Как да сменя антифриз на Ескорт?
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 19 ное 2006, 16:55
- Модел на автомобила: Ford Escort Mk5b
- Status: Извън линия
Как да сменя антифриз на Ескорт?
Здравейте!
Колата е Ескорт 93 година 1.3 бензин
Сигурен съм, че въпросът ми е супер хлапашки, но никога не съм сменял антифриз.
Въпросът ми е конкретно, как да го източа? Да го източвам ли целия? Предполагам че трябва да има за тая цел няква капачка на радиатора, но не мога да я намеря! Ако може, някой с такава колица, да ми каже къде се намира и как се процедира.
Също няма да се обидя, ако ми препоръчате марка антифриз.
Благодаря, предварително!
Колата е Ескорт 93 година 1.3 бензин
Сигурен съм, че въпросът ми е супер хлапашки, но никога не съм сменял антифриз.
Въпросът ми е конкретно, как да го източа? Да го източвам ли целия? Предполагам че трябва да има за тая цел няква капачка на радиатора, но не мога да я намеря! Ако може, някой с такава колица, да ми каже къде се намира и как се процедира.
Също няма да се обидя, ако ми препоръчате марка антифриз.
Благодаря, предварително!
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Как да сменя антифриз на Ескорт?
Ами да ти кажа аз съм с ескорт 85 и също не се вижда да имам някъде такава капачка. Вариант е май ако няма, да се откачи някой от маркучите и да изтече оттам
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Как да сменя антифриз на Ескорт?
Колега при мен има пробка, на радиатора ако се гледа отзад се пада долу в ляво, с по-голяма отверка се отвива пластмасов болт, не се отвива целия а има дупка с която може да насочваш струята, отвий си първо капачката на разширителния съд. Може от дебелите маркучи които влизат в радиатора на охлаждането от долу.
Това всичкото го прави на студен двигател
.
Това всичкото го прави на студен двигател

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Как да сменя антифриз на Ескорт?
Повечето радиатори (на Ескорт) нямат пробка (някои имат), ако няма се измъква долния маркуч и оттам изтича по-голямата част от антифриза. Желателно е в тази ситуация 1-2пъти да се промие с вода. Тъй като остава 1.5- 2 л вода която няма как да се източи без да се сваля радиатора, не е препоръчително да се взема готов антифриз. Взема се 4л концентрат (-60градуса), налива се във системата и се долива вода, системата е 7л така че се получава около -30градуса, което за Б-я е предостатъчно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Как да сменя антифриз на Ескорт?
Мерси за инфото, ако не намеря някаква пробка ще отвивам маркуч явно.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Как да сменя антифриз на Ескорт?
За твоя съм абсолютно сигурен че няма и описаната процедура е точно за МК3.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Как да сменя антифриз на Ескорт?
Абсолютно.
Заех се днес да сменя течността с антифриза, но като почнах реших и да почистя малко, така че като престана да тече, откачих радиатора и го доизлях. Течността имаше неопределен цвят в кафяво - представям си какво съдържа и откога не беше чистено. Иначе - подобно на "нафтовата печка" на колегата, май и моя ще се окаже меден, въпреки че като е боядисан в черно и не личи =D
След това промивка, свалих тръбите и ги изчистих основно (е - не толкова, колкото ми се искаше, но все пак е много по-добре) и айде пак всичко накуп. Като се налива новия антифриз, остава вътре въздух, който с малко раздвижване на двигателя на място излиза (поне аз не се сетих за по-ефективен начин да го изкарам). Все пак е добре след това 1-2 дни да се следи дали има достатъчно течност, може да се окаже че е излязъл още въздух и трябва да се долее.
Заех се днес да сменя течността с антифриза, но като почнах реших и да почистя малко, така че като престана да тече, откачих радиатора и го доизлях. Течността имаше неопределен цвят в кафяво - представям си какво съдържа и откога не беше чистено. Иначе - подобно на "нафтовата печка" на колегата, май и моя ще се окаже меден, въпреки че като е боядисан в черно и не личи =D
След това промивка, свалих тръбите и ги изчистих основно (е - не толкова, колкото ми се искаше, но все пак е много по-добре) и айде пак всичко накуп. Като се налива новия антифриз, остава вътре въздух, който с малко раздвижване на двигателя на място излиза (поне аз не се сетих за по-ефективен начин да го изкарам). Все пак е добре след това 1-2 дни да се следи дали има достатъчно течност, може да се окаже че е излязъл още въздух и трябва да се долее.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта