Помощ при покупка на Мондео мк2 моляяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 06 май 2009, 21:00
- Модел на автомобила: FORD
- Status: Извън линия
Помощ при покупка на Мондео мк2 моляяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя
Колата в която се влюбих е Мондео мк2 98 Ghia 1.8 115 коня. Моля за съвет, това е първата ми кола и съм млад шофьор, Много се интересувам от това дали е възможно да се сложи газова уредба и каква, понеже четох, че тези коли не са пригодени, дори и за газов инжекцион, а ако е възможно бихте ли казали и цена, понеже и това си е сериозен проблем. Второто което ме притесни е педалът на съединителя, отделяше горе, дали е нормално или е сигнал, че си е за сменяване и ако е каква е приблизителната му цена???
Ако някой може да ми помогне и със друг съвет когато отивам да я купувам (като какво да гледам за дефекти или нещо от сорта) ще му бъда благодарен.
Поздрави Иван
Ако някой може да ми помогне и със друг съвет когато отивам да я купувам (като какво да гледам за дефекти или нещо от сорта) ще му бъда благодарен.
Поздрави Иван
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 06 май 2009, 21:00
- Модел на автомобила: FORD
- Status: Извън линия
Re: Помощ при покупка на Мондео мк2 моляяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя
Ако съм объркал мястото на въпроса простете, кажете и ще го преместя някъде другаде.
Влюбен в едно Мондео
Влюбен в едно Мондео
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помощ при покупка на Мондео мк2 моляяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя
колега ,не е нормално да отделя горе съединитела.Комплект съединител ще ти струва околу 7-800лв със смяната.Може без проблем да се сложи газов инджексион,погледни в раздел АГУ,и ще видиш колко колеги си карат на газ.Газ инджексиона ще струва околу 1000лв, може и обикновенна газова да сложиш ама не ти го препоръчвам,иначе се слагат там някви разни емулаториalternative написа:Колата в която се влюбих е Мондео мк2 98 Ghia 1.8 115 коня. Моля за съвет, това е първата ми кола и съм млад шофьор, Много се интересувам от това дали е възможно да се сложи газова уредба и каква, понеже четох, че тези коли не са пригодени, дори и за газов инжекцион, а ако е възможно бихте ли казали и цена, понеже и това си е сериозен проблем. Второто което ме притесни е педалът на съединителя, отделяше горе, дали е нормално или е сигнал, че си е за сменяване и ако е каква е приблизителната му цена???
Ако някой може да ми помогне и със друг съвет когато отивам да я купувам (като какво да гледам за дефекти или нещо от сорта) ще му бъда благодарен.
Поздрави Иван

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 06 май 2009, 21:00
- Модел на автомобила: FORD
- Status: Извън линия
Re: Помощ при покупка на Мондео мк2 моляяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя
Той човека каза че нещо там се регулира съединителя и, че това е проблема, иначе 700-800 за съединител и ще трябва три месеца да си стои в нас, дали ако и направя една диагностика ще се проличат проблемите и включително съединителят.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помощ при покупка на Мондео мк2 моляяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя
ами щом е казал така накарай го той да си го регулира.иначе можеш да пробваш дали съединителаъ е заминал,запали колата ,дръпни ръчната,натисни съединитела,вкарай трета и отпускай плавно съединитела ,ако колата не угасне значи е заминал,ако угасне същата процедура я направи и на втора.Ако на втора не угасне значи има много малко хляб в тоя съединител.Ако ръчната не държи, подпри предните гуми на някакъв бордюр.Мондеото няма жило на съединитела,хидравличен е и предполагам че на съмия педал има някакъв болт за регулиране.Покарай я малко и ще се усети дали буксува,натисни гаста до край ,ако оборотите се вдигат бързо а колата не ускорява значи буксува феродовия диск на съединитела,усеща се повече на големите предавки 3та и 4та.Направи си сметката ,че като я купиш ще ти трябват още 300-350лв за смяна на масла,филтри и ремаци,и евентуално ако и съединитела е заминал сумата ще надхвърли 1000лв.Ако се укаже че съединитела е добре и решиш да я копуваш ,при всички полужения е закарай на диагностика,че да знаеш тия датчици дето са под капака никак не са евтини.Желаяти успех и дано да попаднеш на добра кола.alternative написа:Той човека каза че нещо там се регулира съединителя и, че това е проблема, иначе 700-800 за съединител и ще трябва три месеца да си стои в нас, дали ако и направя една диагностика ще се проличат проблемите и включително съединителят.

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 06 май 2009, 21:00
- Модел на автомобила: FORD
- Status: Извън линия
Re: Помощ при покупка на Мондео мк2 моляяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя
Това ще го опитам и ще видим. Иначе колата е добре поддържана сменени са консумативи. Цената е 3700, но със леки външни забележки като спукана броня и леки драскотини, все пак жена я е карала. Но със газовата уредба ще стигне близо 5 хиляди без да включваме съединителя и недай си Боже нещо друго да се счупи. А ако я оставя на бензин доста ще ми харчи а аз съм все още студент сега започвам работа и съм на изпитателен период. Така че много се замислям и аз какво да правя иначе колата ужасно много ми харесва.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помощ при покупка на Мондео мк2 моляяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя
огледай хубаво пазара,не бързай да купуваш,коли има много.Както сам казваш ще излезне към 5000лв,а гледам че в мобилето има за 3-3500 с газова оредба.Може да си вземеш също и 1.8 тди . виш разликата в расхода на гориво[*]1.8тди-Максимальная скорость 181 км/чalternative написа:Това ще го опитам и ще видим. Иначе колата е добре поддържана сменени са консумативи. Цената е 3700, но със леки външни забележки като спукана броня и леки драскотини, все пак жена я е карала. Но със газовата уредба ще стигне близо 5 хиляди без да включваме съединителя и недай си Боже нещо друго да се счупи. А ако я оставя на бензин доста ще ми харчи а аз съм все още студент сега започвам работа и съм на изпитателен период. Така че много се замислям и аз какво да правя иначе колата ужасно много ми харесва.
Время разгона (0-100 км/ч) 13.7 c
Расход топлива в городе 7.4 л/100км
Расход топлива на шоссе 4.3 л/100км
Расход топлива Смешанный цикл 6.1 л/100км
Объем топливного бака 61 л
Снаряженная масса автомобиля 1325 кг
Допустимая полная масса 1875
1.8 зе-тек 16 в-Максимальная скорость 195 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 11.1 c
Расход топлива в городе 11.2 л/100км -Расход топлива Смешанный цикл 7.7 л/100км
Расход топлива на шоссе 5.8 л/100км - Объем топливного бака 61 л
Снаряженная масса автомобиля 1260 кг
Допустимая полная масса 1800 кг
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ при покупка на Мондео мк2 моляяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя
Колега зарежи го това Мондео търси друго тоя иска да се отърве от него.За 4-5 хил ще си купиш разкошна кола без да се занимаваш с ремонти.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 06 май 2009, 21:00
- Модел на автомобила: FORD
- Status: Извън линия
Re: Помощ при покупка на Мондео мк2 моляяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя
Мнения за тази красавица. Страхувам се от газовата уредба обаждах се да питам, но ми казаха, че е обикновена, дали е възможно?????????
Има я в Мобилето, нов внос от Италия
Ford Mondeo 2.0i 16v
3650 ЛВ. Покажи в евро Покажи в usd Покажи в лева
Дата на производство януари 1998 г.
Тип двигател Бензинов
Мощност (к.с.) 130 к.с.
Скоростна кутия Ръчна
Категория Седан
Пробег 148000 км
Цвят Тъмно син мет.
Особености:
4(5) Врати, ABS, Airbag, Аларма, Бордови компютър, Газова уредба, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Имобилайзер, Климатроник, Лети джанти, Лизинг, Металик, Нов внос, Серво управление, Стерео уредба, Халогенни фарове, Центр. заключване
Допълнителна информация:
тел. 0888210486 0888702124 Колата е без забележки -безупречно състояние. . . Автокъщата предлага изготвяне на екотакса , транспорт на автомобила до КАТ София , регистрация в КАТ София , изготвяне на гр. отговорност , каско , аларма .
Има я в Мобилето, нов внос от Италия
Ford Mondeo 2.0i 16v
3650 ЛВ. Покажи в евро Покажи в usd Покажи в лева
Дата на производство януари 1998 г.
Тип двигател Бензинов
Мощност (к.с.) 130 к.с.
Скоростна кутия Ръчна
Категория Седан
Пробег 148000 км
Цвят Тъмно син мет.
Особености:
4(5) Врати, ABS, Airbag, Аларма, Бордови компютър, Газова уредба, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Имобилайзер, Климатроник, Лети джанти, Лизинг, Металик, Нов внос, Серво управление, Стерео уредба, Халогенни фарове, Центр. заключване
Допълнителна информация:
тел. 0888210486 0888702124 Колата е без забележки -безупречно състояние. . . Автокъщата предлага изготвяне на екотакса , транспорт на автомобила до КАТ София , регистрация в КАТ София , изготвяне на гр. отговорност , каско , аларма .
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помощ при покупка на Мондео мк2 моляяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя
по принцип се говори за Италиянците ,че не сменят масла а само доливат,иначе копетата им са много запазени ако колата не е удряна.Щом е с обикновенна газова провери внимателно всмукателните колектори ,ако е гърмяла може да е спукан и лепен.Може да си я караш и с обикновенна газова,слага се някакъв предпазен клапан на колекторите,но аз не съм запознат,по прочети малко в раздел газови оредби и други алтернативни горива.Мога да ти кажа аз какво бих направил,щом ти харесва колата ,качваш се и пробваш ,след това се разбираш с продавача,източвате маслото ,правите промивка на двигателя,наливате ново масло и след това мерите компресия ,ако всичко до тук е добре я закарай на диагностика ,по възможност в Мото-пфое .Ако диагностиката покаже ,че колата е наред ,копуваш я и след това и правиш пълно обслужване,само маслото няма да сменяш.Желаяти късмет.Пак те предупреждавам ,задължително промивка,ново масло и мерене на компресия ,може да се набуташ със 100 лв,но ако решиш да си ги спестиш набутвацията може да е 3800лв.alternative написа:Мнения за тази красавица. Страхувам се от газовата уредба обаждах се да питам, но ми казаха, че е обикновена, дали е възможно?????????
Има я в Мобилето, нов внос от Италия
Ford Mondeo 2.0i 16v
3650 ЛВ. Покажи в евро Покажи в usd Покажи в лева
Дата на производство януари 1998 г.
Тип двигател Бензинов
Мощност (к.с.) 130 к.с.
Скоростна кутия Ръчна
Категория Седан
Пробег 148000 км
Цвят Тъмно син мет.
Особености:
4(5) Врати, ABS, Airbag, Аларма, Бордови компютър, Газова уредба, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Имобилайзер, Климатроник, Лети джанти, Лизинг, Металик, Нов внос, Серво управление, Стерео уредба, Халогенни фарове, Центр. заключване
Допълнителна информация:
тел. 0888210486 0888702124 Колата е без забележки -безупречно състояние. . . Автокъщата предлага изготвяне на екотакса , транспорт на автомобила до КАТ София , регистрация в КАТ София , изготвяне на гр. отговорност , каско , аларма .
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ при покупка на Мондео мк2 моляяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя
За гърмене на колектори при монтаж на АГУ - не се притеснявай. Ако умееш да си слушаш колата и навреме сменяш свещи/кабели няма да имаш проблем.
За моделите след 96 се говори, че бързо им изгарят клапаните, но реално досега никой не го е потвърдил лично.... по документация и характеристики би трябвало да е така, ама все още никой не се е оплакал..
За моделите след 96 се говори, че бързо им изгарят клапаните, но реално досега никой не го е потвърдил лично.... по документация и характеристики би трябвало да е така, ама все още никой не се е оплакал..
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 06 май 2009, 21:00
- Модел на автомобила: FORD
- Status: Извън линия
Re: Помощ при покупка на Мондео мк2 моляяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя
Благодаря ви за съветите, но едва ли ще мога да я закарам на диагностика понеже няма номера. Пък и аз не знам как да измеря там нещата. Много ми е трудно да реша какво да правя трябва да викам някой приятел на помощ, но не знам някой който така разбира,
-
- потребител
- Мнения: 405
- Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6 - Местоположение: Дупница
- Status: Извън линия
Re: Помощ при покупка на Мондео мк2 моляяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя
Колега Иване коли колкото щеш, автокъщи бол, за тази цена можеш и по хубава да намериш стига да търсиш .Отиди във Дупница автокъщи колкото щеш избора е огромен. В крайна сметка колата е като жената, колкото и да я избираш може да избереш най не подходящата . И едната и другата може да ти скъсат нервите , само че при колата ако има някакъв проблем или дефект има резервни части и се оправя , но при другата няма оправяне. А што се отнася до поставянето на обикновена газова уредба и че гърмят коликтори, всичко зависи от майстора дето ти я поставя, и колко кихалки ще и сложи. Мойта е Ловато със шест кихалки и от две години нямам никакъв проблем и струва 480 лева със поставянето. Успех във търсенето. >:D<:
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Помощ при покупка на Мондео мк2 моляяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя
Газова си заслужава да инвестираш ако правиш по 20 000км годишо извън градско.В града почти няма разлика с бензина,още повече ,че ако си с газов инж. препоръчително е той да се включва на 60 градуса,а не на 2000 оборота,както при обикновените АГУ правят майсторчетата.Докато се вдигне температурата на 60 градуса вече си минал половината от прехода си.
При мен разхода на бензин извън града е около 6,5л/100км
В града-до 10 и съм сигурен,че ако не са рейсърските изблици ще го сваля и под 10.
За търговците всяка кола им е за оттърване,щото всяка е талига напудрена и наконтена колкото да изкара до КАТ,от там нататък хич не им дреме какво ще стане.Особено тези за 3-4000лв.
Като нямаш пари и си тъкмо започнал работник не се качвай на кола,защото това мондео ще ти изяде ушите.Това е кола за хора от друга класа,които не ги бърка да дават 400лв за труд по смяна на съединител,понеже нешеш ли труда му е има няма 2 дни.
Или по 200лв за амортисьор средна хубост(не оригинален).
Не говорим за пълно обслужване- ремъци,ролки,масла ,филтри,акумулатор,фреон на климатика,шарнири,тампони и биалетки(които този тежък автомобил троши ежегодишно),кабели,свещи,накладки,дискове....на обща сума оооколо 2 бона....като при първа покупка.
Най тъпото е,че вече във всяка борса се научиха да лъжат със обслужването .ЛЕпят стикери за сменени масла,филтри ала бала,а всъщност гледаш масло на 60км черно като катран.
Защо манталитета на българина е още на поговорката "на гол томбак чифте пищови".....
Всяко второ БМВ с газова уредба за икономия.Дават по 20 бона за кола,после с газчица за 10лв-100км.
Ако питаш мен си вземи една фиеста,корса,поло 1000 - 1300 кубика бензин.Горят 6/100 в града без юркане щото им е толкова силичката и не могат,ремонтите им са що годе леки и евтини и са за същите пари като лимузината,която си харесал.
Е па като "пораснеш"(както се казваше в една любима моя реклама -като порасна ще си направя ресторант с най хубавото телешко )ще оставиш малката кола на жена си,а ще си купиш голяма от рода на мондеото ,но вече ще имаш капитал да посрещнеш разходите по ремонти и обслужване,които са неизбежни за колите на 10+ години и на 250-300 000км.
При мен разхода на бензин извън града е около 6,5л/100км
В града-до 10 и съм сигурен,че ако не са рейсърските изблици ще го сваля и под 10.
За търговците всяка кола им е за оттърване,щото всяка е талига напудрена и наконтена колкото да изкара до КАТ,от там нататък хич не им дреме какво ще стане.Особено тези за 3-4000лв.
Като нямаш пари и си тъкмо започнал работник не се качвай на кола,защото това мондео ще ти изяде ушите.Това е кола за хора от друга класа,които не ги бърка да дават 400лв за труд по смяна на съединител,понеже нешеш ли труда му е има няма 2 дни.
Или по 200лв за амортисьор средна хубост(не оригинален).
Не говорим за пълно обслужване- ремъци,ролки,масла ,филтри,акумулатор,фреон на климатика,шарнири,тампони и биалетки(които този тежък автомобил троши ежегодишно),кабели,свещи,накладки,дискове....на обща сума оооколо 2 бона....като при първа покупка.
Най тъпото е,че вече във всяка борса се научиха да лъжат със обслужването .ЛЕпят стикери за сменени масла,филтри ала бала,а всъщност гледаш масло на 60км черно като катран.

Защо манталитета на българина е още на поговорката "на гол томбак чифте пищови".....
Всяко второ БМВ с газова уредба за икономия.Дават по 20 бона за кола,после с газчица за 10лв-100км.
Ако питаш мен си вземи една фиеста,корса,поло 1000 - 1300 кубика бензин.Горят 6/100 в града без юркане щото им е толкова силичката и не могат,ремонтите им са що годе леки и евтини и са за същите пари като лимузината,която си харесал.
Е па като "пораснеш"(както се казваше в една любима моя реклама -като порасна ще си направя ресторант с най хубавото телешко )ще оставиш малката кола на жена си,а ще си купиш голяма от рода на мондеото ,но вече ще имаш капитал да посрещнеш разходите по ремонти и обслужване,които са неизбежни за колите на 10+ години и на 250-300 000км.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 06 май 2009, 21:00
- Модел на автомобила: FORD
- Status: Извън линия
Re: Помощ при покупка на Мондео мк2 моляяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя
Колега намирам логика в думите ви и ценя съветите както на вас така и на всички колеги от форума. Като цяло се съгласявам с вашето мнение, но искам все пак да изкажа и моята логика на действие. Нека разбием няколко мита за начало, рядко, но се случва кола внесена отвън на над 10 години да е здрава без значение-Италия, Германия, Австрия и т.н. Следователно има вероятност да попадна и на що годе здрава (дай боже по-голям). Ако пък кажем че имам еднаква вероятност да попадна на здрава кола от нисък или пък среден клас автомобили. Въпреки че изглежда кола като Мондео да е по поддържана от някоя като Поло, именно поради факта, че този който кара такава кола е от по висок клас/каста и да я е гледал повече от този с Полото. Но това е друга тема. Но ако приемем че имам шанс да взема добра кола среден клас за същите пари (поне в началото) като кола от нисък клас, която има едно основно преимущество по сигурна е на краш тестовете. Ако и това не е важно не знам кое е по важно. Та в допълнение с това предимство добавим и газова уредба везните се наклоняват.А относно това, че хората слагат газови уредби и на теб ти изглежда смешно бих искал да ти представя една картина. Първо на по всекидневен език-газова уредба символ на скъперничество, но и на опазване околната среда. Второ газова уредба по ниска скорост и мощност на автомобила (по-малко катастрофи съгласи се, но скорости от по 240 са убийствени). Сега тук по интересното за газовите уредби защо не произвеждат фабрично по- голяма бройка автомобили на газ след като пазара е подготвен, да не би да е заради скоростта- вече предполагам че газовите са стигнали същата мощност (противоречие с преди малко). Защото бизнеса с гориво е главозамайваща сила която не позволява да се пуснат по друг вид автомобили на конвейера. Така излиза, че просто горивото е гориво, управлявано от малък брой хора с големи доходи. Нямам нищо против да карам на газ или на каквото там е, стига да ми е по изгодно. Ако на едрите играчи в определен момент им стане по изгодно вярвам ми, че за 10 години пазара ще бъде наводнен от друг вид автомобили с друг вид гориво. Следователно трябва да следваме чужда изгода вместо нашата собствена. Социална заблуда е, че газта е по опасна от бензин или дизел. Ако аз си я сложа вероятно е така, но ако е фабрично сложена няма разлика. Излиза, че хора като теб ръководени от принципа за чифтета пищови, живеят по зле заловени от мрежата на едри капиталисти. Нямам против харчи с 1000-100000 лева повече на година от мен и другите като мен, но помисли какво би направил с тези пари и колко по добре би живял. И сега умножи колко харчиш повече от мен на година за гориво и го умножи по почти един милиард и със знак равенство установи къде отиват тези пари. А да в малак брой незнайни капиталисти. Така че драги ми с каквото съдиш с такова ще те съдят.
Сега да взема въздух и да обобща- за разлика от новите автомобили в момента мога да взема кола среден клас, кажи речи на същите пари като за нисък, вероятността да е здрава респективно счупена е същия като за нисък клас. Разходите по нея могат да паднат стремоглаво ако има и газ, така се доближават до стойността на 6/100 където е нерентабилно да се слага газ въпреки, че някои могат да ме уборят по същия начин който използвам аз. За всички други достойнства на Мондеото няма да споменвам, стига да си представя Полото и вече се сещам за поне 10 неизброени.
Извинявам се за правописните и други подобни грешки, но ми дойде музата
Иван Кирилов
Сега да взема въздух и да обобща- за разлика от новите автомобили в момента мога да взема кола среден клас, кажи речи на същите пари като за нисък, вероятността да е здрава респективно счупена е същия като за нисък клас. Разходите по нея могат да паднат стремоглаво ако има и газ, така се доближават до стойността на 6/100 където е нерентабилно да се слага газ въпреки, че някои могат да ме уборят по същия начин който използвам аз. За всички други достойнства на Мондеото няма да споменвам, стига да си представя Полото и вече се сещам за поне 10 неизброени.
Извинявам се за правописните и други подобни грешки, но ми дойде музата
Иван Кирилов
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 17 окт 2007, 08:34
- Модел на автомобила: форд мондео 1.8 doch 115 к.с, Ghia
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Помощ при покупка на Мондео мк2 моляяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя
Браво колега, страхотен анализ! от това което си написал ми направи впечатление виското ти ниво на изказване и като цяло на интелигентност.
Сега като собственик на Мондео позволи ми и аз да изкажа мнение,а дори и да те посъветвам
Моето е 1.8 115к.с. Джиа ,94-та. Ремонтите които съм извършил до сега :
-смяна на съединител : цената беше 508 лв. с работата на майсторите , а като време - ден и половина
- задни амортисьори МОнро (газови ) - 150 лв. за 1 бр.
Общо взето това са страшните цени
преди 2 седмици правих предницата и на фона на тези предишните цени пак се бях омарлушил , но излезе друго - по ходовата част нещата са сравнително евтини : тампони 10 лв за бройка, биелети пак по толкова, накладки някакви -40 лв , дисковете са около 100 лв , но с малко далаверка и ако си по находчив, ще направиш като мен и ще ги вземеш за 60 лв.
Предстои ми смяна на челно стъкло понеже се спука и аз не знам как . но от вибрациите вече стана половинметрова пукнатина и полицаите се заяждат, та цената му e 150 лв , обаче това е без подгреватели, оригиналното с подгревателите на целия прозорец е 450 лв.
Забравих да кажа за обслужването - излезе ми около 300 лв и е работа за 3 часа (смяна на ремъци и ролки )
Бензиновия филтър е около 25 лв , масления 8 лв, въздушния е 13-15 лв;
Всеки път когато сменям масло взимам от различни марки , понеже съм си въобразил че ще успе я да разбера коя е оптималната марка масло за колата ми.За сега като че ли беше най-добре с едно I.G.A.T -В момента я карам с Лики Моли с добавка и ми се струва, че това ще е за в бъдеще
И сега искам да разкритикувам господина който те разубеждава да си купиш Мондеото поради финансово причини :
- няма спор че колата не е от най- евтините за поддръжка , но когато аз я купих бях курсант с заплата от 80 лв, карах я и карам сега само на бензин - беше ми трудно, но се справях някак си, с помощта на родителите ми които също не са заможни хора.
-Мондеото е здраво направена кола и ако ти я пазиш , ще те пази и тя
, чудесна возия (имам предвид Хечбек-а и Седана, а за комби не знам ) , поведението и на пътя е много повече от задоволяващо , доста бърз автомобил както на ускорение, така и на максимална скорост, с надежден и здрав двигател , ходова част, и безпроблемен компютър
Аз бера ядове с моята , понеже беше карана в Германия и ръждата и е пръв приятел
но и цената беше 2000 за Джиа , а от екстрите които се предлагат за тези модели няма само кожен салон . МОга да говоря още доста за положителни и отрицателни качества ,но ще спра до тук.
И като обобщение- не си се насочил зле , но не ми харесва цената- има също така запазени Мондео-та и за доста по малко пари , а като съвет ти давам , ако отидеш в чужбина ще ти подарят някоя такава за около 200-300 евро
така че помисли за това
чао и успех в покупката
Сега като собственик на Мондео позволи ми и аз да изкажа мнение,а дори и да те посъветвам

Моето е 1.8 115к.с. Джиа ,94-та. Ремонтите които съм извършил до сега :
-смяна на съединител : цената беше 508 лв. с работата на майсторите , а като време - ден и половина
- задни амортисьори МОнро (газови ) - 150 лв. за 1 бр.
Общо взето това са страшните цени

Предстои ми смяна на челно стъкло понеже се спука и аз не знам как . но от вибрациите вече стана половинметрова пукнатина и полицаите се заяждат, та цената му e 150 лв , обаче това е без подгреватели, оригиналното с подгревателите на целия прозорец е 450 лв.
Забравих да кажа за обслужването - излезе ми около 300 лв и е работа за 3 часа (смяна на ремъци и ролки )
Бензиновия филтър е около 25 лв , масления 8 лв, въздушния е 13-15 лв;
Всеки път когато сменям масло взимам от различни марки , понеже съм си въобразил че ще успе я да разбера коя е оптималната марка масло за колата ми.За сега като че ли беше най-добре с едно I.G.A.T -В момента я карам с Лики Моли с добавка и ми се струва, че това ще е за в бъдеще

И сега искам да разкритикувам господина който те разубеждава да си купиш Мондеото поради финансово причини :
- няма спор че колата не е от най- евтините за поддръжка , но когато аз я купих бях курсант с заплата от 80 лв, карах я и карам сега само на бензин - беше ми трудно, но се справях някак си, с помощта на родителите ми които също не са заможни хора.
-Мондеото е здраво направена кола и ако ти я пазиш , ще те пази и тя

Аз бера ядове с моята , понеже беше карана в Германия и ръждата и е пръв приятел

И като обобщение- не си се насочил зле , но не ми харесва цената- има също така запазени Мондео-та и за доста по малко пари , а като съвет ти давам , ако отидеш в чужбина ще ти подарят някоя такава за около 200-300 евро

така че помисли за това

- meltin
- потребител
- Мнения: 194
- Регистриран: 27 сеп 2007, 12:46
- Модел на автомобила: Escort SW Ghia `96 1,6 16V
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помощ при покупка на Мондео мк2 моляяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя
Всичко по темата е много добре обобщено!
Само да добавя, че няма почти никакъв смисъл да се чете понеже покупката на кола на старо е основно на късмет!
Обаче нека всеки да си купува такава кола каквато му трябва. Ако ще се возиш сам във мондео по цял ден градко сам ще видиш, че е нефункционално и нерентабилно. И ако краш тестовете са водещото за тебе има и по-добри коли от мондеото на тях
Купи си направо тях. Но отново се връщаме на финансовия въпрос май, т.е. каква е най-подходящата кола за 3000-4000 лв. Ако ще караш основно градско отново да ти кажа че няма да усетиш предимствата на голямата кола, ще усетиш по-скоро недостатъците на трудното паркиране. Ако ще караш извънградско с 90-110 също. Има голям изобр за тия пари и заради това не искам да те насочвам към определени марки и модели. Просто си определи приоритетите колко пари можеш да дадеш, виж моделите дето влизат в тия пари които ти харесват, прецени си колко ще караш градско/извънградско, дали ще возиш редовно 10 щайги буркани от село(комбито по удобно се товари), ама със краш тестовете най-много да стигнеш до където стигнаха много мои познати и си купиха едни квадратни щайги(волво) които горят много и хич не вървят. И да знаеш че в реалните катастрофи нещата са доста по-страшни от на краш тестовете и по-добре да не разчиташ на резултатите от краш тестовете, че ще те пазят а се моли да не ти се случва подобно нещо и внимавай повечко като караш.
Само да добавя, че няма почти никакъв смисъл да се чете понеже покупката на кола на старо е основно на късмет!
Обаче нека всеки да си купува такава кола каквато му трябва. Ако ще се возиш сам във мондео по цял ден градко сам ще видиш, че е нефункционално и нерентабилно. И ако краш тестовете са водещото за тебе има и по-добри коли от мондеото на тях

-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 15 май 2008, 09:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 96г
Sedan 1.8i Zetec-E - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Помощ при покупка на Мондео мк2 моляяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя
Много точно казано. И аз така - Мондео, та Мондео! Сега малко ме е яд. Не че колата не е хубава, но се мъчи в града. Освен това трудно се паркира, прекалено инертна е... Абе Мондеото е идеална кола след като минеш табелата за края на града.meltin написа:Ако ще се возиш сам във мондео по цял ден градко сам ще видиш, че е нефункционално и нерентабилно.
Абе що гори толкова много тоя Ford бе?!? Щото много върви ли?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 186 госта