Въпрос за АГУ на транзит 2.0 N6T

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
янко
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Въпрос за АГУ на транзит 2.0 N6T

Мнение от янко » 08 фев 2009, 09:01

Здравейте колеги,въпроса ми е трябват ли емулатори за този мотор и разход от 15 нормален ли е?Смятам да му сложа ламбда контрол но се чудя дали ще има ефект

Потребителски аватар
civicsierra
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 27 апр 2009, 10:54
Модел на автомобила: sierra
Status: Извън линия

Re: Въпрос за АГУ на транзит 2.0 N6T

Мнение от civicsierra » 27 апр 2009, 12:19

разхода напално нормален за този мотор барху транзит ако нети праи проблеми неси даваи парите за глупости електрониката е нож с 2 остриета по просто по малко ядове

янко
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Въпрос за АГУ на транзит 2.0 N6T

Мнение от янко » 27 апр 2009, 19:50

И аз мисля така .Последни засичания 12 - 14 ,аз съм доволен от този разход

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Въпрос за АГУ на транзит 2.0 N6T

Мнение от Edinuser » 28 апр 2009, 00:35

Има полза от Ламбда контрол.
При правилна настройка сваля разхода и двигателя работи по оптимално.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въпрос за АГУ на транзит 2.0 N6T

Мнение от kEFi » 30 апр 2009, 09:55

янко написа:Здравейте колеги,въпроса ми е трябват ли емулатори за този мотор и разход от 15 нормален ли е?Смятам да му сложа ламбда контрол но се чудя дали ще има ефект
С ламбда контрол ще се подобрят нещата определено. Предполагам говориш само за допълнителният модул към стандартно АГУ?
С ламбда контрол и доста пътуване е изгодно за личен лек автомобил, а в твоя случай - още повече! На 1.6 16V дава с от 1 до 3 литра на 100 по-малък разход, като линейността е в зависимост от скоростта т.е. колкото по-висока скорост, толкова повече ефективност.

янко
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Въпрос за АГУ на транзит 2.0 N6T

Мнение от янко » 25 юли 2010, 20:03

Здравейте колеги ,какъв трябва да е диаметъра на плочката че нещо не върви нормално а като усиля малко газта гори като ламя 18-20 .Те и мембраните може би са за смяна но още като сложих газовото имаше едно забиване и то е само от смесителя

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 195 госта