Ескорт-придърпва,код P0171
- J6B
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Ескорт-придърпва,код P0171
Здравейте
Колата ескорт 95г,RKC-двигател.Проблема и е че предърпва в ниските обороти,не много но се усеща при внимателно каране.Най добре се усеща на 1-2-3-та предавка,например съм на 3-та и я карам да се движи с 1400 до 1800 оборота,там се усеща най добре,ако я настъпя прави едно придърпване[не всеки път] за последно и тръгва без да се колебае.Иначе във високите обороти няма проблеми,развърта се бих казал нормално,на 3-та до 160 без малко..Сменил съм свещи,кабели,стъпково моторче и горивен филтър,ефект мога да кажа нулев.Сменял съм бензиностанции и горива 95 до 100 октана,като слагам по 2-ва пъти от една и съща по 50 лева,но и тук ефект почти незабележим.Имам кабел за диагностика и като се закачих ми показа P0171,изтърках го и ефект пак никакъв,този код ми се появява да кажем 1-2-3-пъти на месец....незнам към какво да се насоча вече,съмнява ме сондата но като и следя стойностите ми се вижда читава засега..не съм мерил налягането на горивото но съм в процес на търсене на манометър,незнам дали няма да стане с такъв дето помпи гуми.Иначе кода си го превеждам като бедна смес но защо е бедна,ето го и него:
Колата ескорт 95г,RKC-двигател.Проблема и е че предърпва в ниските обороти,не много но се усеща при внимателно каране.Най добре се усеща на 1-2-3-та предавка,например съм на 3-та и я карам да се движи с 1400 до 1800 оборота,там се усеща най добре,ако я настъпя прави едно придърпване[не всеки път] за последно и тръгва без да се колебае.Иначе във високите обороти няма проблеми,развърта се бих казал нормално,на 3-та до 160 без малко..Сменил съм свещи,кабели,стъпково моторче и горивен филтър,ефект мога да кажа нулев.Сменял съм бензиностанции и горива 95 до 100 октана,като слагам по 2-ва пъти от една и съща по 50 лева,но и тук ефект почти незабележим.Имам кабел за диагностика и като се закачих ми показа P0171,изтърках го и ефект пак никакъв,този код ми се появява да кажем 1-2-3-пъти на месец....незнам към какво да се насоча вече,съмнява ме сондата но като и следя стойностите ми се вижда читава засега..не съм мерил налягането на горивото но съм в процес на търсене на манометър,незнам дали няма да стане с такъв дето помпи гуми.Иначе кода си го превеждам като бедна смес но защо е бедна,ето го и него:
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Ескорт-придърпва,код P0171
Туй RKC 130 коня ли беше?
Не мога да си намеря диска с Autodata да си я кача да видя
Бедна горивна смес може да се получи от износен TPS.
Дроселовата клапа се отваря обаче това не се отчита!
Не мога да си намеря диска с Autodata да си я кача да видя

Бедна горивна смес може да се получи от износен TPS.
Дроселовата клапа се отваря обаче това не се отчита!
- J6B
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Ескорт-придърпва,код P0171
85kw,115к.с,TPS-то съм го мерил отдавна,но нищо не ме накара да си мисля,че му има нещо,менеше си съпротивлението плавно и не правеше дупки или прекъсвания никъде по скалата на уреда,но благодаря ще го видя пак само трябва да му намеря стойностите които му дават...
- J6B
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Ескорт-придърпва,код P0171
Смених и ламбда сондата с чисто нова tomko,замерих и подгрева на сондата на двата бели проводника има напрежение близко до това на акумулатора.Забелязях също ,че старата и новата сонда ако двигателя работи на празен ход и до 2000 оборота показват само бедна смес,та възможно ли е отнякъде да влиза чист въздух в изпускателните газове и затова сондата да показва само бедна смес.Продължава да си дава старата грешка а сега вади и още една P0131 ,Ox Sensor Circuit Low Voltage,незнам дали не съм попаднал на менте сонда...
