заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
малко снимки от преправен заден мост на Капри. от барабани на дискови спирачки. много хитро изпълнение. полуоската е свалена, лагера на полуоската се свалиа. нанизан е диска, който е захванат към главината с болтове от вътрешната страна, след това полуоската се монтира и се захваща с болтове към ръкава на диференциала през дупка на главината и диска. в крайна сметка се получава главина с диск. в последствие се измерва мястото на планката за опора на спирачния апарат, която се завариава. До колкото разбрах използваните части тук (спирачни апарати и дискове ) са от някакъв фиат. снимка на апарата ще пусна по нататък...
- 30e
- потребител
- Мнения: 110
- Регистриран: 19 яну 2007, 20:31
- Модел на автомобила: Manta B 30E
Kadett C limo 20E
Omega B X20XEV
Corsa B X16XE
Corsa A2 10N
4runner I 2.2
205 Rallye - Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
Така като гледам планката ми се вижда като за от Полски Фиат апарати - те са с толкова раздалечени дупки
Вдигна им се цената след като почнахме да ги налазваме за Мантите 


Fuck the Coca,fuck the Pizza all we need is SIX v redica - powered by Fanatic
- booger
- потребител
- Мнения: 128
- Регистриран: 03 фев 2008, 10:45
- Модел на автомобила: Ford Taunus 17m
- Местоположение: Vidin \ Sofia
- Status: Извън линия
Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
Много ме израдва това изпълнение
Старите коли ги обичам оригинални но някои неща може да се подобрят, и специалмо дискове на капри ще му тичат много, а и спирачките ще са по ефективни.

Пишете ми ако имате информация за Ford Taunus 17m 1961 г.
- yassimoto
- потребител
- Мнения: 445
- Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
- Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
Не ми се сърди за мнението Джак , но за мен това което е правено по тази кола е направено некомпетентно и ненужно сложно .Ето колко просто и колко по-качествено се прави това:
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!
- yassimoto
- потребител
- Мнения: 445
- Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
- Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
А това са необходимите части:
1. задни апарати от Сиера
2. спирачни тръбички.
3. дискове за 13 цола джанта ( Форд )
4. дискове за 14 цола джанта ( Форд )
5. жила за ръчна
6. планка за жилата за ръчна
7. болтове за главина на Сиера
8. накладки
9. а , в , с ... планки които се монтират на мястото на капачките на лагерите на полуоската ( към тях се хващат апаратите ).
10. клапан от Сиера за редуциране на налягането на спирачната течност ( който е задължителен за да работят правилно спирачките )
.1. задни апарати от Сиера
2. спирачни тръбички.
3. дискове за 13 цола джанта ( Форд )
4. дискове за 14 цола джанта ( Форд )
5. жила за ръчна
6. планка за жилата за ръчна
7. болтове за главина на Сиера
8. накладки
9. а , в , с ... планки които се монтират на мястото на капачките на лагерите на полуоската ( към тях се хващат апаратите ).
10. клапан от Сиера за редуциране на налягането на спирачната течност ( който е задължителен за да работят правилно спирачките )
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
Няма за какво да се сърдя. Не съм го преправял аз а така го взех. аз го връщам в оригинален вид. Въпреки че барабаните са не толкова качествени като спирачки , ще му ги върна защото имам всички отигинални части. аз гоня оригинал така както е излязло от фабриката , затова е и всичкото това чистене и боядисване.
иначе изпълнението което си показал е много точно, но на 4 спилки. тик всичко е на 5.
като взех колата забелязах силни вибрации при по висока скорост. и според мен не са от баланс. предполагам че при смяната на главините на полуоските е направено отклонение. но все пак трябва да се видят. както и да е. тези преправени полуоски отиват директно в мазата. ако някой им има мерак да каже. може да се спазарим за всички части за преправянето.
иначе изпълнението което си показал е много точно, но на 4 спилки. тик всичко е на 5.
като взех колата забелязах силни вибрации при по висока скорост. и според мен не са от баланс. предполагам че при смяната на главините на полуоските е направено отклонение. но все пак трябва да се видят. както и да е. тези преправени полуоски отиват директно в мазата. ако някой им има мерак да каже. може да се спазарим за всички части за преправянето.

- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
Но нова тема:
виждал съм много каприта единички. и на всичките им тече масло от ръкавите на диференциала.
и какви ли не "гениални решениа " за да се спре. силикони, семеринги набутани след лагерите (където по принцип няма място) и т.н. и т.н. но спирка няма. днес като разглобих единия от най запазените диференциали в гаража забелязах че е със заводска втулка и лагер. и вътре в лагера има семеринг. ВЪТРЕ В ЛАГЕРА. не преди или след него. ето снимки на преправен и оригинален лагер:
виждал съм много каприта единички. и на всичките им тече масло от ръкавите на диференциала.
и какви ли не "гениални решениа " за да се спре. силикони, семеринги набутани след лагерите (където по принцип няма място) и т.н. и т.н. но спирка няма. днес като разглобих единия от най запазените диференциали в гаража забелязах че е със заводска втулка и лагер. и вътре в лагера има семеринг. ВЪТРЕ В ЛАГЕРА. не преди или след него. ето снимки на преправен и оригинален лагер:
- yassimoto
- потребител
- Мнения: 445
- Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
- Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
Знам че не си ги правил ти тези преработки , само споделям че не са хубаво направени и определено си мислех че колата ще има вибраций . А и предполагам че и не спира добре ( в смисъл задните спирачки блокират преди предните ) което си е предпоставка за завъртане и т.н.
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 15 юли 2010, 14:16
- Модел на автомобила: Ford Taunus 20MTS
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
Колега, случайно да имаш снимки на главината?
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
Последните двама са били активни във форума преди 5 години единият и преди 7 другият. Как мислиш, дали има и бегъл шанс да ти отговорят и то в тема, в която последното мнение преди твоето е било пуснато преди почти 15 години? Аз мисля, че шансът клони към нула. Нещо от рода на 0.0000001% вероятност за отговор.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 15 юли 2010, 14:16
- Модел на автомобила: Ford Taunus 20MTS
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
Знам, мога да чета, но нищо не пречи на човек да опита, може пък нещо да се раздвижи... 

- ivchotr
- потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
Е, раздвижи се. Ама без особен ефект 

Знам всички вицове за Форд 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта