Вентилатор на радиатора
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 11 май 2008, 23:32
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 CVH 1982г.
- Status: Извън линия
Вентилатор на радиатора
Здравейте! Перката не се пуска автоматично, а с ключе в купето. Явно термодатчика не е работил преди и за това така е направено. Като дам на късо перката не тръгва. Какво да правя от тук нататък? Нов термодатчик ли трябва?
- balkics
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 02 мар 2009, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia combi 1.8 16v zetec
Ford Focus 1.6 16V Zetec-s 74 KW 100hp - Status: Извън линия
Re: Вентилатор на радиатора
Ами виж сега, баща ми има Ескорт 91г. и неговата перка не работеше и го направихме с ключе в купето - не е кой знае каква философия, можеш и така да го оставиш, ако не ти пречи, просто трябва да си следиш температурата внимателно 

-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 11 май 2008, 23:32
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 CVH 1982г.
- Status: Извън линия
Re: Вентилатор на радиатора
Да, може и така, ама на няколко пъти забравях ключето и беше на границата да изхвърли водата. Страх ме е, ако се улисам повече да не замине гарнитурата. Много по-удобно ще ми е да си карам без да надничам постоянно 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Вентилатор на радиатора
Ако е червен Ескорта, ще е доста трудно да се оправи.mashadar написа:Здравейте! Перката не се пуска автоматично, а с ключе в купето. Явно термодатчика не е работил преди и за това така е направено. Като дам на късо перката не тръгва. Какво да правя от тук нататък? Нов термодатчик ли трябва?
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Вентилатор на радиатора
Ае, като гледам разположението на бобените зърна, веднага се вижда, че не е дизел. По-скоро намирисва на газ и е с двигател около 1,4. Годината нещо се мота- нещо ту на 82 г., ту на 86 г. излиза.paci написа:Ако е червен Ескорта, ще е доста трудно да се оправи.


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Вентилатор на радиатора
Оправи си профила като добавиш годината и двигателя на Ескорта.mashadar написа:Здравейте! Перката не се пуска автоматично, а с ключе в купето. Явно термодатчика не е работил преди и за това така е направено. Като дам на късо перката не тръгва. Какво да правя от тук нататък? Нов термодатчик ли трябва?
Щом не тръгва като укъсиш буксата начи някой е рязал яко.mashadar написа:Първо - здрасти на всички колеги! Колата ми е Ford Escort 1982 с двигател 1.4 от 1986.
Срязан е кабела преди буксата и от там е пуснато ключето.
Намери къде е рязано, възстанови го ако е така както си мисля и си купи нов датчик.
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 11 май 2008, 23:32
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 CVH 1982г.
- Status: Извън линия
Re: Вентилатор на радиатора
Благодаря за съвета! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта