Трешчотката на съединителя постоянно ми прещраква?
- frantic
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 10 ное 2005, 23:39
- Модел на автомобила: Ford Escord 1,8D 91г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Трешчотката на съединителя постоянно ми прещраква?
Здравейте колеги! Тресчотката постоянно ми прещраква и съединителя започва да отделя по-доло. Но това е на първото натискане, после започва да си отделя нормално както е бил преди. Снимал съм тресчотката ако някой може да ми каже има ли хляб още в тоя съединител или трябва да се сменя скоро? 

- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 22 окт 2005, 10:43
- Модел на автомобила: Ford Fiesta '89 1.4 Ghia - на Пропан-бутан
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
И аз имах този проблем...
И на мен ми прещракваше по същия начин и от разни места ми даваха съвет да сменям някъкъв пластмасов детайл на педала, но като ми смениха двигателя в МП им казах да видят за какво става дума - те казаха, че съединителя е съвсем износен и са го сменили, а ако пак прещраква щели да гледат пластмасата.
От тогава няма проблеми
От тогава няма проблеми

По-добре да си легнеш гладен, отколкото да се събудиш длъжен 

- форд мк2
- потребител
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
имах същия проблем, даже като натисна по-някои път съединителя направо изпускаше! в моя случай бяха така "известните пластмаски" на педала и след като ги подмених като за по голяма сигурност смених и жилото досега не съм имал проблем!!!
.
но най добре застанете до бордюр вкл. 3та предавка дайте газ и постепенно отпускайте съедининт. мотора трябва да угасне (в съединитея има живот) !!!!!
ако пък ръчната ви е различна от "моята" и не пилите с нея по завойте (трябва да е яка)
дръпнете я и направете същото упражнение! така ще си видите дали е "износен съединителя" или поне мен така са ме "учили" 

но най добре застанете до бордюр вкл. 3та предавка дайте газ и постепенно отпускайте съедининт. мотора трябва да угасне (в съединитея има живот) !!!!!
ако пък ръчната ви е различна от "моята" и не пилите с нея по завойте (трябва да е яка)


- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
ето ориентир за цени на съединители в МП
ако си дадеш каталожния номер на тресчотката ще е по лесно и точно
успех http://www.motopfohe.bg/Search/search.php" onclick="window.open(this.href);return false;
ако си дадеш каталожния номер на тресчотката ще е по лесно и точно
успех http://www.motopfohe.bg/Search/search.php" onclick="window.open(this.href);return false;
времето е като парите-никога не стига
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
нова струва към 10-15lv сяната е неприятна и сигорно ще трябва да смъкваш седалката наводача да легнеш по гръб на пода и от там всика дейност е наобратно и много трудно се натяга жилото ако ти прави проблем в движение припомпи го по рязко зацепва, това се води гребен
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 12 госта