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1327
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ескорт-придърпва,код P0171
Р0131 Ниско напрежение във веригата на датчика за кислород .....Р0171 Обеднена горивна смес . http://autodiag.hit.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;J6B написа:Смених и ламбда сондата с чисто нова tomko,замерих и подгрева на сондата на двата бели проводника има напрежение близко до това на акумулатора.Забелязях също ,че старата и новата сонда ако двигателя работи на празен ход и до 2000 оборота показват само бедна смес,та възможно ли е отнякъде да влиза чист въздух в изпускателните газове и затова сондата да показва само бедна смес.Продължава да си дава старата грешка а сега вади и още една P0131 ,Ox Sensor Circuit Low Voltage,незнам дали не съм попаднал на менте сонда...
- J6B
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Ескорт-придърпва,код P0171
Да това е превода на двете грешки,но немога да си обясня,защо излизат.Мислех,че сондата е заминала взех нова макар че не бях напълно сигурен,че стара се е развалила виждаше ми се бавна,ленива и затова се реших и взех нова но сега с тая пак същата работа и се чудя на калпава сонда ли попаднах или мотора има някакъв проблем друг,миналата седмица я човърках 4 часа ,свалил съм всички датчици и са замерени с омметър и вичките са в нормите,тези които се променят с увеличаване на температурата съм ги следил през интервали нищо нередно,единствено не съм мерил компресията на мотора но и нея ще видя скоро,да видим дали не издиша от някъде...
-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 10 мар 2008, 17:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ескорт-придърпва,код P0171
Дебитомер?
- J6B
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Ескорт-придърпва,код P0171
Няма дебитомер,с MAF е мотора,гледал сам го и него и съм го чистел вече 5-6 пъти ефект нулев,като го откача мотора гасне веднага....
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ескорт-придърпва,код P0171
Дебитомер = MAF (Mass Air Flow)
- J6B
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Ескорт-придърпва,код P0171
ок,и двете дават информация за засмуквания въздух,но като се пише за дебитомер и си мисля все за модела,който има една клапа вътре,а тя е свързана с един потенциометър и дава инфо за преминалия въздух в зависимост от това колко е отворена клапата,за маф-а няма да пиша той е по прецизен и затова уточних,че е с маф....
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 15 дек 2008, 16:21
- Модел на автомобила: ford mondeo
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт-придърпва,код P0171
колега имах го тия проблем и на мондеото ина ескорта отиваш взимаш си едни кабели и забравяш за случаия
- J6B
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Ескорт-придърпва,код P0171
За жалост не мисля,че е от тях сменил съм ги преди 600-700 км-а,ефект никакъв и свещите са нови платинени,вземани са от мото пфое,моторкрафт са.От както съм я взел тая кола е така,една година вече я мъча ефект почти нулев,тия дни съм се насочил към изпускателната система,колата е с премахнат катализатор и е с гъвкава връзка на негово място{няма резонаторно гърне на негово място},така съм я купил,не съм го сменял аз и сега се чудя дали газовете не минават много бързо покрай сондата и затова да не може да засече на ниски обороти газовете,макар че ме съмнява да е от това,нека ако някой е махал катализатора на такъв двигател да сподели,ще ми е от полза,ще огледам и изпускателните колектори за духане от някъде...отзад зад колата като застанеш и подушиш близко до последното гърне мирише на нещо като сяра,абе кофти мирис не се стои,гарнето е черно окъдено е но това си мисля че е от показанията на сондата,която дава през по голямата част от карането бедна смес и компа обогатява само и за това е окъдено....
-
- потребител
- Мнения: 108
- Регистриран: 17 фев 2008, 15:58
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 16V ,97г.,Zetec
- Status: Извън линия
Re: Ескорт-придърпва,код P0171
Интересното е,че на сяра мирише точно когато катализатора си е заминал,а ти казваш,че е махнат....странна работа 

-
- потребител
- Мнения: 108
- Регистриран: 17 фев 2008, 15:58
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 16V ,97г.,Zetec
- Status: Извън линия
Re: Ескорт-придърпва,код P0171
Забравих да ти пиша относно сондата-на два от изводите трябва да имаш 12 Волта (подгряването й),а на другите -маса и активен край на датчика.12-те волта идват през предпазител.Ниско напрежение във веригата значи или прекъснат кабел някаде по пътя към компютъра,или изгорял предпазител и най-накрая остава и да си я свързал грешно - Томкото е със накрайници за прекирбоване към старата букса,доколкото си спомням.Сондата как я замерваш дали работи? С осцилоскоп или на специализаран уред?Ако я мериш с обикновен тестер или мултимер то нищо не правиш на практика.Много важно е да замериш напрежението,което дава МАФ-а на празен ход и на 3000 оборота например - мери се на най-лявото и до него краче на буксата на МАФ-а.Това горе- доло ще те ориентира за количеството въздух,който влиза и дали МАФ е в "добра кондиция" .Примерно - 0,7-0,8 Волта на празен ход при напълно загрял двигател и около 1,5-1,6 Волта на 2500 оборота са добри показания!Замери също и кажи колко волта е напрежението на ТПС-а на празен ход,защото има и вероятност,ако си сменял потенциометъра и не си го настроил,т,е имаш на празен ход повече от 1.1 Волта,то компютъра не може да разпознае режимите за празен ход и частично натоварване...Има още за гадаене,ама първо се опитай да замериш и да пишеш кое колко е,за да се опитам да те насоча до колкото мога.
Успех,колега!
Успех,колега!
- J6B
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Ескорт-придърпва,код P0171
Сондата е меря чрез елм327 и лаптопа,закачвам се на буксата за диагностика и гледам в реално време какво става.Кабелите не съм ги объркал,на цвят са същите като старата а и за по сигурно съм ги мерил с мултицета,има захранване близко до това на акумолатора,захранването е на двета бели проводника ,а сивия е маса, на кафявия[или черен може би ,не си спомням] е сигнала от сондата,за мафа и тпс-то ще дам прясни данни с точни измервания черно на бяло,като се върна в къщи,че съм на работа сега,а ако не е тайна как се настройва тпс-то,че съм го свалял за измервания вече доста пъти а това за настройката сефте го чувам....
-
- потребител
- Мнения: 108
- Регистриран: 17 фев 2008, 15:58
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 16V ,97г.,Zetec
- Status: Извън линия
Re: Ескорт-придърпва,код P0171
Ами в Аутодата има за конкретната година и модел данни-например аз съм със Зетек 1,6 и ми дават 0,9 Волта на празен ход,но по препоръки на колеги от други форуми сам го настроил малко по-ниско ниво - 0.8 Волта.Това се прави като отхлабиш болтовете на ТПС-а и тогава имаш възможност за малки корекции на положението му,не те интересува съпротивлението,а само волтажа.След това при напълно отворена дроселова клапа трябва да е между 4.5 до 4.8 Волта.Важно е също при всяко връщане на дроселовата клапа напрежението на празен ход да не се различава с повече от 0.02-0.05 волта.
- J6B
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Ескорт-придърпва,код P0171
Сега ги измерих и давам по прясна информация.Маф-а на празен ход и загрял мотор дава 0.66V а на 3000 оборота са 1.48V като ми направи впечатление,че е много чувствителен и леко да шавна педала от празен ход към покачване на оборотите веднага отчита повишение на напрежението,като го мерих до 3000 оборота се променя плавно.Тпс-то на празен ход дава 0.88V а на пълно натоварване 4.75V,захранването на мафа е като на акумулатора а на тпс-то е 5.02V.А за настройката на тпс-то очаквах да кажеш за този луфт,аз съм го усетил ,че има наистина но е много малък и затова съм го пренебрегвал до сега,ще опитам да го врътна малко но немисля,че ще има разлика...За мен тези двата сензора са изправни,ако има някой да добави нещо ще се радвам да обсъдим.....
-
- потребител
- Мнения: 108
- Регистриран: 17 фев 2008, 15:58
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 16V ,97г.,Zetec
- Status: Извън линия
Re: Ескорт-придърпва,код P0171
Не пипай! Идеални са стойностите и на 2-та датчика.Ще трябва да се дълбае другаде... 

-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Ескорт-придърпва,код P0171
Проверявал ли си инжекторите - да не би да са намалили дебита, или пък бензиновата помпа да подава по-ниско налягане ?
- J6B
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Ескорт-придърпва,код P0171
Инжекторите не съм ги свалял да ги тествам но съм ги мерил на съпротивление,дадоха ако не се лъжа всичките една и съща стойност 14-15 ома май, дано да не бъркам,карам на спомен.Налягането е 2.5 бара ако е вярен манометъра..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта