Искра, TopLa или Vesna?
- Overclock
- потребител
- Мнения: 358
- Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Искра, TopLa или Vesna?
Чудя се каква марка акумулатор да си взема.Monbat го изключвам от списъка автоматично.В момента съм с такъв на 2год и от него нищо не става.Още миналата година имах проблеми с него, но сега отказа напълно.Мисля да си взема Искра, но незнам в момента с какво качество са.Имате ли някакви наблюдения?
- Dragonwagon
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
- Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз съм доволен от "STARTER", само дето не помня какъв беше - чешки, полски или словенски.
Или друг 
Преди около 2 год. се наложи да сменя предишния, а Стартера беше единствения, който намерих тогава с тия идиотски клеми. Не беше скъп и 1.5-2 години го карам без никакав проблем и сега по големите студове палеше яко.


Преди около 2 год. се наложи да сменя предишния, а Стартера беше единствения, който намерих тогава с тия идиотски клеми. Не беше скъп и 1.5-2 години го карам без никакав проблем и сега по големите студове палеше яко.
... Biz zum bitteren ende!
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
И аз съм доволен от Искра-та. Преди, когато карах москвич, най-малко 3 пъти изтощавах напълно един такъв акумулатор и след това той си се съвземаше с каране, без да го свалям и слагам в зарядно. Няма убиване
И през зимата е железен.
Когато на предишния форд (орион, 1,4, 91г.) акумулатора Motorcraft свърши си взех естествено нов Искра. Има дори модели с клеми като за форда - плоски, с дупки. Брат ми го купи от някакъв магазин в Ловеч през лятото на 2005. 55A/h
От нова година съм съм с ескорт дизел, взех го с калпав акумулатор и ескествено си прехвърлих Искра-та в него. Съмнявах се че ще има проблеми с въртенето на дизела в студовете, но нищо такова. И при големите студове от миналата и по-миналата седмица акумулаторчето палеше колата. Ходя на работа с колата и няма студена сутрин, в която да не съм успявал да запаля.
Колега, не е нужно да пускаш три съобщения, след като може всичко да е написано на едно място. Сега ти събирам съобщенията в едно
Brock

Когато на предишния форд (орион, 1,4, 91г.) акумулатора Motorcraft свърши си взех естествено нов Искра. Има дори модели с клеми като за форда - плоски, с дупки. Брат ми го купи от някакъв магазин в Ловеч през лятото на 2005. 55A/h
От нова година съм съм с ескорт дизел, взех го с калпав акумулатор и ескествено си прехвърлих Искра-та в него. Съмнявах се че ще има проблеми с въртенето на дизела в студовете, но нищо такова. И при големите студове от миналата и по-миналата седмица акумулаторчето палеше колата. Ходя на работа с колата и няма студена сутрин, в която да не съм успявал да запаля.
Колега, не е нужно да пускаш три съобщения, след като може всичко да е написано на едно място. Сега ти събирам съобщенията в едно

Brock
Последна промяна от Dundee на 25 авг 2006, 21:22, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Преди няколко месеца си купих EAGLE 72Ah/680A (с повече калций, за по здрави...
) май че е полски. За 82лв. ми се видя съвсем приличен, още повече че за моята това бе единственния избор, всички други Искра, Монбат, ACD.., Bosh, .. са по високи (височина 195мм)...
Честно казано, не виждам как може да се определи дали един акумулатор е добър, защото всичко зависи преди всичко от начина на експлоатация....

Честно казано, не виждам как може да се определи дали един акумулатор е добър, защото всичко зависи преди всичко от начина на експлоатация....
- Warren-G
- потребител
- Мнения: 266
- Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
- Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
- Status: Извън линия
така е! и от начина на експлоатация и от изправността на автомобила. нещо повече :Mondeo18TDI96 написа: Честно казано, не виждам как може да се определи дали един акумулатор е добър, защото всичко зависи преди всичко от начина на експлоатация....
http://www.clubford.org/portal/content/view/32/95/
вече съм с втори МонБат. предишният издържа 2-3 години ама беше първо на шкодата(а тя ако знаете какво преставляваше..), фиестата също имаше проблеми (на газ падаха обототите и гаснеше) , а и не винаги стилът на каране е този запазващ най-мн акумулатора, също се е случвало нивото на електролита да спадне под минимума...
а МонБат има не малко сертификати и награди за качество..
за това и казвам на колегата apock че може да не е направил най-правилния избор (а това дали някой ще може да го докаже предвид качество-цена е друг въпрос),но не е сбъркал като си е взел МонБат

- tisho.74
- потребител
- Мнения: 158
- Регистриран: 29 сеп 2005, 16:03
- Модел на автомобила: Опел Астра '08 комби 150 к.с. CDTI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Като скапя Боша (фиестата я купих с него и до момента е перфектен, не е сух) ще си взема Искра.
Москвича си го карах с Добрички не знам къф си... и съм доволен.
Като Ви чета мненията за експлоатационния срок на акумулаторите... А баща ми изкара 12 години с един черен Монтански акумулатор при здраво каране на жигулката....
Москвича си го карах с Добрички не знам къф си... и съм доволен.
Като Ви чета мненията за експлоатационния срок на акумулаторите... А баща ми изкара 12 години с един черен Монтански акумулатор при здраво каране на жигулката....

Търся си форд
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта