скъсах шпилка на главината?
-
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 02 май 2009, 17:01
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
скъсах шпилка на главината?
като свалям гумата тръгвам да развивам гайките и единия се счупи при наистина слаб напън?сега какво следва?свалих апарата и диска и видях че болта не може да се избие назад? трябва да се развие цялата глвавина (шарнира да се свали ,болтовете на амортисйора и да се избие шарнира надолу)много лошо са го направили като не може да се избие болта назад...някакви идеи?колата е ескорт 95 с АБС
-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 20 юни 2005, 07:47
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1iclx 90г
Escort 1.6 16V 94г - Status: Извън линия
Re: скъсах шпилка на главината?
Не се притеснявай, тежеста носят не гайките а централният отвор на джантата. Можеш да си караш и с три гайки даже ще продадеш едната за два лева и ще си на печалба.
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Re: скъсах шпилка на главината?
Избий шпилката и я смени от някоя морга си купи друга. Шпилката е на шлици, така че нямаш проблем.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 02 май 2009, 17:01
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
Re: скъсах шпилка на главината?
шпилката не може да се избие.отзад има пречка иначе знам че се избива и може друга да се набие.мислех дали мога да намеря такажа резба да я вкарам и да мушна една гайка отзад и да я точкувам на 2 места
-
- потребител
- Мнения: 405
- Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6 - Местоположение: Дупница
- Status: Извън линия
Re: скъсах шпилка на главината?
Неси мисли във штуротии а я смени, компромис със управление и ходовава час не трябва да се прави, утрешния ден във някой завой можеш да останеш и без колело, ако не издържат другите три и да си скубеш главата заради мързела си. Вярно повече работа но ще си спокоен.
-
- потребител
- Мнения: 405
- Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6 - Местоположение: Дупница
- Status: Извън линия
Re: скъсах шпилка на главината?
Колега а виждал ли си кола на тавана?? Затова защото му бяха оскубали резбите и гумата беше избягала извън пътя и то на завой .Аз съм виждал и гледката беше много грозна.pero написа:Не се притеснявай, тежеста носят не гайките а централният отвор на джантата. Можеш да си караш и с три гайки даже ще продадеш едната за два лева и ще си на печалба.
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: скъсах шпилка на главината?
Колега за 20мин. работа е, шпилката ти в МПФ. струва около 2.5лв! Не се занасяй с простотии!
Ай със здраве...
Ай със здраве...
fiestaracing-just race!!!
- Ghost_Rider
- потребител
- Мнения: 228
- Регистриран: 02 мар 2008, 14:59
- Модел на автомобила: escort '95 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: скъсах шпилка на главината?
Щом колата е с АБС,се вади главината,маха се перфорирания диск,който пречи да се избие шпилката,после сменяш шпилката и набиваш диска обратно.Диска се вади с две по-здрави отверки,като напъваш в двата му противоположни края,но внимавай да не го изкривиш.Изглежда лесно и евтино,но не е,защото се сменя лагера на главината.Това е процедурата-друг начин няма.
-
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 02 май 2009, 17:01
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
Re: скъсах шпилка на главината?
мерси колега.това ми го казаха няколко приятелчета и исках да се уверя,а авторите на горните постове да четат и да се образоват,че са по-зле и от мене!!! пак мерси колегаGhost_Rider написа:Щом колата е с АБС,се вади главината,маха се перфорирания диск,който пречи да се избие шпилката,после сменяш шпилката и набиваш диска обратно.Диска се вади с две по-здрави отверки,като напъваш в двата му противоположни края,но внимавай да не го изкривиш.Изглежда лесно и евтино,но не е,защото се сменя лагера на главината.Това е процедурата-друг начин няма.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта