помощр FORD ESCORD 1994 1.8D НЕ ПАЛИ
- feisa
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 07 ное 2008, 16:12
- Модел на автомобила: ford escort 1.8D
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
помощр FORD ESCORD 1994 1.8D НЕ ПАЛИ
ТАКА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНА СЛИЗАМ АЗ НА 26 ДА СИ ПРИПАЛЯ КОЛИЦАТА И припалих я без яд. СЛЯЗОХ и вечерта да я припаля както винаги първия път въртя ключа и тръгва да пали и аз за да не я муча завъртях ключа и спрях пробах пак и изведнуш само нещо изфистя и тфа си беше върти перката но не пали само се чува като вентилатор. моля помогнете незнам какфо е имам предположения за ангренажен ремък ама не съм сигурен 

пьтят кум победата е усеян с бутала и биели
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: помощр FORD ESCORD 1994 1.8D НЕ ПАЛИ
Щом перката върти, значи не е ангренаж!feisa написа:нещо изфистя и тфа си беше върти перката но не пали
Опитай пак да запалиш, когато колата е загрята над 0 градуса - може да е замръзнала вода във бендикса на стартера ти. Или направо си провери стартера. Провери си ангренажа, все пак.
А защо слизаш да я "припалваш" сутрин и вечер? Така си разбиваш двигателя и акумулатора, освен ако след това не я ползваш достатъчно, разбира се.
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: помощр FORD ESCORD 1994 1.8D НЕ ПАЛИ
Абсолютно неясно поставен въпрос, "върти перката но не пали", коя перка върти ?
Това което чуваш като перка най вероятно е стартера.
diesel1.6 " Щом перката върти, значи не е ангренаж!"
Не съм чувал ангретажния ремък да има нещо общо с перката.
Дано не греша ама.............
Това което чуваш като перка най вероятно е стартера.
diesel1.6 " Щом перката върти, значи не е ангренаж!"
Не съм чувал ангретажния ремък да има нещо общо с перката.
Дано не греша ама.............
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: помощр FORD ESCORD 1994 1.8D НЕ ПАЛИ
И аз се позасмях за перката
. Ама не трябва всичките да сме монтьори!
Аз предполагам, че в дъждовете е влязла малко вода в бендикса и сега в студа е залепнал. Но пък сега се замислих, че ако не изхвърли, няма да завърти и стартера. Може наситина да се върти перка - ако е постоянно включена или ако е оставил парнотопуснато. Не смея да давам акъли, че човека може да не ме разбере правилно. Аз бих запалил на скорост, с добро засилване до 20-30 и на 3-та. Но ако ангренажът е у ред!

Аз предполагам, че в дъждовете е влязла малко вода в бендикса и сега в студа е залепнал. Но пък сега се замислих, че ако не изхвърли, няма да завърти и стартера. Може наситина да се върти перка - ако е постоянно включена или ако е оставил парнотопуснато. Не смея да давам акъли, че човека може да не ме разбере правилно. Аз бих запалил на скорост, с добро засилване до 20-30 и на 3-та. Но ако ангренажът е у ред!
-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 17 май 2006, 16:20
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8Д
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: помощр FORD ESCORD 1994 1.8D НЕ ПАЛИ
Два пъти сменям ангренажен ремък на помпата.Обикновенно прехвърлят зъб при палене.При мен проблема е ,че имам разминаване в зъбните колела в някакви милиметри и износвам ремъка за 25-30 000 км.Но с прехвърлил зъб ще запали и ще пуши бял гъст дим-като издухал Икарус.
- tommy_m
- потребител
- Мнения: 142
- Регистриран: 09 окт 2008, 22:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: помощр FORD ESCORD 1994 1.8D НЕ ПАЛИ
Колега, при мене изкарваше много много гъст бял дим, когато колата беше след основен ремонт. При мене проблема беше от пикаещи дюзи. Пробвай или с добавка за прочистване (лошото при нея е, че трябва да изгориш поне 1/2 резервоар, за да има ефект) Другият вариант, за който се сещам е да отидеш на дизелджия да ти замери налягането в дюзите и да ги регулира. Успех
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта