Мондео МК2 (97ма) 1.8 ТДИ проблем с оборотите
- migcho
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 29 мар 2008, 20:43
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK6 1.25
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мондео МК2 (97ма) 1.8 ТДИ проблем с оборотите
Колеги, прочетах цялата тема и ми се струва че това има вероятност да е решение и на моя огромен проблем. Така и не видях отзиви за дизели, та реших да попитам. Колата е Мондео МК2 (97ма) 1.8 ТДИ. От известно време имам проблем с оборотите. При палене на студен двигател колата не може да задържи обороти и ако отпусна педала на газта гасне (прекалено ниски обороти) а като позагрее малко ги качва към 1500 а понякога и до 2000. Оборотите при изключване от скорост падат много бавно и са правопрпорционални на скоростта (висока скорост- високи обороти и като спра на едно място ги смъква) Също така при палене пали много трудно ако не се натисне педала на газта.
Колеги моля ако има някой който, да знае нещо по въпроса да помогне.
Мислех си че е от датчика на нафтовата помпа за подаване на гориво- Не е
Казаха ми че може да имам вода в нафтовата помпа- сипах 300 мл спирт за горене в нафтата (имаще около 20 литра)
Оборотите са многократно корегирани за да може да се получи някаква комбинация, че колата жъпреки големия си разход да ства за каране.
Снощи откачих клемата на акумолатора и утре ще я закача за да рестартирам компютъра.
Някакви препоръки? Някакви мнения?
Благодаря ви много предварително и се извинявам ако поста ми не е за тук.
Колеги моля ако има някой който, да знае нещо по въпроса да помогне.
Мислех си че е от датчика на нафтовата помпа за подаване на гориво- Не е
Казаха ми че може да имам вода в нафтовата помпа- сипах 300 мл спирт за горене в нафтата (имаще около 20 литра)
Оборотите са многократно корегирани за да може да се получи някаква комбинация, че колата жъпреки големия си разход да ства за каране.
Снощи откачих клемата на акумолатора и утре ще я закача за да рестартирам компютъра.
Някакви препоръки? Някакви мнения?
Благодаря ви много предварително и се извинявам ако поста ми не е за тук.
- maistorabg
- потребител
- Мнения: 135
- Регистриран: 28 ное 2008, 03:19
- Модел на автомобила: G6A
- Местоположение: ПЛЕВЕН 088 72 72 207
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК2 (97ма) 1.8 ТДИ проблем с оборотите
1 диагностика
2 симтоми за учената дюза
Успех >:D<:
2 симтоми за учената дюза
Успех >:D<:
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК2 (97ма) 1.8 ТДИ проблем с оборотите
това което мога да ти кажа за МК1 - предполагам че важи и за MK2:
падането на оборотите се определя от едно "амортисъорче" - т.е. е маханично
закрепено е към жилото на газта (към помпата) - и се вижда (близо е до помпата и май беше към 15-на см дълго)
по спецификации при от 5000 до 1000rpm трябва да падне за 4-5сек
може да задържа, клеясало ... тн. и да пречи ...!?
падането на оборотите се определя от едно "амортисъорче" - т.е. е маханично
закрепено е към жилото на газта (към помпата) - и се вижда (близо е до помпата и май беше към 15-на см дълго)
по спецификации при от 5000 до 1000rpm трябва да падне за 4-5сек
може да задържа, клеясало ... тн. и да пречи ...!?
-
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК2 (97ма) 1.8 ТДИ проблем с оборотите
За да локализираш източника на тези неадекватни обороти откачи кабела на стъпковото моторче за аванса. Ако спрат да играят оборотите значи проблема идва откъм електрониката. Ако не се промени нищо е от помпата.
С този спирт може и да си си обладал помпата
С този спирт може и да си си обладал помпата

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта