Опасност от изгаряне на клапани
- NightRider
- потребител
- Мнения: 184
- Регистриран: 01 сеп 2007, 16:31
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 '93г. Zetec, Ghia, Седан, ГИ Фобос
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Опасност от изгаряне на клапани
За МАФ-а двете жички са много тънки мисля, че едната е платинена. Не се прецакват от газта а от гърмежите могат да се скъсат. Да при обикновеното газово МАФ-а не участва и ако караш само на газ не ти трябва, но аз предпочитам да си ми работи колата и на бензин. Ето за това ако му стане нещо на газовия инженцион не оставам без кола просто минавам на бензин. Всеки си решава кое е най-добро за него, за това съм написал цените на всички варианти. Да на кола за 3000 лв не си заслужава газово за 1000, но аз съм решил, че следващата ми кола ще е пак бензинова и ще го прехвърля.
- terminatoro
- потребител
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Опасност от изгаряне на клапани
NightRider написа:За МАФ-а двете жички са много тънки мисля, че едната е платинена. Не се прецакват от газта а от гърмежите могат да се скъсат. Да при обикновеното газово МАФ-а не участва и ако караш само на газ не ти трябва, но аз предпочитам да си ми работи колата и на бензин. Ето за това ако му стане нещо на газовия инженцион не оставам без кола просто минавам на бензин. Всеки си решава кое е най-добро за него, за това съм написал цените на всички варианти. Да на кола за 3000 лв не си заслужава газово за 1000, но аз съм решил, че следващата ми кола ще е пак бензинова и ще го прехвърля.
Напълно съм съгласен с теб колега. то и аз ще я сменям и го мислех това за прехвърляне на газовото новата, но пък взема ли друга ще е възможно най-нова а там слагам ли ГИ определено няма да сложа за 1000лв и сметнах че така ще е най-добре

П.П Кефи ме че тази тема (поне за сега) не беше уакана от спам и т.н и се получи хубава дискусия

Дано да сме от полза на някой друг дет се триуми какво да сложи. Аз довечера ще си я взема мойта от сервиза и по-натам ще споделя как е колицата.
ZETEC POWER!!!!!
- NightRider
- потребител
- Мнения: 184
- Регистриран: 01 сеп 2007, 16:31
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 '93г. Zetec, Ghia, Седан, ГИ Фобос
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Опасност от изгаряне на клапани
Напълно подкрепям мнението ти. 

- terminatoro
- потребител
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Опасност от изгаряне на клапани
Колеги искам да се похваля,че вече съм официално ГАЗИФИЦИРАН 
Колата вървии много добре,има много малка ралика във вървенето на газ,за разхода нямам идея, защото съм минал само 30км
Значи газовата е ловато с автоматичен ключ,който може и ръчно да превключва
,кръгкла бутилка и емулатор на дюзите.
Важен съвет,който ми дадоха момчетата в сервиза е да не се дупчат колекторите за да се слагат кихалки,защото по този начин се отслабват. Хубавото е че точно тези колектори на форд са отливани и доста по-здрави от останалите и затова до сега не съм срещнал човек с пукнат колектор на такъв Zetec
Надявам се, че няма да гърми или поне ако се случи да се спукат, но това ще го кометираме след 10-15 хил км.
За сервиза мога да кажа,че момчетата са адски точни и дори по телефона ще ви обяснят всичко,което ги попитате. Въздържам се да им правя реклама все още защото не съм навъртял никакви километри на колата, но от самото обслужване и отношението им съм адски доволен. За първи път срещам такива пичове в БГ. сервиз
Поздрави на всички!!!
П.П Все пак ако някой има желание веднага му давам контактите на тези пичове!

Колата вървии много добре,има много малка ралика във вървенето на газ,за разхода нямам идея, защото съм минал само 30км

Значи газовата е ловато с автоматичен ключ,който може и ръчно да превключва

Важен съвет,който ми дадоха момчетата в сервиза е да не се дупчат колекторите за да се слагат кихалки,защото по този начин се отслабват. Хубавото е че точно тези колектори на форд са отливани и доста по-здрави от останалите и затова до сега не съм срещнал човек с пукнат колектор на такъв Zetec

Надявам се, че няма да гърми или поне ако се случи да се спукат, но това ще го кометираме след 10-15 хил км.
За сервиза мога да кажа,че момчетата са адски точни и дори по телефона ще ви обяснят всичко,което ги попитате. Въздържам се да им правя реклама все още защото не съм навъртял никакви километри на колата, но от самото обслужване и отношението им съм адски доволен. За първи път срещам такива пичове в БГ. сервиз

Поздрави на всички!!!

П.П Все пак ако някой има желание веднага му давам контактите на тези пичове!
ZETEC POWER!!!!!
- NightRider
- потребител
- Мнения: 184
- Регистриран: 01 сеп 2007, 16:31
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 '93г. Zetec, Ghia, Седан, ГИ Фобос
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Опасност от изгаряне на клапани
Честито колега! Много безаварийни километри ти пожелавам. Искам да те питам, какво означава автоматичен ключ. По обороти ли превключва? Как мери оборотите? Винаги ли палиш на бензин?
- terminatoro
- потребител
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Опасност от изгаряне на клапани
Мерси за пожеланиятаNightRider написа:Честито колега! Много безаварийни километри ти пожелавам. Искам да те питам, какво означава автоматичен ключ. По обороти ли превключва? Как мери оборотите? Винаги ли палиш на бензин?

Значи ключа превключва на определени обороти( както ти си избереш,така го настройват) хубавото че освен автоматичен режим, може и ръчно да превключваш.
Иначе когато е на авто..... пали винаги на бензин, което е задалйително ако си с пластмасови колектори и обикновенна газова уредба,защото намалява вероятноста да изгърми.
ZETEC POWER!!!!!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Опасност от изгаряне на клапани
...ВИНАГИ пали на бензин, независимо от позицията!terminatoro написа:Мерси за пожеланиятаNightRider написа:Честито колега! Много безаварийни километри ти пожелавам. Искам да те питам, какво означава автоматичен ключ. По обороти ли превключва? Как мери оборотите? Винаги ли палиш на бензин?![]()
Значи ключа превключва на определени обороти( както ти си избереш,така го настройват) хубавото че освен автоматичен режим, може и ръчно да превключваш.
Иначе когато е на авто..... пали винаги на бензин, което е задалйително ако си с пластмасови колектори и обикновенна газова уредба,защото намалява вероятноста да изгърми.
- terminatoro
- потребител
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Опасност от изгаряне на клапани
Това го знам, пък и хората ми казаха само на бенз да паля. Но понеже имам един проблем,когато колата е студена и паля на бензин се дави и прекъсва докато позагрее малко. Майсторите казаха да запаля ве3днъж на газ като е студена без да давам газ да видя ще прави ли същото- е да ама не го прави,значи най вероятно са ми дюзите тъй като вече съ сменил:темп датчик,свещи,кабели и какво ли не още.
Дали някой може да ме посъветва къде чистият дюзи и колко пари струва интервенцията?!
Дали някой може да ме посъветва къде чистият дюзи и колко пари струва интервенцията?!
ZETEC POWER!!!!!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Опасност от изгаряне на клапани
А пробва ли добавките?
Аз редовно си третирам горивото с добавка за почистване на инжекциона (в смисъл 1 годишно) и дори когато се е появявал подобен проблем - много бързо изчезва. Другото си е доста по-скъпичко ...
Аз редовно си третирам горивото с добавка за почистване на инжекциона (в смисъл 1 годишно) и дори когато се е появявал подобен проблем - много бързо изчезва. Другото си е доста по-скъпичко ...
-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 16 яну 2006, 12:45
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 1-NRF-131
- Местоположение: Belgium
- Status: Извън линия
Re: Опасност от изгаряне на клапани
Това което описваш като давене на студено го прави с различни от моторкрафт свещи или от неизправен датчик за температура на входящият въздух.terminatoro написа:Това го знам, пък и хората ми казаха само на бенз да паля. Но понеже имам един проблем,когато колата е студена и паля на бензин се дави и прекъсва докато позагрее малко. Майсторите казаха да запаля ве3днъж на газ като е студена без да давам газ да видя ще прави ли същото- е да ама не го прави,значи най вероятно са ми дюзите тъй като вече съ сменил:темп датчик,свещи,кабели и какво ли не още.
Дали някой може да ме посъветва къде чистият дюзи и колко пари струва интервенцията?!
- terminatoro
- потребител
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Опасност от изгаряне на клапани
Колега като гледам доста убедено го казваш това, можеш ли малко повече инфо да ми дадеш? Значи това го правеше с оригиналните свещи-като ги смених е малко по-добре но пак не работи студена.Berilii написа:Това което описваш като давене на студено го прави с различни от моторкрафт свещи или от неизправен датчик за температура на входящият въздух.terminatoro написа:Това го знам, пък и хората ми казаха само на бенз да паля. Но понеже имам един проблем,когато колата е студена и паля на бензин се дави и прекъсва докато позагрее малко. Майсторите казаха да запаля ве3днъж на газ като е студена без да давам газ да видя ще прави ли същото- е да ама не го прави,значи най вероятно са ми дюзите тъй като вече съ сменил:темп датчик,свещи,кабели и какво ли не още.
Дали някой може да ме посъветва къде чистият дюзи и колко пари струва интервенцията?!
Има ли начин да проверя дали наистина е от този датчик който казваш ,зада не давам само излишни пари?
ZETEC POWER!!!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 206 госта