Моята кола на ГАЗ
- GODO
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 21 яну 2008, 08:21
- Модел на автомобила: ford cougar 2.5
- Местоположение: sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
МОНДЕО 2.0 ZETEK КОМБИ ,98
АГУ нормална
изпарител ЛОВАТО-вакуум
ключ ръчен
бутилка -резервна гума
предпазен клапан на въздушният филтър
дифузьор на плочката- препилен 36 мм.
доза за пълнен на задната броня
разход извънградско с клима 9-10;
софийско градско 12.5-14.5
P.S. изпарителя е поставен под акумулатора/пр. дълъг шланг
/
АГУ нормална
изпарител ЛОВАТО-вакуум
ключ ръчен
бутилка -резервна гума
предпазен клапан на въздушният филтър
дифузьор на плочката- препилен 36 мм.
доза за пълнен на задната броня
разход извънградско с клима 9-10;
софийско градско 12.5-14.5
P.S. изпарителя е поставен под акумулатора/пр. дълъг шланг

- biser_sg
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 03 юли 2006, 21:24
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 130 hp '98+ГИ "ФОБОС"
- Местоположение: STARA ZAGORA
- Status: Извън линия
ФОРД МОНДЕО комби 97г
2L zetec-E, 131hp
ГИ "Фобос", бутилка тип "резервна гума" 15'-42l, електрически клапан на нивомера, показание на количеството газ на копчето, нов софтуер с възможност за принудително палене на газ. Поставена в СТАРА ЗАГОРА през септември 2007, цена 1370лв. Преди да сложа уредбата за 1000км ми даваше 8 до 10,5/100км бензин.
За 8000км на газ разхода е :
10-11л/100км извън градско,
12-13л/100км градско газ.
Доволен съм от отношението на момчетата и на собственика на сервиза, при които ходих няколко пъти за донастройка и всеки път се съобразяваха с мнението ми.Засега имах един проблем-от снега и поради не много удачен монтаж прекъсна захранващия кабел на ел.клапан на нивомера, момчетата го оправиха и като компенсация обещаха да променят монтажа на рейката с инжекторите- стърчи неприятно и ме дразни защото кората на капака притиска и пречупва кабелите и на тръбата с газта към изпарителя,която минава пред двигателя.
Втори проблем- изгоря дюзата на 4-ти цилиндър и то една седмица след изтичане на гаранцията -1 год. Евала на момчетата, писаха я гаранционна и я смениха без пари, без да се налага да се позовавам на Закона за защита на потребителите и съответната комисия.
2L zetec-E, 131hp
ГИ "Фобос", бутилка тип "резервна гума" 15'-42l, електрически клапан на нивомера, показание на количеството газ на копчето, нов софтуер с възможност за принудително палене на газ. Поставена в СТАРА ЗАГОРА през септември 2007, цена 1370лв. Преди да сложа уредбата за 1000км ми даваше 8 до 10,5/100км бензин.
За 8000км на газ разхода е :
10-11л/100км извън градско,
12-13л/100км градско газ.
Доволен съм от отношението на момчетата и на собственика на сервиза, при които ходих няколко пъти за донастройка и всеки път се съобразяваха с мнението ми.Засега имах един проблем-от снега и поради не много удачен монтаж прекъсна захранващия кабел на ел.клапан на нивомера, момчетата го оправиха и като компенсация обещаха да променят монтажа на рейката с инжекторите- стърчи неприятно и ме дразни защото кората на капака притиска и пречупва кабелите и на тръбата с газта към изпарителя,която минава пред двигателя.
Втори проблем- изгоря дюзата на 4-ти цилиндър и то една седмица след изтичане на гаранцията -1 год. Евала на момчетата, писаха я гаранционна и я смениха без пари, без да се налага да се позовавам на Закона за защита на потребителите и съответната комисия.
- Прикачени файлове
Последна промяна от biser_sg на 15 окт 2008, 21:37, променено общо 1 път.
- marin16v
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 11 яну 2008, 09:50
- Модел на автомобила: Eskort Ghia 1,6 16v `1998 kombi LPG
- Местоположение: Dobrich
- Status: Извън линия
Ескорт 1.6i 16V 90hp-комби/98г.
Газов инжекцион-Landi Renzo
Автоматичен ключ с нивомер.
Прехвърлянето бензин-газ се осъществява при 40С.
Разход ~8л/100км извънградско каране при скорост 100-120км/ч
Изминати км~4000
Бутилка -14"-43л.-турска
Външно зареждане
Доволен съм от динамиката на колата.На магистрала вдигнах 180км/ч ,както на бензин така и на газ.
Има възможност за настройки на компа в зависимост от стила на каране.Съответно се променя и разхода.
Газов инжекцион-Landi Renzo
Автоматичен ключ с нивомер.
Прехвърлянето бензин-газ се осъществява при 40С.
Разход ~8л/100км извънградско каране при скорост 100-120км/ч
Изминати км~4000
Бутилка -14"-43л.-турска
Външно зареждане
Доволен съм от динамиката на колата.На магистрала вдигнах 180км/ч ,както на бензин така и на газ.
Има възможност за настройки на компа в зависимост от стила на каране.Съответно се променя и разхода.
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 02 юни 2008, 13:32
- Модел на автомобила: ford mondeo'95 , 2.0L 97kw
LPG: landi renzo. - Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Автомобил - Ford Mondeo,1995 /комби
Двигател - 2.0, 97 kw
Газова уредба - газов инжекцион Landi Renzo монтиран 1997
изпарител - няма
ключ - автоматичен, може да се забрани газта
бутилка 54 литра, тип пура сложена помежду 2-та амортесьора, реално не губи от площта на багажното отделение.
допълнителни екстри: външна дюза под задната броня
Разход на газ: смесен разход 10/100 : от 260 изминати километри 100 на хубаво шосе и 160 софийско
Неудобство: трябва му и малко бенз, няма нивомер в купето
Двигател - 2.0, 97 kw
Газова уредба - газов инжекцион Landi Renzo монтиран 1997
изпарител - няма
ключ - автоматичен, може да се забрани газта
бутилка 54 литра, тип пура сложена помежду 2-та амортесьора, реално не губи от площта на багажното отделение.
допълнителни екстри: външна дюза под задната броня
Разход на газ: смесен разход 10/100 : от 260 изминати километри 100 на хубаво шосе и 160 софийско
Неудобство: трябва му и малко бенз, няма нивомер в купето
- dimitardima
- потребител
- Мнения: 307
- Регистриран: 25 ное 2007, 18:52
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1,8 I Zetec 16V Ghia 1996г.комби 112к.с. тел.0896138531
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Автомобил-Мондео 1.8 I 16V Zetec 82Kw 1996г.-комби
Газоба уредба-Ловато-нормална
Изпарител-Ловато-електрически
Ключ-електронен
Превключване на 2500 оборота
Бутилка-резервна гума-40 литра
Разход-при първите 100 км.,ми даде 15 газ,но след още 2-3 теста ще видим...
Колата върви прекрасно на газ.
Газоба уредба-Ловато-нормална
Изпарител-Ловато-електрически
Ключ-електронен
Превключване на 2500 оборота
Бутилка-резервна гума-40 литра
Разход-при първите 100 км.,ми даде 15 газ,но след още 2-3 теста ще видим...

Колата върви прекрасно на газ.

-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 05 ное 2007, 14:01
- Модел на автомобила: fiesta 1,1 1991г. ,fiesta 1,3 1995г. , ;mondeo 1,6 16v
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Привет , колеги. Колата е мондео 1,6 , комби 1995г. Газовата уредба е газов инжекцион на simgas , бутилката е на местото на резервната гума , зарядно на бронята от страна на капачката за резервоара. В събота от Стара Загора до гр. Рила по магистралата със скорост 120 км/ч и допустимата след Ихтиман от 90 км/ч колата даде за 315 км разход 28, 6 литра газ / толкова побра бутилката/.
След разходката до Рилския манастир на връщане заредих за 30 лв. газ в гр. Рила /1,14лв. за литър/.
През целият път колата работи на климатик маршрута до Стара Загора го промених умишлено и минах през Боровец , Костенец , Пазарджик , Пловдив и на Чирпан се качих на магистралата . Отново се съобразявах със максимално разрешената скорост в зависимост от пътя и изминах 310 км за 30 лв.
Не се хваля , просто пътуването бе много приятно , пристигнах без да бързам и да показвам , че моето магаре е по-мъжко . За мен удоволствието от шофирането се изразява не с каране с висока скорост , рисковано изпреварване , раздаване на правосъдие , доказване ,че моята кола върви повече от колата на този , който ме е изпреварил дори и да ме принуди да намаля.
За да не стане прекалено менторско това ,което пиша , просто апелирам към колегите , които са си купили такъв прекрасен семеен автомобил да поставят на първо място сигурността на семейството , да икономисат някой и друг лев и да го изхарчат заедно където си поискат.
За да завърша ще кажа , че ГИ е перфектен във всяко едно отношение икономичен , динамичен и работи перфектно във всички режими.
Това е.
След разходката до Рилския манастир на връщане заредих за 30 лв. газ в гр. Рила /1,14лв. за литър/.
През целият път колата работи на климатик маршрута до Стара Загора го промених умишлено и минах през Боровец , Костенец , Пазарджик , Пловдив и на Чирпан се качих на магистралата . Отново се съобразявах със максимално разрешената скорост в зависимост от пътя и изминах 310 км за 30 лв.
Не се хваля , просто пътуването бе много приятно , пристигнах без да бързам и да показвам , че моето магаре е по-мъжко . За мен удоволствието от шофирането се изразява не с каране с висока скорост , рисковано изпреварване , раздаване на правосъдие , доказване ,че моята кола върви повече от колата на този , който ме е изпреварил дори и да ме принуди да намаля.
За да не стане прекалено менторско това ,което пиша , просто апелирам към колегите , които са си купили такъв прекрасен семеен автомобил да поставят на първо място сигурността на семейството , да икономисат някой и друг лев и да го изхарчат заедно където си поискат.
За да завърша ще кажа , че ГИ е перфектен във всяко едно отношение икономичен , динамичен и работи перфектно във всички режими.
Това е.
- hose11
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 14 май 2007, 11:43
- Модел на автомобила: ford focus mk3 1.6 tdci 105hp econetic
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
ГИ Lovato Easy Fast -1450лв ... разход на газ : градско 11л/100км , извън градско 7.5л/100км при скорост 90-100км/ч
Последна промяна от hose11 на 19 авг 2008, 10:39, променено общо 3 пъти.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 03 юни 2008, 18:54
- Модел на автомобила: Ford eskort 1,6i 16V
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Форд Ескорт 1997 г., комби, 100000 км.
Двигател ZETEC 1,6/ 16v / 90 кс
Газова уредбва борна комлектация, инжекион
Изпарител ?
Инмжектори - Valtec, 2,0 мм
Процесор - STAG 200-4
Пали на бензин, превключва при достигане зададена температура (30 гр./С), превключвател - еднобутонен автоматичен режим - бензин
Бутилка - тороидална, 32 л, клапан BRC (единствена забележка - лоша настройка поплавък)
Зарядното е външно, ттрани, ниско на бронята
Уредбата монтирана на 01.08.2008 г., "Олимпик", В. Търново, Калибровъчнас настройка на място, допълнителна в движение. Много бърза, адаптивна и безпроблемна настройка
Начало засичане на разход - след пълнене, настройка, преход. Зреждане бутилка при 8 атм. догоре, преход извън градско, отново пълнене догоре - пъви груб разход (малка извадка) - 6,4 л/100 км (при всякаквирежими и високи скорости. Практически никаква разлика в динамиката. Като скорост - засега проба о около 150 км/ч, на по ниска предавка до около 5800 оборота без никакви проблеми (никакъв "загубен такт")
Засега продължавам следенето, ще изпратя и снимки.
Между другото караме и Рено 11 1984 г, 1,4, С2J двигател, 74 к. с., 235000 км, газ "Ловато", вакуумна. Извън града 7,5 - 8,4 л/100км, в града - 9 - 10 л/100 км. И двамата шофьора (засега) сме с "тежки ходила"). Реното е невероятна "Оса" (френска зглобка).
Между другото, ако някой може да помогне със кабел или схема за тестване и настройка ще съм благодарен. Имам изтеглен софтуер и описаие за процесра настройването му
Двигател ZETEC 1,6/ 16v / 90 кс
Газова уредбва борна комлектация, инжекион
Изпарител ?
Инмжектори - Valtec, 2,0 мм
Процесор - STAG 200-4
Пали на бензин, превключва при достигане зададена температура (30 гр./С), превключвател - еднобутонен автоматичен режим - бензин
Бутилка - тороидална, 32 л, клапан BRC (единствена забележка - лоша настройка поплавък)
Зарядното е външно, ттрани, ниско на бронята
Уредбата монтирана на 01.08.2008 г., "Олимпик", В. Търново, Калибровъчнас настройка на място, допълнителна в движение. Много бърза, адаптивна и безпроблемна настройка
Начало засичане на разход - след пълнене, настройка, преход. Зреждане бутилка при 8 атм. догоре, преход извън градско, отново пълнене догоре - пъви груб разход (малка извадка) - 6,4 л/100 км (при всякаквирежими и високи скорости. Практически никаква разлика в динамиката. Като скорост - засега проба о около 150 км/ч, на по ниска предавка до около 5800 оборота без никакви проблеми (никакъв "загубен такт")
Засега продължавам следенето, ще изпратя и снимки.
Между другото караме и Рено 11 1984 г, 1,4, С2J двигател, 74 к. с., 235000 км, газ "Ловато", вакуумна. Извън града 7,5 - 8,4 л/100км, в града - 9 - 10 л/100 км. И двамата шофьора (засега) сме с "тежки ходила"). Реното е невероятна "Оса" (френска зглобка).
Между другото, ако някой може да помогне със кабел или схема за тестване и настройка ще съм благодарен. Имам изтеглен софтуер и описаие за процесра настройването му
- mury
- потребител
- Мнения: 76
- Регистриран: 24 дек 2007, 18:07
- Модел на автомобила: mondeo mk2 SW 2.0 16v '99
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
форд мондео '99г. 2.0 16v ghia
изпарител brc незнам вакумен или електрически,под кутията на въздушния филтър е
бутилка 43л на мястото на резервната гума,ключ автоматичен brc без нивомер,с възможност да си реголираш превключването газ/бензин на колкото оборота си искаш
ланди,емулатор и 2 клапана.
градско с клима 14л
извънградско при 160км средна скорост от14л на горе при 110км 8л
дигнах 200км на газ,можеше и още!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -обикновена газова
-600лв.
минал съм 2500км от както съм я сложил,не съм ходил на допълнителни настройки и за сега нямам проблеми,дори съм супер хепи!!!
изпарител brc незнам вакумен или електрически,под кутията на въздушния филтър е
бутилка 43л на мястото на резервната гума,ключ автоматичен brc без нивомер,с възможност да си реголираш превключването газ/бензин на колкото оборота си искаш
ланди,емулатор и 2 клапана.
градско с клима 14л
извънградско при 160км средна скорост от14л на горе при 110км 8л
дигнах 200км на газ,можеше и още!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -обикновена газова
-600лв.
минал съм 2500км от както съм я сложил,не съм ходил на допълнителни настройки и за сега нямам проблеми,дори съм супер хепи!!!
- krassigeoriev
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 25 сеп 2008, 10:15
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8 TDci 2006./ Focus MK3 1.6 tdci / Ford Fusion 1.4 tdci
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
форд ескорт 1.3 mi
изпарител: Марини-Италия
бутилка 40л
зарядно външно
вградена плочка
ръчно превключване
без клапи
разход 7.5-10.5л/100км
изпарител: Марини-Италия
бутилка 40л
зарядно външно
вградена плочка
ръчно превключване
без клапи
разход 7.5-10.5л/100км
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Снимки ще кача като направя
Последна промяна от jordj на 02 окт 2012, 23:41, променено общо 1 път.

- alekspich
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 29 сеп 2007, 11:22
- Модел на автомобила: EX Ford Orion 1.4 MI 75 hp / 1992 г.
EX Fait Bravo 1.8. GT 115 hp / 1996 г. - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Ford Orion 1.4 mi 1992 г.
газова - Ловато
бутилка 30 л.
автоматичен ключ BRC elegans с 2 положения
среден разход /зареждане на OMV/ 9 л./100 км градско
и извъградско 7.5 л/ 100 км.
имам и Fiat Bravo 1.8 GT 115 hp
разход в града 17 л/100 км
извъграда 10 л/ 100 км - незавивисмо дали със 100 или 160 и с климатик или без... 10 литра това
ама хората са казали тиядето правят спгети и м*нети коли не правят
газова - Ловато
бутилка 30 л.
автоматичен ключ BRC elegans с 2 положения
среден разход /зареждане на OMV/ 9 л./100 км градско
и извъградско 7.5 л/ 100 км.
имам и Fiat Bravo 1.8 GT 115 hp
разход в града 17 л/100 км
извъграда 10 л/ 100 км - незавивисмо дали със 100 или 160 и с климатик или без... 10 литра това
ама хората са казали тиядето правят спгети и м*нети коли не правят
Power By Cosworth
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 21 ное 2008, 20:10
- Модел на автомобила: форд ескорт 97 комби
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Моята е ескорт комби 1,6 90к.с. 97г. и в София ми дава 12/13л. газ (газов инжекцион за 1400лв.) с нормалните задръствания без да се съобразявам кога е натоварено движението , извън града е 7л. с климатик и скорост 100/120км.На бензин е 5.5/6л. извънградско с 100/120км. , в града 10л.
Бутилката е на мястото на резервната гума 43л. , външно зареждане (пробита е задната маска долу ниско от страната на резервоара), без ламбда сонда , с ел. ключе за превключване бензин/газ , сложена в княжево , 2г. гаранция или 60000км.
Горе долу съм доволен?!
Бутилката е на мястото на резервната гума 43л. , външно зареждане (пробита е задната маска долу ниско от страната на резервоара), без ламбда сонда , с ел. ключе за превключване бензин/газ , сложена в княжево , 2г. гаранция или 60000км.
Горе долу съм доволен?!
- nedqlko71
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 01 дек 2008, 17:39
- Модел на автомобила: Мondeo 1.8 16v,1993г.
- Местоположение: popowo
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Моята кола е Мондео 1.8i / 93г.
Газовата е BRC била е с ламбда контрол но липсва изпълнителния механизъм за газта.
Бутилката е 48л на мястото на рез. гума.
Градско ми гори 15/100 газ, извън градско към 10/100.
Външно зареждане( пробитае задната броня ниско долу от страната на резервоара)
Газовата е BRC била е с ламбда контрол но липсва изпълнителния механизъм за газта.
Бутилката е 48л на мястото на рез. гума.
Градско ми гори 15/100 газ, извън градско към 10/100.
Външно зареждане( пробитае задната броня ниско долу от страната на резервоара)
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 08 ное 2008, 20:30
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.4 i 90г. LPG BRC
- Местоположение: Kubrat,Bulgaria
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Да се похваля и аз.От вчера вече и аз съм на газ.Форд ескорт 1,4ми.Испарител ланди,бутилка ловато 50 литра плочка за моноинжекцията.Монтажа си го направих аз и още един колега.Още не съм я засякъл какъв разход ще ми даде.Помпата на бензина не сме я прекъсвали а сложихме едно реле на инжектора.за сега работи отлично на газ и на бензин.
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 17 май 2007, 16:05
- Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Марка: Ескорт, год. на прозводство 1994, 1.6/16V EFI 90 к.с.
газова уредба : обикновена без ламбда контрол и без емулатор за дюзите .
изпарител BRC AT90E електронен
клапан за газта Lovato
бутилка 28 л.(кюмбе) побира 22 със сонда ловато
2 броя кихалки преди дебитомера и след него ( до сега нито веднъж не е гърмяла дори и при палене на газ )за всеки случай
има реле за прекъсване на дюзите .
ключ електронен
Разход градско: 11/100 в зависимост от настъпването и от трафика за софия понякога дава и 12/100
смесен разход : 9/100, извънградско 8/100
Колата върви перфектно на газ няма осезаема разлика бензин газ , на газ съм вдигал 170 км/ч .
газова уредба : обикновена без ламбда контрол и без емулатор за дюзите .
изпарител BRC AT90E електронен
клапан за газта Lovato
бутилка 28 л.(кюмбе) побира 22 със сонда ловато
2 броя кихалки преди дебитомера и след него ( до сега нито веднъж не е гърмяла дори и при палене на газ )за всеки случай
има реле за прекъсване на дюзите .
ключ електронен
Разход градско: 11/100 в зависимост от настъпването и от трафика за софия понякога дава и 12/100
смесен разход : 9/100, извънградско 8/100
Колата върви перфектно на газ няма осезаема разлика бензин газ , на газ съм вдигал 170 км/ч .
- aniaeg
- потребител
- Мнения: 295
- Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
- Модел на автомобила: volvo v40
- Местоположение: ловеч
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
форд ескорт1.4мi93г.Газовата е БРЦ-обикновена,вакуумен изпарител,ел ключ и ел клапани брц.Трета година от слагането-без проблеми досега.Разхода-градско 10-10,5-извънграско-7-7,5.
Бъди себе си,има достатъчно други
-
- Status: Извън линия
Re: Моята кола на ГАЗ
Форд "Orion" CLX 1.4,
1993 година, моноинжекция,
газова уредба "Lovato", изпарител вакумен,
електронен ключ, настроил съм го на 1800 оборота
разход: Градско около 10л/100км
Извън градско 7.5 - 8.5/100км при 80 - 120 км/час
Бутилката е тип "пура" 40 литра
Извод за зареждане до извода за бензина отдясно на калника.
1993 година, моноинжекция,
газова уредба "Lovato", изпарител вакумен,
електронен ключ, настроил съм го на 1800 оборота
разход: Градско около 10л/100км
Извън градско 7.5 - 8.5/100км при 80 - 120 км/час
Бутилката е тип "пура" 40 литра
Извод за зареждане до извода за бензина отдясно на калника.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта