Проблем с термостата

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kocepetrov
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 19 мар 2007, 11:16
Модел на автомобила: Форд Ескорт 88 1.6 дизел
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Проблем с термостата

Мнение от kocepetrov » 14 фев 2009, 11:11

Здравейте ,колеги имам един проблем с термостата на форд на ескорт 1987 1.6 дизел.Преди 2 месеца смених термостата на колата понеже предишния седеше постоянно отворен.След смяната с новия колата загряваше по-бързо и след като температурата се качи над надписа норм падаше веднага.След тези два месеца както си карам колата почна да хвърля вода от разширителното казанче.След това с термометър проверих че при 95 градуса изобщо не отваря темостата а водната помпа работи.Купих си нов термостат с него обаче по трудно загрява и температурата неможе да дигне 85 градуса и като че ли постоянно е отворен термостата.В движение стрелката седи точно в началото на надписа norm.Сменил съм и датчика за температурата на водата.Някои ако може да ми даде съвет какво да правя.

Nikola Iordanov
потребител
потребител
Мнения: 405
Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6
Местоположение: Дупница
Status: Извън линия

Re: Проблем с термостата

Мнение от Nikola Iordanov » 15 фев 2009, 09:06

Колега на всички термостати има надпис на колко градуса отварят . Ако не си изхвърлил първия дето си сменил прочети на него какво пише и търси точно такъв , или пък във магазините имат каталози по годината на производство и модела да ти намерят кой термостат одговаря .Другия вариянт е да си караш със този ако не ти е много студено пък лятото ще си спокоен че няма да ти прегрева......

kocepetrov
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 19 мар 2007, 11:16
Модел на автомобила: Форд Ескорт 88 1.6 дизел
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с термостата

Мнение от kocepetrov » 15 фев 2009, 18:10

Прървият термустат пише че отваря на 88 градуса и продавачът ми каза че уж всички фордове отваряли на тази температура и според книга трябва да отваря на 89а напъно на 100.Даже проверих и парното духа на 50 градуса.Дори при каране на пълна газ 2-3 скорост пак неможе да загрее

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта