Проблем с кабели/свещи/бобина?
- l_m_b
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 27 яну 2005, 12:56
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.3mi '94
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблем с кабели/свещи/бобина?
Здравейте, колеги!
Имам неприятности с Фиестата си. Когато колата ми се намокри се получава някакъв проблем, почва лудо придърпване, работа на 2 или 3 цилиндъра, детонации... Чудо някакво. Няма значение, дали карам на газ или на бензин.
Ходих във великия, неповторим сервиз на Дунев. Там гледаха, струваха, мериха и отсякоха - бобините които дават високо напрежение на свещите са повредени, индуцира се напрежение не където трябва, и не когато трябва, и е нужно да се сменят, абсолютно сме уверени в това! Звучеше ми много логично.... Купих нова бобина, тъй като колата ми трябва. Цената на тази бобина е направо шокираща и безобразна - 180лв.
Да ама след като я смених, проблема остана абсолютно същия и 180 лева отидоха на вятъра май, което силно ме подразни. Освен, че апелирам към всички вас ДА НЕ ХОДИТЕ НИКОГА В ДУНЕВ, не ми е ясно къде е скапания проблем. Според мен е в кофтито изолация на кабелите на свещите, които освен че са сравнително нови, има вероятност да не са особено добри. И възможно ли е, вследствие на наистина неизправна бобина, някой от тях да са се повредили? Когато бяха мокри, от един ме хвана ток, при работещ двигател. Това май не е нормално, нали? Дали да ги сменя? Изпитвам ужас, че пак може да ми се наложи да ходя на някакъв "майстор" по този въпрос. Какви други причини може да има за проблема, според вас?
Благодаря ви!
П.П. На входа на Дунев, на хубава огромна табела пише „СЕРВИЗА РАБОТИ”, в което има правописна грешка. Две думи, с една правописна грешка. Мисля да отида да им направя забележка когато си оправя колата.
Имам неприятности с Фиестата си. Когато колата ми се намокри се получава някакъв проблем, почва лудо придърпване, работа на 2 или 3 цилиндъра, детонации... Чудо някакво. Няма значение, дали карам на газ или на бензин.
Ходих във великия, неповторим сервиз на Дунев. Там гледаха, струваха, мериха и отсякоха - бобините които дават високо напрежение на свещите са повредени, индуцира се напрежение не където трябва, и не когато трябва, и е нужно да се сменят, абсолютно сме уверени в това! Звучеше ми много логично.... Купих нова бобина, тъй като колата ми трябва. Цената на тази бобина е направо шокираща и безобразна - 180лв.

Да ама след като я смених, проблема остана абсолютно същия и 180 лева отидоха на вятъра май, което силно ме подразни. Освен, че апелирам към всички вас ДА НЕ ХОДИТЕ НИКОГА В ДУНЕВ, не ми е ясно къде е скапания проблем. Според мен е в кофтито изолация на кабелите на свещите, които освен че са сравнително нови, има вероятност да не са особено добри. И възможно ли е, вследствие на наистина неизправна бобина, някой от тях да са се повредили? Когато бяха мокри, от един ме хвана ток, при работещ двигател. Това май не е нормално, нали? Дали да ги сменя? Изпитвам ужас, че пак може да ми се наложи да ходя на някакъв "майстор" по този въпрос. Какви други причини може да има за проблема, според вас?
Благодаря ви!
П.П. На входа на Дунев, на хубава огромна табела пише „СЕРВИЗА РАБОТИ”, в което има правописна грешка. Две думи, с една правописна грешка. Мисля да отида да им направя забележка когато си оправя колата.
Форд Фиеста
1.3mi
09.1994
1.3mi
09.1994
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз не твърдя че разбирам особено, но щом си сменил бобината ти остават кабели и свещи. Препоръчвам ти и кабели и свещи Моторкрафт от Мото Пфое. Вярно никак не са евтини (общо към 150лв по спомен) но пък ще си сигурен че си сложил оригинални предписани от завода части.
Повечето колеги от София не се изказват ласкаво за сервиза ви на Мото Пфое там. Лично аз съм доволен от Търновския, защото имат добра диагностична апаратура и хора които знаят как да работят с нея (поне за 1 - Митко съм 100% сигурен). Та досега грешна диагноза на възникнал проблем от тях не съм имал и затова само при тях ходя.
Повечето колеги от София не се изказват ласкаво за сервиза ви на Мото Пфое там. Лично аз съм доволен от Търновския, защото имат добра диагностична апаратура и хора които знаят как да работят с нея (поне за 1 - Митко съм 100% сигурен). Та досега грешна диагноза на възникнал проблем от тях не съм имал и затова само при тях ходя.
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Пък аз искам да тикажа да внимаваш и със кабелите! Щото аз сикупих, нови "оригинални" Бош, и след 2-3 седмици забелязвам че и те светят като коледна елха да им е.а майката. Направо се изядох. И сега съм ги хвърлил в гаража и си карам със старите оригинални кабели!!!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
От както си я взел ли е така или изведнъж почна да го прави?
2 пъти съм имал такъв проблем. Преди 3+ години кога го купих оправих го и сега скоро пак защото бях сложил едни стари кабели които пък си бачкаха.
Последно по диагноза на газаджията ми смених дист. капачка. И по моя преценка точно щото ме биеше ток от кабелите смених и тях и сега е ОТЛИЧНИК.
Щом кабелите са ти нови вземи само капачка. На запален двигател опипай и кабелите особенно около лулите да не бият ток. Хвани се обаче някъде на маса с едната ръка и пипай с другата, споко няма те пречука тока
2 пъти съм имал такъв проблем. Преди 3+ години кога го купих оправих го и сега скоро пак защото бях сложил едни стари кабели които пък си бачкаха.
Последно по диагноза на газаджията ми смених дист. капачка. И по моя преценка точно щото ме биеше ток от кабелите смених и тях и сега е ОТЛИЧНИК.
Щом кабелите са ти нови вземи само капачка. На запален двигател опипай и кабелите особенно около лулите да не бият ток. Хвани се обаче някъде на маса с едната ръка и пипай с другата, споко няма те пречука тока

- l_m_b
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 27 яну 2005, 12:56
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.3mi '94
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здравейте пак!
Благодаря ви, за мненията. Като първа стъпка, мисля да отида да се поразправям с хората от сервиза. Доколкото знам, обаче, тази Фиеста е с елекронно запалване, т.е. няма палец и съответния дистрибуторен механизъм, а по-скоро има датчик на коляновия вал, който подава сигнали за позицията му към електронен модул отговарящ за предварението и момента на запалване на искрата. Така че, пази боже там да е проблема, загинал съм си с тези "спецове".
За кабелите имате право, възможно е и там да е проблема. От Мото Пфое не са чак толкова скъпи, както един колега горе каза (150), мисля че 1 оригинална свещ е 5 лева, а кабелите са под 60, така че сумарно се връзват 80. А този опит дето paci го описа е малко мазохистичен, но какво пък, няма да умра от няколко токови удари
. Истината е някъде там, но още ме е яд за дадените пари, все пак не ги бера от дърветата (ама караш - плащаш, няма начин).
Така че, имам предвид и благодаря за мненията, ще видим утре какво ще стане.
Благодаря ви, за мненията. Като първа стъпка, мисля да отида да се поразправям с хората от сервиза. Доколкото знам, обаче, тази Фиеста е с елекронно запалване, т.е. няма палец и съответния дистрибуторен механизъм, а по-скоро има датчик на коляновия вал, който подава сигнали за позицията му към електронен модул отговарящ за предварението и момента на запалване на искрата. Така че, пази боже там да е проблема, загинал съм си с тези "спецове".
За кабелите имате право, възможно е и там да е проблема. От Мото Пфое не са чак толкова скъпи, както един колега горе каза (150), мисля че 1 оригинална свещ е 5 лева, а кабелите са под 60, така че сумарно се връзват 80. А този опит дето paci го описа е малко мазохистичен, но какво пък, няма да умра от няколко токови удари


Така че, имам предвид и благодаря за мненията, ще видим утре какво ще стане.
Форд Фиеста
1.3mi
09.1994
1.3mi
09.1994
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
paci написа:kEFi, при мен беше тъмница не бягаха никакви светлинки, затова му разправям горните щуротии![]()
Без да вадиш кабела от свеща на запален двигател не трябва да те бие ток


А и си е точно така - не трябва да те бие ток! Ако да - нарушена изолация, нали?!
- l_m_b
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 27 яну 2005, 12:56
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.3mi '94
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Май кабелите бяха, колеги!
Няма локви навън да пробвам, ама няма припуквания, леки детонации и т.н. Взех Бош, за 44 лева комплекта, едни червенички като от NFS
.
Остава една поука за мен и съвет към вас- НЕ ХОДЕТЕ В ДУНЕВ! Пълни скапаняци, некомпетентни, лъжци и обирджии - ремонт за 45лв ми излезе 250.
Няма локви навън да пробвам, ама няма припуквания, леки детонации и т.н. Взех Бош, за 44 лева комплекта, едни червенички като от NFS

Остава една поука за мен и съвет към вас- НЕ ХОДЕТЕ В ДУНЕВ! Пълни скапаняци, некомпетентни, лъжци и обирджии - ремонт за 45лв ми излезе 250.
Форд Фиеста
1.3mi
09.1994
1.3mi
09.1994
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
колега колега за тия пари да си беше взел от МП за ескорта ми са 67лв комплектаewgeny написа:Пък аз искам да тикажа да внимаваш и със кабелите! Щото аз сикупих, нови "оригинални" Бош, и след 2-3 седмици забелязвам че и те светят като коледна елха да им е.а майката. Направо се изядох. И сега съм ги хвърлил в гаража и си карам със старите оригинални кабели!!!
дано наистина са истински бош
Последна промяна от pepy1 на 10 яну 2006, 10:23, променено общо 2 пъти.
времето е като парите-никога не стига
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Приблизително толкова, но за двувалките (заради разположението на свещите). Пък "оригинален" БОШ за мойта двувалка ми го продаваха за 130 и нещо лева. В МП Моторкрафт ми излезе 130 с ДДС и смяната + смяна на гарнитурата на клапаните.....carrot написа:Абе за тия пари щеше да вземе към 1.5 броя кабелиот МП - 4 броя излизат към 110 лв!
Не подвеждай !
- SPEEDER™
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 10 яну 2006, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.3 turbo:)
- Местоположение: у колата
- Status: Извън линия
Боже Дунев ли чух,значи не съм бил вдинствения които са го метнали там,отидох за центровка на бензин те ми казаха че бензиновата помпа е за смяня смениха я и след няма и месец отидох при един познат маистор да го питам от де това масло дето тече.и ко се оказа че бензиновата помпа е сложена на криво и шурти яко масло а държа да подчертая че маитора които ми се падна в дунев беше с счупена ръка и работеше само с едната.
СМЕХ ТИ КАЗВАМ СМЕХ

-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Цени на кабели високо напрежение (цена за 1 бр., за всеки цилиндър е различна цената) според МП:kEFi написа:Приблизително толкова, но за двувалките (заради разположението на свещите). Пък "оригинален" БОШ за мойта двувалка ми го продаваха за 130 и нещо лева. В МП Моторкрафт ми излезе 130 с ДДС и смяната + смяна на гарнитурата на клапаните.....carrot написа:Абе за тия пари щеше да вземе към 1.5 броя кабелиот МП - 4 броя излизат към 110 лв!
Не подвеждай !
http://www.motopfohe.bg/Search/search1. ... word=12286" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта