Моят Ford Fusion 1.4 DuraTec 16V

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
masterix
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 11 мар 2009, 19:21
Модел на автомобила: печка
Местоположение: София
Status: Извън линия

Моят Ford Fusion 1.4 DuraTec 16V

Мнение от masterix » 02 май 2009, 17:36

Здравейте, искам да ви покажа малко снимки от днес на моята нова кола. Това ми е първата такава с марката Ford. Преди това съм карал немски и френски коли, но тази ми харесва все повече с всеки изминал ден. Просто се оказа страхотна покупка!


Тук ще се цитирам от един мой предишен пост -
masterix написа:Здравейте колеги! От няколко дни съм горд собственик на чисто нов Ford Fusion 1.4 Duratec 16V. Изпълнение Comfort, с малко добавени екстри - цвят металик, борд компютър, климатик, радио/CD и резервна гума - пълен размер :roll:
От по-важните екстри има още ABS с EBD, 2 еърбега, ел. стъкла и огледала с подгр., фарове за мъгла, кожен волан с три спици, дист. центр. заключване с фарове Home Safe, дист. отваряне на багажника, рег. на шоф. седалка по височина, лети джанти 15" и т.н.

Колата е сребрист металик и я взехме от автосалона на Мото-Пфое на 6км по километраж! Произведена е в средата на февруари по ВИН номера на предното стъкло и така се оказа че от Форд не са ме излъгали с нищо за колата и нейната доставка - всичко си беше в реда на нещата (дилъра беше така любезен и ми разясни коя цифра и буква от ВИН-а какво значи :) ) Оказа се още че при регистрация не подлежи на разходка до КАТ, а се регистрира на място. Понеже сключихме договор за покупка още в началото на декември, а колата се забави с 3 месеца и дойде началото на март (по думите на дилъра при подписването на договора срока на доставка трябваше да е около месец, но се получи забавяне за което в крайна сметка никой не можа да даде смислно обяснение) ни направиха подарък поръчков рег. номер с лесно запомнящи се цифри :) Въпреки този фал от обслужването в автосалона останах много доволен, дори се запознах с управителя :lol: Когато ми се обадиха в големия ден да отида в салона за да си получа ключовете ме попитаха какво да ми приготвят за пиене когато пристигна и докато чакам оформянето на последните формалности преди предаването :D

Колата вече е на около 600км и първите ми впечатления от нея са страхотни! Между другото това ми е първата кола, която купувам без дори да съм карал на тест-драйв, просто защото до момента, когато колата и пристигна нямаха налични Фюжън-и за тест. Всички които пристигали в България са били или вече поръчани от клиент както е моя случай или бивали моментално продавани до дни... Но в никакъв случай не съжалявам че не съм я карал предварително - колата просто е перфектна за парите които струва и няма база за сравнение с нито една друга марка на пазара в момента като съотношение цена/качество/екстри/надежност. Всички Фюжън-и се произвеждат в Кьолн, Германия и това е още един сигурен знак че колата е с немско качество!

Относно реалните качества на колата според мен - много стабилна и с много стегнато по немски така да се каже окачване, висока с голям клиренс (плюс за българските пътища) никакви паразитни шумове в купето или от двигателя и ходовата част, засега, пък ще видим по-нататък, пъргав 16 клапанов мотор, който все още не настъпвам понеже колата е в разработка :wink: , много леко и прецизно влизащи скорости, удобен и на високо разположен скоростен лост перфектно парно и климатик, сносен саунд от стерео-уредбата, МНОГО удобна позиция на седене на предните И задни седалки като чуството е че стоиш малко по-високо от останалите водачи на леки коли около теб и оттам се чувствам по-спокоен и уверен докато шофирам. Много добър обзор наоколо. Колата получих от Мото-Пфое с летни гуми Hankook Optimo и въпреки че все още е зима стабилността по курса е много добра, а и шума от търкаляне и съпротивление е в абсолютно нормални граници.

Това са ми първоначалните впечатления в общи линии. Сигурно изпускам много неща за които мога да пиша, но сега просто не се сещам за тях. Ако имате въпроси за колата, моля питайте колеги!

Очаквайте също така и една фотосесийка в скоро време с колицата :)

Пожелавам на всеки да изпита удоволствието да си купи и да седне в чисто нова кола! Усещането е страхотно, дори и когато колата не е лимузина от висок клас! Поздрави на всички и лека и безаварийна на всички шофери от форума :drink:
Към по-горе описаното бих добавил че багажника на колата е изключително удобен за товарене и разтоварване, понеже има нисък товарен ръб. А за дистанционното отключване на багажника от ключа на колата просто няма какво да добавя - невероятно удобна екстра :lol:
Много ме накефи също и екстрата на лостчето за превключване на мигачите с функцията леко докосване в желаната посока и съответно автоматично примигване на мигача три пъти - особено полезно при изпреварване по магистралата.

Засякох и разхода на гориво и мога да кажа че на градско не надхвърля 8/100, а на извънградско се движи около 6/100 със скорост между 90-130км/ч, по бордови компютър. Според мен чудесен разход, имайки предвид особено градското движение, особено в град като София!
Ускорението е доста прилично за двигател с мощност 80 к.с. - особено след 3000 обор./сек. колата тегли много приятно, но под тази стойност лично аз карам предимно из града и за по-голяма икономичност - за движение извън него и особено при изпреварване нуждата от по-високи обороти се усеща, но пък какво удоволствие е само да върнеш предавка надолу и колата да изръмжи леко следвайки командите с педала на газта 8) . Пиша това като човек, който години наред е карал доста по-мощна дизелова кола - с нея направо бях станал мързелив в превключването.. :wink:

Иначе с лекота колата се набира до 140-150км/ч. като съм сигурен че може и още, но все още не искам да я натискам. Зададените фабрични стойностти на максималната скорост от 163км/ч. са напълно реални и даже могат да се надхъврлят още малко по мое мнение! И дори и при скорости над 100км/ч. в купето остава приятно тихо и шума е напълно поносим - чуваме се с хората, които возя, мога да слушам музика без да усилвам звука много - шумоизолацията в това отношение е ОК!

Като недостатъци до момента отбелязвам леко затрудненото включване на задна предавка и по-точно нуждата да се натисне много добре и докрай лоста на скоростите. В багажнка пък изобщо не е предвидено място за съхранение на аптечка, пожарогасител, триъгълник и пр. нужни за една кола неща, и так си седят в момента свободно в багажника в една чанта, с която ги купих от магазина. Късите светлини на колата са чудесни, обаче дългите не са нищо особено - светят доста разсеяно и хаотично разхвърлят светлината по пътя пред колата и то доста напред, а пред нея остават тъмни петна. Решил съм този проблеми карам с включени фарове за мъгла през нощта за да ми осветяват по-близката зона пред колата.
Другия проблем е по-скоро паразитен звук - предполагам мястото на което е закрепена щеката на която се подпира предния капак когато е отворен, не е добре закрепена и от вибрациите по нашите хубави пътища се чува дрънкане чак вътре в купето, сякаш нещо се е разглобило и всеки момент ще изпадне :wink: Но на фона на всички останали предимства и удобства на тази кола тези "недостатъци" са "бели кахъри", плюс това и моето семейство споделя почти всичко, което написах до тук.. че и се поувлякох малко май :oops:

Моите уважения към Ford, и ако продължават в същия дух с цялостната разработка и производство на автомобили, следвайки актуалните си модели леки коли, сигурно и следващата ми кола ще е отново с тази марка :D

*00118* Извинявам се за качеството на снимките, но с правени с телефон с камера 1.3 мегапиксела :oops: Очаквайте скоро още и по-качествени снимки на колата!
Последна промяна от masterix на 25 апр 2013, 16:13, променено общо 1 път.
"If in doubt, Flat out" - Colin McRae MBE - 1968-2007

Потребителски аватар
G_Lynx
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 09 яну 2009, 00:22
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK6 2008 1.4L Duratec 16V EFI DOHC (80PS) Tango (metallic)
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Моят Ford Fusion 1.4 DuraTec 16V

Мнение от G_Lynx » 02 май 2009, 18:06

Честито колега за покупката и избора. На мен Фордчето ми е първата колица и също съм много доволен. Радвам се, че и при теб е така. Да си я караш с кеф *00143* и безаварийно :)
"Melius est prudenter tacere, quam inaniter loqui" - "по-добре е да мълчиш разумно, отколкото да говориш глупаво"

vladi tanev
потребител
потребител
Мнения: 341
Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Моят Ford Fusion 1.4 DuraTec 16V

Мнение от vladi tanev » 03 май 2009, 07:27

Да ти е честита и да те радва още много Форд са едни изключителни автомобили но много малко хора могат да оценят колата поради лошата слава която им се носи защо един господ знае аз също съм горд собственик на два Форда и съм изключително щастлив и доволен от колите радвам се че ти е харесала тази марка хиляди безаварийни километри ти пожелавам и да те радва винаги _friends_ _friends_ _friends_

Потребителски аватар
kangarov
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 17 мар 2009, 17:10
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4TDci (2009);Ford Escort 1.8D(1991)
Местоположение: Силистра
Status: Извън линия

Re: Моят Ford Fusion 1.4 DuraTec 16V

Мнение от kangarov » 03 май 2009, 12:15

Честита да ти е колицата и моят е comfort но е дизелак.И при мен нещо тракаше като минавам през бабуни но като опразних жабката вече не се чува нищо _friends_
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

angel.krasimirov
Status: Извън линия

Re: Моят Ford Fusion 1.4 DuraTec 16V

Мнение от angel.krasimirov » 03 май 2009, 14:10

Честито колега! Избора ти е страхотен. Фюжан и Фиеста МК6 са почти идентични. За 800 км на моята и аз съм много доволен. Някои от Фиестите (моята в това число) също са произведени в Германия (Кьоун) :D

Потребителски аватар
masterix
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 11 мар 2009, 19:21
Модел на автомобила: печка
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Моят Ford Fusion 1.4 DuraTec 16V

Мнение от masterix » 03 май 2009, 17:31

Благодаря на всички за пожеланията и отговорите! Ще се радвам ако има още коментари и въпроси около колата _friends_
"If in doubt, Flat out" - Colin McRae MBE - 1968-2007

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Моят Ford Fusion 1.4 DuraTec 16V

Мнение от DigiPro » 06 май 2009, 16:16

masterix написа:В багажнка пък изобщо не е предвидено място за съхранение на аптечка, пожарогасител, триъгълник и пр. нужни за една кола неща, и так си седят в момента свободно в багажника в една чанта, с която ги купих от магазина.
Тази чанта нали има отгоре дръжка, а от двете страни на багажника има куки за окачване на пазарски чанти. Та аз съм закачил дръжката на едната кука и чантата с тези неща си седи в кухината отстрани и не се разхожда из багажника.
masterix написа:Другия проблем е по-скоро паразитен звук - предполагам мястото на което е закрепена щеката на която се подпира предния капак когато е отворен, не е добре закрепена и от вибрациите по нашите хубави пътища се чува дрънкане чак вътре в купето, сякаш нещо се е разглобило и всеки момент ще изпадне :wink:
При мен няма никакви дрънкания и тропания. Огледай да не дрънка нещо в джабката и ако не е от това върви в Мото-Пфое да огледат колата.

Иначе честито за хубавата придобивка. Служебната, която карам е точно същата (пак сива) и съм много доволен.

ppk
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 10 май 2009, 09:46
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

Re: Моят Ford Fusion 1.4 DuraTec 16V

Мнение от ppk » 10 май 2009, 09:55

колега имам въпрос за физическите размери на багажника на Фюжъна спешно ми е да знам какви са размерите на багажника - от седалките до края и между арките на задните колела ако може да ги премериш и да постнеш ще съм много благодарен. Отговора ми трябва до вторник 12.05.2009г. най-късно. Поздрави.

Потребителски аватар
masterix
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 11 мар 2009, 19:21
Модел на автомобила: печка
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Моят Ford Fusion 1.4 DuraTec 16V

Мнение от masterix » 10 май 2009, 20:48

До утре вечер ще се постарая да имаш размерите! :wink:
"If in doubt, Flat out" - Colin McRae MBE - 1968-2007

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Моят Ford Fusion 1.4 DuraTec 16V

Мнение от cenzor » 10 май 2009, 20:55

DigiPro написа: При мен няма никакви дрънкания и тропания. Огледай да не дрънка нещо в джабката и ако не е от това върви в Мото-Пфое да огледат колата.
Спокойно, ще имаш. *00930* *00935*
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
masterix
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 11 мар 2009, 19:21
Модел на автомобила: печка
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Моят Ford Fusion 1.4 DuraTec 16V

Мнение от masterix » 10 май 2009, 23:12

Вчера открих причината за подрънкването - щеката за застопоряването на предния капак не беше закрепена добре в основата си.. и оттам идваше дрънкането чак до купето... странна работа. Малко играчка с една отверка и вече всичко е ОК - няма троп, няма хлоп.
Явно в завода са бързали със сроковете и са попретупали някои монтажни дейности, но не е нищо фатално. Да се надяваме че няма да има други подобни "призраци" из колата, че този ми отне половин час да го открия къде се спотайва.. :wink:
"If in doubt, Flat out" - Colin McRae MBE - 1968-2007

Потребителски аватар
masterix
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 11 мар 2009, 19:21
Модел на автомобила: печка
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Моят Ford Fusion 1.4 DuraTec 16V

Мнение от masterix » 11 май 2009, 14:03

ppk написа:колега имам въпрос за физическите размери на багажника на Фюжъна спешно ми е да знам какви са размерите на багажника - от седалките до края и между арките на задните колела ако може да ги премериш и да постнеш ще съм много благодарен. Отговора ми трябва до вторник 12.05.2009г. най-късно. Поздрави.
Разстоянието м/у арките на задните колела е 100 см., а от седалките до края където е закл. механизъм, който всъщност е ограничение - 80 см. (плюс-минус 4-5 см). Височината, от дъното на багажника до кората е 55-56 см.
Надявам се че съм бил полезен _friends_

*00118* Размерите са взети с ролетка :wink:
"If in doubt, Flat out" - Colin McRae MBE - 1968-2007

bai-onzi
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 30 дек 2008, 23:52
Модел на автомобила: ford fusion1,4tdci
Местоположение: село Банкя
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Моят Ford Fusion 1.4 DuraTec 16V

Мнение от bai-onzi » 19 май 2009, 22:02

честито колега , имам фюжън само че е печка карам го от 2 год. и сам много доволен разхода при мене е 4,5 извънградско 6 градско 1,4 TDCI DURATQRK
камилата може да работи една седмица без да пие , аз мога точно обратното

Потребителски аватар
masterix
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 11 мар 2009, 19:21
Модел на автомобила: печка
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Моят Ford Fusion 1.4 DuraTec 16V

Мнение от masterix » 24 май 2009, 09:50

Отиване и връщане до Истанбул, над 900км, скорост - средно 130-140км/ч и разход на бензин по компютър - 6.9л/100км. На тръгване зареждане на резервоара до горе с Шел Ви-Пауър 95 в София при светнала резерва, допълване преди границата (около 15л.). На връщане, след влизане отново в България в резервоара има около 10-12л., аха да светне лампичката за резервата и отново го пълня догоре... След това газ към София и на влизане в града имам малко повече от половин резервоар с гориво :wink: С две думи отидох и се върнах с около 120лв. И това при условие че 1/3 от пътя карах с включен климатик (жега 8) ).
Имах и около 100км каране градско в един от най-големите градове в света :lol: Там за какъв трафик става въпрос.. не мога да ви опиша, трябва да се види! А с Фордчето се чувствах чудесно в такава среда - много широки булеварди - направо магистрали и много, ама много движение - коли, микробуси, камиони, рейсчета. Колата е много маневрена, сравнително добри спирачки, много стегнато окачване, което позволява карането в завои с по-висока скорост. Обаче усещам че колата е с малък и с малко коне двигател, особено на по-стръмни изкачвания, там където се кара с по-висока скорост, примерно преди тунела Траянови Врата в посока София на 5-та, двама човека в колата с малко багаж - повече от 130км/ч просто не могат да се вдигнат. Нормално според мен за кола с 80 к.с. Иначе дизеляци с 90 и повече коне направо ме издухват по баира, но разните там бензинки до около 90 коня ми гледат задния номер :wink:
На магистралата в Турция вдигнах без проблем 170км/ч, на равен и хубав участък, но усетих че колата няма сили за повече. Над 140 просто се задъхва, а най-икономичната и комфортна скорост е около 100-110км/ч.

Обобщено впечатленията ми от първото по-дълго пътуване с количката са положителни. Единствено мощността й идва една идея по-малко от необходимото, но все пак аз си избрах такъв модел - предимно за града, където качествата на колата и двигателя й са безпорни, а колкото до карането извън града, по магистралите - там човек се научва да кара по-внимателно , със съобразена скорост спрямо възможностите на колата, пътя и правилата на движение, а и по мое мнение с по-маломощна кола е много по-голямо умение да се кара на изънградско - трябва добра преценка, навременно превключване на скоростите и т.н. Плюс на мен тези неща ми доставят удоволствие и ме карат да мисля докато карам, да имам по-бързи рефлекси. Това е един от начините човек да стане добър шофьор, всеки знае на кола с V6 и 200 коня как стават работите, а съвсем различно е на кола с 80!

Поздрави на всички колеги от форума и безаварийни километри зад волана :D
"If in doubt, Flat out" - Colin McRae MBE - 1968-2007

vvasilev
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
Местоположение: В. Търново
Status: Извън линия

Re: Моят Ford Fusion 1.4 DuraTec 16V

Мнение от vvasilev » 24 май 2009, 12:21

masterix написа: там където се кара с по-висока скорост, примерно преди тунела Траянови Врата в посока София на 5-та, двама човека в колата с малко багаж - повече от 130км/ч просто не могат да се вдигнат. Нормално според мен за кола с 80 к.с. Иначе дизеляци с 90 и повече коне направо ме издухват по баира, но разните там бензинки до около 90 коня ми гледат задния номер :wink:
На магистралата в Турция вдигнах без проблем 170км/ч, на равен и хубав участък, но усетих че колата няма сили за повече.
Колега ти според мен не си за този автомобил-170 км е сериозна скорост за машина като тази и щом в баир ти се сруват малко 130 км/ч-направо не знам. Next car - AMG или М серията на BMW.
Между другото 200 к.с. не е чак такъв тайфун-друго си казва АМG 6.3-520 k.c. he he _friends_

Потребителски аватар
masterix
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 11 мар 2009, 19:21
Модел на автомобила: печка
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Моят Ford Fusion 1.4 DuraTec 16V

Мнение от masterix » 24 май 2009, 14:02

Нее, колата ми приляга перфектно. Повече мощност и скорост от това не искам.
А и колега - не си ме разбрал - само вдигнах тази скорост от почти 170, дори не съм ги и поддържал. В момента в който стрелката ги достигна махнах крака си моментално от газта!
Предпочитам да си карам по-бавно, с ограниченията на пътя и скоростта! Но трябва да знам какво може колата. А това което може тя е предостатъчно в ежедневието. Искам и да бъда спокоен и уравновесен шофьор, затова си купих такава икономична и малка градска кола, да не ме изкушава с мощността под капака... к'ви АМГ-та и М-ки :roll: Иначе да си бях взел Фокус ЕрЕс, тамън го ъпдейтнаха и като визия и като мощност :wink:
"If in doubt, Flat out" - Colin McRae MBE - 1968-2007

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост