Проблем с аларма Ескорт RS

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
vilikonder
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 22 фев 2008, 19:37
Модел на автомобила: Escort RS2000
Местоположение: Montana
Status: Извън линия

Проблем с аларма Ескорт RS

Мнение от vilikonder » 19 дек 2008, 21:18

значи колата е Ескорт RS2000 F1 Edition 95" като я купих бушоните на алармата бяха извадени и колата се заключаше само от ключа(всмисъл от ключа без да се задеиства централното).Аз после сложих бушоните и се оказа че с поставчнето на бушоните алармата се включва и започва да пищи и не мога да я изгася(независимо дали са отворени вратите или не).
Някои има ли идея какво да и направя поне да мога да си използвам централното,че явно то минава през нея с тия двоини заключвания(незнам :( ),а наи ме е че багажника ми е на ток и не работи заради това

Много ще се радвам ако някои е имал такива проблеми да сподели за решението
Ако някои знае да ми каже дали управлението на централното е в алармата или не,на предишния модел ескорт машинките бяха с 4 кабела(тук са 6 на машинка което ме кара да мисля че машинките не взимат сигнал една от друга като при предишния,а от някой модул но незнам в алармата ли е или е на друга място)

Потребителски аватар
kriki
потребител
потребител
Мнения: 492
Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Проблем с аларма Ескорт RS

Мнение от kriki » 21 дек 2008, 23:37

здравей колега моят съвет е ако нямаш дистанционно за таза аларма просто да я намериш къде е завряна и да я изключиш ако пък имаш дистанционно иди при някой алармажия и виж дали ще може да ти оправи алармата да работи че си е удобно ама ако е от италия колата не възлагай големи надежди

vilikonder
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 22 фев 2008, 19:37
Модел на автомобила: Escort RS2000
Местоположение: Montana
Status: Извън линия

Re: Проблем с аларма Ескорт RS

Мнение от vilikonder » 22 дек 2008, 18:50

Значи по принцип въпреки че ключа е с дистанционно на алармата съм и е..л майката не ми трябва,но проблема е че не ми работи централното и задният капак е на ток и той не се отваря.Не мога да разбера дали централното е през алармата или е независимо от нея(алармата си е Форт и е вплетене в инсталацията на колата и на нея пише Сименс)
Ако някой може да ми предложи ел.схемите на тоя ескорт(F1 е някаква шибана лимитирана серия)ще съм му много благодарен,аз немога да намеря за RS нищо в интернет :oops:

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта