Тресене при спиране
- tosho
- потребител
- Мнения: 119
- Регистриран: 22 авг 2008, 16:38
- Модел на автомобила: Focus'03 Tddi 90ps
Focus '08 tdci 115ps - Местоположение: Poland, Warsaw
- Status: Извън линия
Re: Тресене при спиране
Бият ти спирачните дискове- или "стружка" или нови.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 10 фев 2009, 10:02
- Модел на автомобила: mondeo
- Status: Извън линия
Re: Тресене при спиране
Здравей!
И при мен имаше такъв проблем - тресе при спиране и се усещаше във волана.
Смених предни дискове и накладки - тресенето намаля , но не изчезна.
Оказа се от задните спирачки - барабаните нещо не ги биваше - свалих ги,престъргах ги - нови челюсти и тресенето изчезна.
Направи си един опит: вдигни 50-60км. и вдигай ръчната плавно - ако се получи тресене или "сеене" - проблема ти е от задните барабани.
Надявам се да съм ти бил от полза
И при мен имаше такъв проблем - тресе при спиране и се усещаше във волана.
Смених предни дискове и накладки - тресенето намаля , но не изчезна.
Оказа се от задните спирачки - барабаните нещо не ги биваше - свалих ги,престъргах ги - нови челюсти и тресенето изчезна.
Направи си един опит: вдигни 50-60км. и вдигай ръчната плавно - ако се получи тресене или "сеене" - проблема ти е от задните барабани.
Надявам се да съм ти бил от полза
- Kostadin21
- потребител
- Мнения: 514
- Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
- Местоположение: Петрич,Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Тресене при спиране
Ако сте карали дълго време и диска е загрял и като спрете направо в автомивката и там с водоструйката със студената вода по диска и излиза пушек и така се преебава най добре диска 

Всеки който няма пари за кола,кара форд!
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 15 фев 2009, 21:41
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1i
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Тресене при спиране
Здравеи аз имам фиеста при мене също се получи въпросното тресене, предположих че е крива гума
След някои другден бях при махленския гумаджия направи баланс вика сичко е на ред и гумите и джантите не е от тях
След това се консултирах със един приятел стругар погледна ги каза не е от дисковете не са криви ,от там директно в сервиза на фулда
за исправяне на джанти ( прдължих да мисля че там е проблема ) след исправянето вибрациите ишчезнаха на пълно и до ден днешен ги няма
След някои другден бях при махленския гумаджия направи баланс вика сичко е на ред и гумите и джантите не е от тях
След това се консултирах със един приятел стругар погледна ги каза не е от дисковете не са криви ,от там директно в сервиза на фулда
за исправяне на джанти ( прдължих да мисля че там е проблема ) след исправянето вибрациите ишчезнаха на пълно и до ден днешен ги няма

- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Тресене при спиране
Това с джантите си е точно така, и аз имах тресене при набиване на спирачки особено след 60-70 км/ч. При завъртане на джантите предни задни (даже без да проверявам и изправям джантите) тресенето изчезна. Въпросът е тук каква кривина на джантата предизвиква тресене, според мен е изкривяване на периферната част но в хоризонтална посока, при това положение при въртенето на колелото се получава странично биене, което се предава и на спирачния диск, от там и върху накладките. Особено е осезаемо при по високи скорости.
- mistyrain
- потребител
- Мнения: 178
- Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
- Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
- Местоположение: Sofia\Lom
- Status: Извън линия
Re: Тресене при спиране
Криви джанти, убеден съм.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тресене при спиране
Ако и при скорост около 100 км/ч, без натискане на спирачки, почва тресене- 90% джанти.
Аз колкото и да изправях ламаринените, тресенето си остана. Като сложих прави джанти, забравих за вибрации и пр.
Аз колкото и да изправях ламаринените, тресенето си остана. Като сложих прави джанти, забравих за вибрации и пр.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Тресене при спиране
Мисля, че ако става въпрос за криви джанти или криви гуми ще има тресене при движение.all4u написа:имам 1 проблем при колата, който се появява само при спиране
Най-често при спиране се дължи на криви или неравномерно износване дискове-предни или задни(барабани).
Добре е да се провери за луфт на тампоните на предното окачване в подкалниците(бомбетата).
-
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 03 сеп 2008, 18:39
- Модел на автомобила: Ford Ka 1.3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Тресене при спиране
На моето Ка имах същото тресене само при спиране в интервала 80-60км/ч. и вибрации на волана към 120км но при мен освен криви джанти се оказаха и разбити вътрешни накрайници и се почна едно по едно та цялата предница смених!
Имах и аналогичен проблем с Омегата която карам при натискане на спирачката цялата започваше да тресе оказаха се два от водещите болтове на апаратите бяха клеясали и при натискане на спирачките се посукваха апаратите!
Имах и аналогичен проблем с Омегата която карам при натискане на спирачката цялата започваше да тресе оказаха се два от водещите болтове на апаратите бяха клеясали и при натискане на спирачките се посукваха апаратите!
-
- потребител
- Мнения: 65
- Регистриран: 15 мар 2008, 02:04
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тресене при спиране
И при мен беше така, обаче мина преглед и там казаха - спокойно всичко е наред, спирачки, предница, няма кахъри. На другия ден тръгвам за село и набивам по-рязко спирачка пред блока, че едно келеме изскочи след една топка
и хоп - счупи се преден ляв спирачен диск. Оказа се, че е бил износен доста и яко накриво, ама в сервиза като тестваха за прегледа им било всичко ОК. Смених предни дискове и накладки и тресенето при спиране изчезна. Цялата процедура отне 1 час в сервиза и 100лв дискове, накладки и труд.

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 05 яну 2008, 21:16
- Модел на автомобила: Mondeo
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Тресене при спиране
И при мен стоеше този проблем...но си свалих апаратите и ги изчистих идеално смазах водачите за да върви накладката равномерно...оказа се че и едното телче което ги притиска го няма...сложих друго и сега спи... 

- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тресене при спиране
Клеясали чаркалаци по спирачките могат да ви вкарат в големи филми и още по-големи разходи.Тук никой не работи както на запад,за това и колите са на това дередже.В щатите механиците от съседния ми сервиз твърдяха уверено,че спирачки се преглеждат основно всяка година.Така е по стандарт.Това включва:
1.Смяна на спирачна течност
2.Измерване износването на дисковете и провекра за биене.Диска вече според зависи какъв е и колко отклонение има...някои производители не допускат изобщо шлайфане.
3.преглед и почистване на всички движещи се части.Ако има ръждиво или износено,с сменя .
4.Основно почистване на задни сприрачки-ако са барабани-сваляне и обезмасляване,почистване на системата,преглед на гумените калпачета и разни уплътнения-не скъсано...дори само започнало да се втвърдява,се сменя директно.Гледа се за трудно подвижни буталца,замърсявания,омасляване.
5.Накрая всичко се събира и бегом на стенда с валяците.
1.Смяна на спирачна течност
2.Измерване износването на дисковете и провекра за биене.Диска вече според зависи какъв е и колко отклонение има...някои производители не допускат изобщо шлайфане.
3.преглед и почистване на всички движещи се части.Ако има ръждиво или износено,с сменя .
4.Основно почистване на задни сприрачки-ако са барабани-сваляне и обезмасляване,почистване на системата,преглед на гумените калпачета и разни уплътнения-не скъсано...дори само започнало да се втвърдява,се сменя директно.Гледа се за трудно подвижни буталца,замърсявания,омасляване.
5.Накрая всичко се събира и бегом на стенда с валяците.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта