Искра, TopLa или Vesna?

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Искра, TopLa или Vesna?

Мнение от Overclock » 31 яну 2006, 09:59

Чудя се каква марка акумулатор да си взема.Monbat го изключвам от списъка автоматично.В момента съм с такъв на 2год и от него нищо не става.Още миналата година имах проблеми с него, но сега отказа напълно.Мисля да си взема Искра, но незнам в момента с какво качество са.Имате ли някакви наблюдения?

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4786
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 31 яну 2006, 10:07

аз доволен
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 31 яну 2006, 10:25

Били най -добрите в BG и не само . new technology :wink:

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 31 яну 2006, 10:54

не разбрах от коя марка сте доволни?

sashko_bg
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 14 дек 2005, 11:08
Модел на автомобила: Ford Sierra 1,6L
Status: Извън линия

Искра

Мнение от sashko_bg » 31 яну 2006, 11:57

Вземи се Искра, на мен ми изкара 6 год, и сега пак си купих

Потребителски аватар
Dragonwagon
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dragonwagon » 31 яну 2006, 13:02

Аз съм доволен от "STARTER", само дето не помня какъв беше - чешки, полски или словенски. *unknw* Или друг :-D
Преди около 2 год. се наложи да сменя предишния, а Стартера беше единствения, който намерих тогава с тия идиотски клеми. Не беше скъп и 1.5-2 години го карам без никакав проблем и сега по големите студове палеше яко.
... Biz zum bitteren ende!

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 31 яну 2006, 14:24

И аз съм доволен от Искра-та. Преди, когато карах москвич, най-малко 3 пъти изтощавах напълно един такъв акумулатор и след това той си се съвземаше с каране, без да го свалям и слагам в зарядно. Няма убиване :D И през зимата е железен.

Когато на предишния форд (орион, 1,4, 91г.) акумулатора Motorcraft свърши си взех естествено нов Искра. Има дори модели с клеми като за форда - плоски, с дупки. Брат ми го купи от някакъв магазин в Ловеч през лятото на 2005. 55A/h

От нова година съм съм с ескорт дизел, взех го с калпав акумулатор и ескествено си прехвърлих Искра-та в него. Съмнявах се че ще има проблеми с въртенето на дизела в студовете, но нищо такова. И при големите студове от миналата и по-миналата седмица акумулаторчето палеше колата. Ходя на работа с колата и няма студена сутрин, в която да не съм успявал да запаля.

*****

Колега, не е нужно да пускаш три съобщения, след като може всичко да е написано на едно място. Сега ти събирам съобщенията в едно :wink:

Brock
Последна промяна от Dundee на 25 авг 2006, 21:22, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 31 яну 2006, 19:19

Искра са супер ШКодата ми кара 5 години такъв, а на дядо ми Москвича 6. Аз преди нова година си вземах Старт-Добрич, за да го пробвам и него и съм доволен дори е с 25 месеца гаранция. Гледай акумулатора да е с повишен стартерен ток и без обслужване!

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 14 фев 2006, 18:30

В крайна сметка си взех EXIDE 75Ah, 800A стартов ток.Сега стартера върти като бормашина, а Сиерата и лятото не палеше толкова бързо.За момента съм много доволен от акумулатора.110лв. с 24мес. гаранция.

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 15 фев 2006, 05:20

И аз съм с Искра 72Ah и е много хубав.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 15 фев 2006, 05:51

Rick написа:И аз съм с Искра 72Ah и е много хубав.
И аз !!! :D
Искра 60Ah

Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Мнение от S@sel@ » 15 фев 2006, 10:46

аз пък си взех ACDelko *00138*
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

Потребителски аватар
apock
потребител
потребител
Мнения: 374
Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от apock » 15 фев 2006, 11:07

Аз съм с Monbat Maintanance Free и като чета се чудя дали след година (акумулатора е на 6 месеца) ще е в състояние да запали колата и защо не ги харесват хората.

Потребителски аватар
hvg
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 22 яну 2006, 14:12
Модел на автомобила: ФОКУС 2.0i '09 '02,ФИЕСТА 1.25i '00
Местоположение: Ловеч
Status: Извън линия

Мнение от hvg » 15 фев 2006, 12:37

според мен си направил добър избор с EXIDE - ът, и аз съм с такъв!!!

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 16 фев 2006, 09:19

Rick написа:И аз съм с Искра 72Ah и е много хубав.
И аз.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
Warren-G
потребител
потребител
Мнения: 266
Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
Status: Извън линия

Мнение от Warren-G » 16 фев 2006, 10:13

apock написа:Аз съм с Monbat Maintanance Free и като чета се чудя дали след година (акумулатора е на 6 месеца) ще е в състояние да запали колата и защо не ги харесват хората.
не се коси, не си сбъркал :wink:

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 16 фев 2006, 10:41

Преди няколко месеца си купих EAGLE 72Ah/680A (с повече калций, за по здрави... :D ) май че е полски. За 82лв. ми се видя съвсем приличен, още повече че за моята това бе единственния избор, всички други Искра, Монбат, ACD.., Bosh, .. са по високи (височина 195мм)...

Честно казано, не виждам как може да се определи дали един акумулатор е добър, защото всичко зависи преди всичко от начина на експлоатация....

Потребителски аватар
Warren-G
потребител
потребител
Мнения: 266
Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
Status: Извън линия

Мнение от Warren-G » 18 фев 2006, 18:26

Mondeo18TDI96 написа: Честно казано, не виждам как може да се определи дали един акумулатор е добър, защото всичко зависи преди всичко от начина на експлоатация....
така е! и от начина на експлоатация и от изправността на автомобила. нещо повече :
http://www.clubford.org/portal/content/view/32/95/

вече съм с втори МонБат. предишният издържа 2-3 години ама беше първо на шкодата(а тя ако знаете какво преставляваше..), фиестата също имаше проблеми (на газ падаха обототите и гаснеше) , а и не винаги стилът на каране е този запазващ най-мн акумулатора, също се е случвало нивото на електролита да спадне под минимума...
а МонБат има не малко сертификати и награди за качество..
за това и казвам на колегата apock че може да не е направил най-правилния избор (а това дали някой ще може да го докаже предвид качество-цена е друг въпрос),но не е сбъркал като си е взел МонБат :wink:

Потребителски аватар
tisho.74
потребител
потребител
Мнения: 158
Регистриран: 29 сеп 2005, 16:03
Модел на автомобила: Опел Астра '08 комби 150 к.с. CDTI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от tisho.74 » 22 фев 2006, 17:14

Като скапя Боша (фиестата я купих с него и до момента е перфектен, не е сух) ще си взема Искра.
Москвича си го карах с Добрички не знам къф си... и съм доволен.
Като Ви чета мненията за експлоатационния срок на акумулаторите... А баща ми изкара 12 години с един черен Монтански акумулатор при здраво каране на жигулката.... :wink:
Търся си форд

Потребителски аватар
Луки
потребител
потребител
Мнения: 279
Регистриран: 29 дек 2005, 12:13
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Луки » 22 фев 2006, 17:59

Колеги спорет мен в момента не е толкова важно какъв Бъгарски акумолатор ще вземеш технологията им е почти еднаква ВАЖНО от къде го копуваш заштото първоначалното зареждане е много важно и второ първоначалният ток да е по висок особено за дизелите

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта