ПОЗИЦИЯ НА РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИТЕ ВАЛОВЕ ПРИ ЦЕНТРОВКА
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 19 мар 2009, 15:21
- Модел на автомобила: Fiesta Zetec 1.25
- Status: Извън линия
ПОЗИЦИЯ НА РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИТЕ ВАЛОВЕ ПРИ ЦЕНТРОВКА
В каква позиция са разпределителните валове,когато коляновия вал е в ГМТ? Някой ако знае нещо по въпроса моля да помогне 
Оп мн съм зле..
модел на колата: Ford Fiesta Zetec 1.25 1998
mod: Използвай бутона "промени"!
Инфото за автомобила в профила за мен е достатъчно

Оп мн съм зле..

mod: Използвай бутона "промени"!
Инфото за автомобила в профила за мен е достатъчно

- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: ПОЗИЦИЯ НА РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИТЕ ВАЛОВЕ ПРИ ЦЕНТРОВКА
Колега, бях го написал някъде, но накратко:
Позиционираш и фиксираш 1-ви цилиндър точно в ГМТ, предполагам знаеш че има технологичен отвор за тази фиксация със специален болт.
Разпределителният вал за изпускателните клапани се позиционира така, че металният палец почти да сочи датчика за положението на валовете (намира се отзад близо до изп. клапани).
Разпределителният вал за смукателните клапани се позиционира така, че гърбиците да започват да отварят смукателните клапани за 1-ви цилиндър.
Валовете отзад имат едни прорези, пъха се планка 5 мм в прорезите на двата вала, трябва да са строго хоризонтални спрямо равнината (горните ръбове) на главата.
При това положение се слага ремъка
Това отговаря на начало на такта смукване за 1-ви цилиндър.
Ако за някой от валовете това положение не може да се фиксира се отвива болта на зъбчатката и като се държи контра на вала (там има шестограм за гаечен ключ) се наглася точно след което се завива с мах усилие 60 Nm.
Това е
Позиционираш и фиксираш 1-ви цилиндър точно в ГМТ, предполагам знаеш че има технологичен отвор за тази фиксация със специален болт.
Разпределителният вал за изпускателните клапани се позиционира така, че металният палец почти да сочи датчика за положението на валовете (намира се отзад близо до изп. клапани).
Разпределителният вал за смукателните клапани се позиционира така, че гърбиците да започват да отварят смукателните клапани за 1-ви цилиндър.
Валовете отзад имат едни прорези, пъха се планка 5 мм в прорезите на двата вала, трябва да са строго хоризонтални спрямо равнината (горните ръбове) на главата.
При това положение се слага ремъка
Това отговаря на начало на такта смукване за 1-ви цилиндър.
Ако за някой от валовете това положение не може да се фиксира се отвива болта на зъбчатката и като се държи контра на вала (там има шестограм за гаечен ключ) се наглася точно след което се завива с мах усилие 60 Nm.
Това е
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 19 мар 2009, 15:21
- Модел на автомобила: Fiesta Zetec 1.25
- Status: Извън линия
Re: ПОЗИЦИЯ НА РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИТЕ ВАЛОВЕ ПРИ ЦЕНТРОВКА
Благодаря ти,МНОГО! Сега вече ще го направя
Още 1 път МНОГО БЛАГОДАРЯ !!!

-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 11 ное 2012, 16:51
- Модел на автомобила: Fotd Fiesta 16V
- Status: Извън линия
Re: ПОЗИЦИЯ НА РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИТЕ ВАЛОВЕ ПРИ ЦЕНТРОВКА
колеги моля за снимка каде се намира отвора на самият колянов вал и ако може някой да ми даде размерите на болта за зацепване
- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: ПОЗИЦИЯ НА РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИТЕ ВАЛОВЕ ПРИ ЦЕНТРОВКА
Това представлява дорника /болта/ за фиксиране на коляновият вал:

Размериии...
А отвора за този болт трябва да е на ремъчната шайба зацепена за вала.
Срещу нея- друг отвор в блока.

Размериии...

А отвора за този болт трябва да е на ремъчната шайба зацепена за вала.
Срещу нея- друг отвор в блока.
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 20 госта