Стартер на Форд Ескорт 1,6Д '86

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
athanatos
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 05 май 2008, 11:18
Модел на автомобила: Escort
Status: Извън линия

Стартер на Форд Ескорт 1,6Д '86

Мнение от athanatos » 27 ное 2008, 09:44

Здравейте колеги,

днещният ден започна много гадно...качих се в колата,врътнах ключа-стартерът завъртя-не запалих,втория път пак не запалих...трети път въртя ключа-стартерът не завъртя...чува се само характерното цъкане на реле... и повече стартерът не завъртя...

Някой има ли предположения... аз имам съмнения за четки на стартера.
Ако някой има опит в подобна ситуация, моля за помощ!

Дали може да се извади стартера без канал...спрял съм на улицата?

Благодаря на всички отзовали се!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Стартер на Форд Ескорт 1,6Д '86

Мнение от paci » 27 ное 2008, 14:33

Май не е никво реле, ам си чул шалтера да трака в агония от недохранване.
Акумулатор!

athanatos
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 05 май 2008, 11:18
Модел на автомобила: Escort
Status: Извън линия

Re: Стартер на Форд Ескорт 1,6Д '86

Мнение от athanatos » 27 ное 2008, 18:00

Акумулаторът е на 5-6 месеца( ИСКРА 77Ач...вечерта си я карах-палеше без проблеми,не е акумулатор,колега

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Стартер на Форд Ескорт 1,6Д '86

Мнение от dimotaxi » 27 ное 2008, 19:52

Така както обясняваш ми се струва,че може четките да са заминали и след последното натоварване да са залепнали за ротора!?!?
Първо пробвай леко /с някакво желязо/да чукнеш по кожуха на стартера,ако са залепнали четките да се отлепят,ако не стане така ще трябва да го свалиш и занесеш на майстор да го види,стига да си сигурен в акумулатора!?!?!? :-/: >:D<:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Стартер на Форд Ескорт 1,6Д '86

Мнение от HACKO » 27 ное 2008, 19:55

Все пак преди да "награбиш" стартера провери напрежението на акумулатора, може генератора да не зарежда (това че лампата гасне не е критерий), и сега като се кара на фарове а и застудя просто може да не е зареден.
Заредения акумулатор има напрежение (без товар) 12.8-13.2V, при 12V и надолу, акумулатора е за зареждане. При зареден акумулатор, генератора трябва да поддържа 14.3-14.5V.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
biser77
потребител
потребител
Мнения: 246
Регистриран: 29 сеп 2008, 17:08
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 D 1988 -> Ford Escort 1.8 TD 90к.с Ghia 1998 -> Opel Signum 2.2 DTI 2004
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стартер на Форд Ескорт 1,6Д '86

Мнение от biser77 » 02 дек 2008, 00:16

Колега на 2 болта е ,може да се свали и без канал а само с крик. Най вероятно четки - струват около 20 лв. можеш и сам да си ги смениш.
Изображение

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 14 госта