сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите

Мнение от terminatoro » 31 яну 2009, 15:47

Здравейте колеги,
От както съм го купил форда ми прави някакви проблеми- сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите?!
Чистил съм му мафа,стъпковото моторче,от днеска си имам иридиеви свещи за сума ти пари ама пак не е както трябва.
Та най-накрая реших да я водя на проф.доктор та въпросът ми е къде в дружба или младостите около бизнес парка има добри майстори ма като направат диагностиката да значт какво гледат на мнитора :)
Имам и друг въпрос: ще покаже ли какъв е проблема в abs-a щото ми свети лампата на таблото!
ZETEC POWER!!!!!

Потребителски аватар
slavi6565
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 07 дек 2007, 21:15
Модел на автомобила: eskord 1.6 16V
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Re: Диагностика в Дружба-1

Мнение от slavi6565 » 01 фев 2009, 01:12

Колега имам същия форд със същите проблеми карах го на диагностика и излезе че е от температурниа датчик за компютара но не съм го смениал и не мога да ти кажем дали ще се оправи то ако не от това е от дебитомера или от ланда сондата затова смени датчика и ако не се оправи тогава го закараи на диагностика

Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Диагностика в Дружба-1

Мнение от terminatoro » 02 фев 2009, 00:40

slavi6565 написа:Колега имам същия форд със същите проблеми карах го на диагностика и излезе че е от температурниа датчик за компютара но не съм го смениал и не мога да ти кажем дали ще се оправи то ако не от това е от дебитомера или от ланда сондата затова смени датчика и ако не се оправи тогава го закараи на диагностика
Колега и аз това си мислех за тоя датчик, ма ева ли го кой от всичките е :?:
Кажи къде са немира тоя дачик да го проверя!?
Благодарско предварително!
ZETEC POWER!!!!!

Потребителски аватар
slavi6565
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 07 дек 2007, 21:15
Модел на автомобила: eskord 1.6 16V
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Re: Диагностика в Дружба-1

Мнение от slavi6565 » 02 фев 2009, 21:13

При термостата отгоре лесен е за смиана ако знаеш как да го провериш на съпротивление добре ако ли не смениаваи

Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Диагностика в Дружба-1

Мнение от terminatoro » 04 мар 2009, 14:04

slavi6565 написа:При термостата отгоре лесен е за смиана ако знаеш как да го провериш на съпротивление добре ако ли не смениаваи
Колега смених го тоя датчик с оригинален на форд-нов ама пак ми праи мизерии и си мисля нещо...да ме коригираш ако греша.
1-Кабелите от тоя датчик доколкото виждам са вързани за кабелите на дюзите и си личи при мен е изолирано там допалнително.
2- когато колата е студена и и подам газ направо гасне и прекасва яко. доколкото съм запознат и съм учил тва трябва да е датчик,който при различната температура си променя съпротивлението и така влияе на работата на дюзите.

Дали е възможно ако е пипано да са обърнати кабелите на датчика и затова да дава проблеми,защото като откача датчика колата работи добре като е студена?

Не мисля че е нормално с новия датчик да прави същите мизерии.
ZETEC POWER!!!!!

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите

Мнение от Edinuser » 04 мар 2009, 18:32

На мен на същият датчик му се беше разпаднала изолацията на кабелите - просто се изрони и останаха само медните жици - срязах ги и ги замених със силиконови от буксата до датчика.
Сега гледам че и на инжекторите на кабелите са се е напукала изолацията и май ще ги сменям и тях.

Потребителски аватар
pitbulche
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 фев 2008, 15:42
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16v 105hp
Местоположение: Димитровград
Status: Извън линия

Re: сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите

Мнение от pitbulche » 04 мар 2009, 22:07

Аз имам подобен проблем - паля на бензин и след малко гасне сама, а като тръгна прекъсва на ниски обороти, дави се. Естествено проблема изчезва като превключа на газ.
Споделих с един приятел автомонтьор и ми каза, да си почистя инжекторите на ултразвук, защото като е студена не пръскат, а направо плюят. Така и не отидох, не съм видял зор още. Преди го правеше само лятно време, а сега и през зимата.
Пиши, ако откриеш проблема.
Поздрави!

Вейдър
потребител
потребител
Мнения: 642
Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
Местоположение: Велинград
Status: Извън линия

Re: сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите

Мнение от Вейдър » 04 мар 2009, 22:29

:roll: И моя Орион има подобен проблем, нищо, че е с по-стария мотор. На място сигурно държи доста под 1000 оборота. А е с нови свещи, кабели и акумолатор. Посъветваха ме да ида на диагностика. Май тъй и ще направя. Сам за сега не се справям. Иначе като позагрее добре, работи много хубаво това CVH моторище.
Изображение . May the FORD be with you !
PANZERLIED https://www.youtube.com/watch?v=SndPb5XohYM

Потребителски аватар
milen3mp
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 10 яну 2008, 19:47
Модел на автомобила: escort 1.6 16v turner 1994
Местоположение: varna> frankfurt am main >varna
Status: Извън линия

Re: сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите

Мнение от milen3mp » 06 мар 2009, 22:03

Здравей колега колкото успях да разбера си на газ от там се запушват инжекторите ако не тие уплътнена системата от филтъра до дросела то тогава входните колектори и намиращия се 2-ри датчик за въздух са в окаяно състояние и се нуждаят от почистване при мен беше така но вече нее :D: :D: :D: _friends_
през дупките си карам и.......А

ОТ ФОРД СТАНА НА БЪГИ

Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите

Мнение от terminatoro » 12 мар 2009, 20:54

Колегиииии ще ми трябва диагностика в крайна сметка.. ,така че моля ви споделете дали в района на дружба и младостите има читави майстори, при които сте ходили и разбира се да разбират поне малко от фордове :)

Ще ми е много полезна информация за цена и дали работя в събота!!


Мерси предварително ;)
ZETEC POWER!!!!!

Потребителски аватар
tisho_tbk
потребител
потребител
Мнения: 327
Регистриран: 25 фев 2007, 18:07
Модел на автомобила: Mondeo'2009 2L TDCI 103kw
Контакти:
Status: Извън линия

Re: сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите

Мнение от tisho_tbk » 13 мар 2009, 15:36

terminatoro написа:Колегиииии ще ми трябва диагностика в крайна сметка.. ,така че моля ви споделете дали в района на дружба и младостите има читави майстори, при които сте ходили и разбира се да разбират поне малко от фордове :)

Ще ми е много полезна информация за цена и дали работя в събота!!


Мерси предварително ;)
*00118* немога да ти кажа за майстори, но с интерес следя твоята тема. Очаквам да я продължиш

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите

Мнение от HACKO » 13 мар 2009, 19:49

На CVH мотора, като му смених TPS се пооправи въпреки че се опита 1-2пъти пак да направи проблем. Сега като се затопли проблема изчезна.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
pitbulche
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 фев 2008, 15:42
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16v 105hp
Местоположение: Димитровград
Status: Извън линия

Re: сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите

Мнение от pitbulche » 15 апр 2009, 10:48

Наскоро започна да прави по-големи проблеми - като загрее трудно я паля дори и на бензин. Палеше когато си поиска и се държеше като задавена. Закарах я на газанализатор - установиха, че ламбда сондата отчита константа, а трябва да показва от 0,2 до 0,9V, трябва да варира. С други думи е блокирала и е за смяна. Предложиха ми ламбда втора употреба за 80лв. Цената включва диагностиката, почистване на MAF-a на ултразвук и 1г. гаранция за ламбдата. Не знам дали е много, но реших да не се занимавам повече и се съгласих, а и майстора излезе познат. Но казаха, че има вероятност и инжекторите да са за почистване.
Смениха ми сондата, демонстрираха ми, че работи и колата направо литна на бензин. На другия ден се опита пак да направи проблем, но поне не изгасна. Сетих се за компютъра и го нулирах, за да изчистя грешките и от тогава вече няколко дена въобще не е показала дефекти.
Ако пак почне ще пиша допълнително.

P.S: Казаха ми, че има на някои бензиностанции бензин 100 октана с някви добавки вътре. Можел да ми изчисти дюзите. Ако някой знае на коя бензиностанция го има и дали върши работа да пише.

iederman
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 22 апр 2009, 22:20
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 115 hp 1996
Status: Извън линия

Re: сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите

Мнение от iederman » 23 апр 2009, 19:04

Здрасти Колега, от дюзите на инжекциона е - изчисти ги на ултразвук (в Бургас ми струва 60 лв.), преди два дена си го оправих и проблема с гасненто и давенто ми изчезна, а оборотите ми никога не са били толкова стабилни. И внимавай с добавките за почистване на инжекцион казаха ми че от там идва проблема, защото съм ги слагал преди да сменя горивен филтър. Слагат се само при чисто нов горивен филтър.

Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите

Мнение от terminatoro » 24 апр 2009, 08:15

iederman написа:Здрасти Колега, от дюзите на инжекциона е - изчисти ги на ултразвук (в Бургас ми струва 60 лв.), преди два дена си го оправих и проблема с гасненто и давенто ми изчезна, а оборотите ми никога не са били толкова стабилни. И внимавай с добавките за почистване на инжекцион казаха ми че от там идва проблема, защото съм ги слагал преди да сменя горивен филтър. Слагат се само при чисто нов горивен филтър.

Мерси колега!
Сега остава някой да ми каже къде в София чистят дюзи на ултразвук и колко ще ми струва ;)
Аз на 30 заминавам за Австрия с колата и ще взема някойа хубава добавка да видиме ще има ли разлика,пък и нали там поне има истински бензин ;)

Моля колегите от София, които са си чистили дюзите на ултразвук да споделят къде да отида!

Поздрави!
ZETEC POWER!!!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта