Губя антифриз - не мога да разбера от къде!

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
Adult_X
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 19 юни 2007, 11:22
Модел на автомобила: Puma 1.4i 16V 66/90
Mitsubishi Pajero 2.5 TDI
Местоположение: Sliven
Status: Извън линия

Губя антифриз - не мога да разбера от къде!

Мнение от Adult_X » 09 авг 2007, 19:21

как мога да разбера кое съединение е спукано защото за 2 седмици ми изтича по 1 литър антифриз :(
и най кофтито е че не си личи откъде е текло и изтича....а невярвам да се изпарява :)

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 09 авг 2007, 22:17

Ако антифриза тече някъде - оставя синьо-зелени следи (като соли)...
Място се локализира и сутрин с поглед под колата - къде е локвичката :wink:

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Ianaki » 10 авг 2007, 08:15

Здравей!Не съм с претенции на голям разбирач,но съм виждал антифриз да тече върху изпускателния колектор.Когато колата работи той е топъл и антифриза веднага се изпарява,като не оставя следи.

Потребителски аватар
Adult_X
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 19 юни 2007, 11:22
Модел на автомобила: Puma 1.4i 16V 66/90
Mitsubishi Pajero 2.5 TDI
Местоположение: Sliven
Status: Извън линия

Мнение от Adult_X » 10 авг 2007, 11:10

kEFi написа:Ако антифриза тече някъде - оставя синьо-зелени следи (като соли)...
Място се локализира и сутрин с поглед под колата - къде е локвичката :wink:
Няма локвичка няма и синьо-зелени следи :( държа я в гараж и просто ако имаше щеше веднага да ми направи впечатление....
също така съм пробвал след дълго каране отварям капака но пак няма нито 1 капка :( просто еи така си изчезва и през 2 седмици наливам... :(

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 10 авг 2007, 11:31

Газово?
Високи скорости?
Промяна в поведението на двигателя?

Потребителски аватар
Adult_X
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 19 юни 2007, 11:22
Модел на автомобила: Puma 1.4i 16V 66/90
Mitsubishi Pajero 2.5 TDI
Местоположение: Sliven
Status: Извън линия

Мнение от Adult_X » 10 авг 2007, 13:54

kEFi написа:Газово?
Високи скорости?
Промяна в поведението на двигателя?
не нямам газово
карам само градско - максимум 70-80 км и то много рядко
двигателя си работи нормално
аз съм сигурен че е от някое съединение....и май май ще ми се наложи да ги сменя всички...а се надявах да има вариант чрез който да се разбере кое точно е пукнато и при нагряване изпуска...мерси много :)
ще ги сменя всичките и се надявам да се оправят нещата :)

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 10 авг 2007, 14:04

Където е текло винаги си остават следи. Даже и да е изсъхнало. Погледни си и радиатора. :idea: Покрай перката някъде може да не се вижда къде изтича и да изсъхва докато стигне най-долу и почне да капе. Или от предната страна.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 16 авг 2007, 23:24

Запали мотора и го форсирай .. Ако трябва го вкарай и в 4-5000 за секунда 2 нищо му няма.Аз така си намерих теча (адиатора за парното цъфнал и вързал) и гледайте от ввкядъе.. вземи си някой да ти помага и си следи и маслото редовно да не стане боза защото не е розово положението...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 17 авг 2007, 01:06

Не искам да те притеснявам, ама работата отива към спукана глава (дано да не е така).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 17 авг 2007, 09:15

Добре е да се погледне и в купето (вдигане на стелките и оглед)...да не тече там.

Потребителски аватар
gogo_21011
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 18 яну 2006, 15:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI 94
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gogo_21011 » 17 авг 2007, 10:28

Прецакана гарнитура на главата, изкривена или пукната глава, от там по малко по малко отива в цилиндъра и се изпарява в процеса на горене, ако е твърде малка пролуката може и хич да не забележиш разликата в работата на двигателя! Отвори камачката на разширителния съд за антифриза, запали и гледай какво става вътре, ако излизат балончета... не я пали повече, а сваляй главата! При толкова голяма загуба на антифриз и липса на локви отдолу не се заблуждавай че е е малко един литър антифриз, а още повече да се изпарява!!Успех!

Потребителски аватар
Adult_X
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 19 юни 2007, 11:22
Модел на автомобила: Puma 1.4i 16V 66/90
Mitsubishi Pajero 2.5 TDI
Местоположение: Sliven
Status: Извън линия

Мнение от Adult_X » 25 авг 2007, 19:09

мерси на всички намерих от кои 2 съединения тече...просто трябваше да не мия двигателя 1-2 месеца и видях от кои съединения тече...
междо другото не са пукнати ами не са захванати/в смисъл не са добре уплатнени там къдет влизат/ катко трявба и просто като се нагреят и почват да текат :)

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 27 авг 2007, 09:10

Браво! Две скоби са къде-къде по-изгодно от отваряне на главата...

П.П. Твоя си работа, ама двигателя го мий най-много 1-2 пъти годишно...

NATO
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 01 авг 2008, 16:11
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Re: Губя антифриз - не мога да разбера от къде!

Мнение от NATO » 27 ное 2008, 10:48

Здравейте колеги!

За да не отварям нова тема за едно и също нещо продължавам тази.
Има FORD Escort 1.6, 90к.с., произведен 10'1994. Към момента се държи изненадващо прилично, но се появи следния проблем:

Парното духа топло около 10с., след което изстудява. Проверих антифриза и се оказа, че е загубил около 2л. Долях ги и отидох на сервиз.
Диагнозата преди отваряне се завъртя около следните варианти:
- смяна на гарнитура на двигател
- смяна на казанчето за парното

Няма видими течове и затова смятат, че няма проблеми с маркучи, съединения и прочие. Но понеже не вярвам на нашите "професионалисти" питам патилите:
1. Какъв е според Вас проблема?
2. Моля да ми препоръчате читав сервиз за подобни проблеми във Варна, където да им се занимава с моята кошница!

Благодаря предварително и със здраве!

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Губя антифриз - не мога да разбера от къде!

Мнение от noface » 27 ное 2008, 23:05

КОлега сега има едно"прахче" което се слага в охладителната с-ма и ако има изгорели гзове във антифриза (демек спукана глава или скъсана гарнитура) се озветява течноста в определен цвят.Тия в тоя сервиз кви майстори са ,някви грънчари или???? Същите симптоми на бълдъзата рендето,резултата беше гарнитура на главата.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4603
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Губя антифриз - не мога да разбера от къде!

Мнение от S_C » 28 ное 2008, 01:27

Три неща точно са необходими за тия проверки.
Помпа с манометър на капачката на разширителния съд или съответно радиатора.При загрял мотор там се подават 2,5 атм. и се гледа дали реагира манометъра.Не трябва да мърда.Това хваща главно течове от избушена гарнитура.

Второто е писано вече-прахче в разширителния съд.Това хваща пунатини в главата.Продуктите на горенето нямат работа в антириза.

Третото е UV лампа и предпазни очила.Антифриза свети ярко зелено.

Тия практики да се търсят повреди по метода на пробата и грешката са безумни.Само се губи време.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

NATO
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 01 авг 2008, 16:11
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Re: Губя антифриз - не мога да разбера от къде!

Мнение от NATO » 29 ное 2008, 10:42

Благодаря Ви!

Винаги ми е кеф, когато някой точно и човешки обясни как стават някой работи. Аз сам няма да се захвана защото трудно мисля и не съм сръчен.
Остава открит въпроса за читав сервиз във Варна. При "грънчарите", които работят на принципа "проба - грешка - плаща" няма да ходя. Познати ме агитират за ИНПАС в кв. "Чайка". Били много добри по климатици, охладителни системи и прочие! То аз разбира се ще си взема ден и ще се навъртам наоколо докато ми човъркат колата, но честно казано освен да гледам умно с друго не мога да се включа.

tyzyto
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 24 ное 2007, 19:12
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0i 97г
Status: Извън линия

Re: Губя антифриз - не мога да разбера от къде!

Мнение от tyzyto » 22 окт 2009, 16:28

А някой може ли да каже от къде да си намеря такова прахче , защото имам подозрения че и моята глава не е наред???

Потребителски аватар
TED
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Губя антифриз - не мога да разбера от къде!

Мнение от TED » 26 окт 2009, 13:40

Леле какви "космически" технологии задействахте... Ако се губи антифриз а няма теч какво е според Вас??? Телепортация на антифриза в друго измерение? Или просто има гарнитура за смяна или спукана глава? Ако пък "извира" антифриза през капачката какво е??? Мистериозен ефект само при марката форд... или пак въпросните гарнитура или глава.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн

Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06

tyzyto
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 24 ное 2007, 19:12
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0i 97г
Status: Извън линия

Re: Губя антифриз - не мога да разбера от къде!

Мнение от tyzyto » 26 окт 2009, 14:17

Колега не зная за какво измерение говориш ама и гарнитурата ми е нова и главата е шлайфана и лично съм си я стягал така ,че..... имам подозрение за капачката щото забелязвам че като карам на извънградско не ми се губи течност но като вляза в града и започне да загрява и тогава избива през капачката. По рано имах един друг форд ескорт беше ма направила луд тая капачка. Затова не изключвам проблема да е в нея.

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта