Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 29 окт 2008, 20:55
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,3 mi 1994 г.
- Status: Извън линия
Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Колеги, днеска смених моторчето за празния ход заедно с TPS-а на фиеста 94 моноинжекция 1,3 мотор.....е няма да ви разправям какви обороти станаха.....сигурно са 4-5000, че нямам оборотомер. И на газ и на бензин.....Има ли някакъв чалъм да ги намаля, айде на газ ще въртя въртоците, ама на бензин.......знам че трябва да изчакам някой ден да свикне компютъра с мойто каране, ама в края на краищата какво ще свиква като не съм свалял акумулатор.
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Откачи акумулатора и направи обучение на комп-а и виж ще имали ефект.

-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 29 окт 2008, 20:55
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,3 mi 1994 г.
- Status: Извън линия
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
....и това ще направя, ама интересно преди като го свалях и нямаше тоя проблем.samsung_bg написа:Откачи акумулатора и направи обучение на комп-а и виж ще имали ефект.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 29 окт 2008, 20:55
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,3 mi 1994 г.
- Status: Извън линия
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
dedmaroz написа:....и това ще направя, ама интересно преди като го свалях и нямаше тоя проблем.samsung_bg написа:Откачи акумулатора и направи обучение на комп-а и виж ще имали ефект.
Откачих акумулатора....никакъв ефект....да не би да ми продадоха от тука преебано моторче.

-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Не невъзможен този вариант... Но аз имам един въпрос... всъщност въпросите са два:
1) Този двигател има ли вакуумни линии? питам защото не съм запознат с този мотор... ако има виж въпрос 2;
2) Преглеждал ли си вакуумните линии? Защото ако има пробив ще смуче допълнителен въздух от което ще ти се вдигат оборотите.
1) Този двигател има ли вакуумни линии? питам защото не съм запознат с този мотор... ако има виж въпрос 2;
2) Преглеждал ли си вакуумните линии? Защото ако има пробив ще смуче допълнителен въздух от което ще ти се вдигат оборотите.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Защо ги смени, какво правеше преди?
Стеблото на стъпковото моторче е регулируемо (на резба), опитай да регулираш оттам може при максимално прибрано стебло дросела да не се затваря достатъчно.
Стеблото на стъпковото моторче е регулируемо (на резба), опитай да регулираш оттам може при максимално прибрано стебло дросела да не се затваря достатъчно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 29 окт 2008, 20:55
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,3 mi 1994 г.
- Status: Извън линия
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Това пък какъв дзвер е2) Преглеждал ли си вакуумните линии? Защото ако има пробив ще смуче допълнителен въздух от което ще ти се вдигат оборотите.

Преди като подам газ и работи на високи обороти 15-20 сек.след което се нормализира докато пак не подам газ....и така например 1 седмица...след това се оправя и месеци може да не се обади....например за цялото лято 2-3 пъти ми е правило този номер. На диагностика ходих и ми казаха че е от него....та затова купих оттука едно заедно с инжекцията ТПС-а. Моторчето и ТПС-а ги сложих. Стеблото няма никаква резба и не се регулира....HACKO написа:Защо ги смени, какво правеше преди?
Стеблото на стъпковото моторче е регулируемо (на резба), опитай да регулираш оттам може при максимално прибрано стебло дросела да не се затваря достатъчно.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Както казах не съм запознат с този двигател, но не е това, което си маркирал в червено.
Гледам има три щуцера... виж на тия щуцери какво влиза? Какво излиза? Вакуумните линии са маркучета, но доста по-тънки от тези на охладителната уредба...
Гледам има три щуцера... виж на тия щуцери какво влиза? Какво излиза? Вакуумните линии са маркучета, но доста по-тънки от тези на охладителната уредба...
- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Това пък какъв дзвер е
отстрани на инжекцията има нещо предполагам за това говориш....това пък не съм се сетил да го отворs....за това ли става дума http://store4.data.bg/dedmaroz/S5000008%20copy.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Не е това. Това е 2.Регулатор налягане на горивото
Моноинжектор
1.инжектор
2.Регулатор налягане на горивото
3.Вход гориво
4.Въдушен температурен датик
5.Контрол на дроселната клапа("автоматичен смукач" " моторче за празен ход " )
6.Потенциометър за положението на дроселовата клапа Номер 5 (стъпковото моторче) има една (пишка, котва) срещу котвата има едно как да го нарека, като пъпче, което е свързано с подаването на газ, което се регулира с едно болтче на резба (Наско е прав). Опитвам се да намеря снимка да ти го покажа.

Не е това. Това е 2.Регулатор налягане на горивото
Моноинжектор
1.инжектор
2.Регулатор налягане на горивото
3.Вход гориво
4.Въдушен температурен датик
5.Контрол на дроселната клапа("автоматичен смукач" " моторче за празен ход " )
6.Потенциометър за положението на дроселовата клапа Номер 5 (стъпковото моторче) има една (пишка, котва) срещу котвата има едно как да го нарека, като пъпче, което е свързано с подаването на газ, което се регулира с едно болтче на резба (Наско е прав). Опитвам се да намеря снимка да ти го покажа.
- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Виж темата http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 20&t=17944" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
На снимката мисля че го няма въпросното болтче, но аз съм показал къде да гледаш. Щом при теб са високи оборотите ти трябва да го развиееш максимално. Действай толкова от мен
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 29 окт 2008, 20:55
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,3 mi 1994 г.
- Status: Извън линия
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Да, тая тема я знам много добре....аз съм я писал....от друг профил.....вече стоплих къде да търся там дето опира.....не съм обърнал внимания.....ама май ми направи впечатление че това моторче дето сложих не допира до оная плочка ли, опора някаква....която пък от своя страна се задейства при подаване на газ.....след малко отивам да видя за какво иде реч.cruise написа:Виж темата http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 20&t=17944" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; На снимката мисля че го няма въпросното болтче, но аз съм показал къде да гледаш. Щом при теб са високи оборотите ти трябва да го развиееш максимално. Действай толкова от мен
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 29 окт 2008, 20:55
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,3 mi 1994 г.
- Status: Извън линия
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Нищо не става.....отвих онова дето опира и не ще. Демек с преебано моторче се сдобих...а, човека уж ми каза, че е читаво.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 18 ное 2008, 13:49
- Модел на автомобила: ford eskort 1,6 16v
- Status: Извън линия
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
ами зна4и нема от кжо друго да е.да не си го взел от някоя морга!ако е ново го варни да го сменят и пробваъ пак ако проблема е сащия зна4и не е от мотор4ето. 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
За това не е виновно моторчето, така става като се спука някой от вакумните маркучета около инджекциона, например от него до кутията на въздушния филтър, и управлявя клапата за топъл-студен входящ въздух.dedmaroz написа:...............
Преди като подам газ и работи на високи обороти 15-20 сек.след което се нормализира докато пак не подам газ....и така например 1 седмица...след това се оправя и месеци може да не се обади....например за цялото лято 2-3 пъти ми е правило този номер. На диагностика ходих и ми казаха че е от него....та затова купих оттука едно заедно с инжекцията ТПС-а. Моторчето и ТПС-а ги сложих. Стеблото няма никаква резба и не се регулира....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 29 окт 2008, 20:55
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,3 mi 1994 г.
- Status: Извън линия
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Е добре де той или е спукан или не е....според мене не може седмица да държи високи обороти после 2 месеца да е нормално, после пак така.....или съм в заблуда?HACKO написа:За това не е виновно моторчето, така става като се спука някой от вакумните маркучета около инджекциона, например от него до кутията на въздушния филтър, и управлявя клапата за топъл-студен входящ въздух.dedmaroz написа:...............
Преди като подам газ и работи на високи обороти 15-20 сек.след което се нормализира докато пак не подам газ....и така например 1 седмица...след това се оправя и месеци може да не се обади....например за цялото лято 2-3 пъти ми е правило този номер. На диагностика ходих и ми казаха че е от него....та затова купих оттука едно заедно с инжекцията ТПС-а. Моторчето и ТПС-а ги сложих. Стеблото няма никаква резба и не се регулира....
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Може, маркучите имат накрайници от гума които се напукват, и тъй като са дебелостенни може вследствие промяна на положението може да пукнатината да спре да пропуска.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 29 окт 2008, 20:55
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,3 mi 1994 г.
- Status: Извън линия
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Оправих се....палеца на ТПС-а съм го сложил зад една плочка дето е вързана с жилото за подавене на газ и фактически ТПС-а не е работел....а е трябвало пред тази плочка да го туря тоя палец. Благодаря много за помощта на всички. 

-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 29 окт 2008, 20:55
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,3 mi 1994 г.
- Status: Извън линия
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
cruise написа:Виж темата http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 20&t=17944" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; На снимката мисля че го няма въпросното болтче, но аз съм показал къде да гледаш. Щом при теб са високи оборотите ти трябва да го развиееш максимално. Действай толкова от мен
Добре де аз в края на краищата се оправих с тоя проблем....обаче това болтче го вътрях както си исках, та ми направи впечатление днеска, че повече от 110-120 км/ч извън Сф не мога да вдигна, а съм сам в колата....преди си ръчках до 140 с 3-4 човека....та мисълта ми е има ли връзка въпросното болтче с вървежа. /сменено е само стъпковото моторче и ТПС-а/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта