Ескорт на 15-ки
- tromberair
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 15 ное 2005, 10:17
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 16V 94g.
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Ескорт на 15-ки
ИЗПАДАТ МИ ЕДНИ 15 ЦОЛОВИ ЛЕТИ ДЯНТИ С ГУМИ НА ХУБАВА ЦЕНА ТА СЕ ЧУДЯ КАК ЩЕ СЕ ОТРАЗЯТ НА КОЛАТА В МОМЕНТА САМ НА 14-КИ ЩЕ ВДИГНЕЛИ РАЗХОДА , ЩЕ РАЗБИВА ЛИ ПО БЪРЗО ПРЕДНИЦАТА??????

Колега, почни да пишеш с малки букви
Brock
Колега, почни да пишеш с малки букви
Brock
- Gotti
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 18 май 2005, 14:11
- Модел на автомобила: 94, Escort 1.6, 16v, EFI
- Status: Извън линия
аз пък бях с 15-ки и смених цялата предница, освен че возеше като на айше на мажа и каруцата.
Но иначе изглежда много яко. Има супер визия.
Но иначе изглежда много яко. Има супер визия.
Последна промяна от Gotti на 22 фев 2006, 01:26, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
Аз карам зимата с 14", а лятото с 15". Абе визията е друга, но и возията се променя. С 15"е малко по твърдо но не е чак дразнещо или фрапиращо. Засметка на това пък, правя един тест на колата с различните гуми ( 185/65/14 и 195/50/15 ). Предполагам, че всички сте минавали по продължението на магистрала Хемус, което свършва след Ябланица. Това е пътя София - Варна даречем. Та края на магистралата е слизане ( посока Варна ) с много и остри завой един след друг. Много яка отсечка вдигаща адреналина при подходящата скорост...... Май се отплеснах... аз там слизам и се качвам със 110км и в двете посоки. Ами и 14" и 15" се държат доста добре, но с 15" чувствам колата по сигурна на пътя. Гумите са нови и на двата комплекта джанти разбира се.
Това от мен.
Това от мен.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 13 фев 2006, 22:16
- Модел на автомобила: Escort 1.8D '93
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
На мен зимните са ми 13ки,летните 15ки - 195/50 и разликата в стабилността на колата е огромна,ама наистина огромна. Само дето за една година с тях всичко пластмасово почна да скърца и тропа
Но мисля,че най-големият проблем на ниските гуми са дупките . Преди времеи бях сложил едни 16ки 205/50 и мислех да взимам гуми на 40-45
добре че ги откраднаха преди това хахах


-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
По-бързо разбиване ще има ако се сложат по-ниско профилни гуми от предписаните - вози по-твърдо т.е. по-силно удря/вибрира по окачването, по-стабилна в завойте ама на задните седалки им става лошо поне при мен /малко ми е по-твърдо окачването, така си мисля/.
Но ако запазите височината на гумите разбиването на ходовата част даже се "забавя" - височината поема част от ударите/вибрации, по-лесно преминава през дупките. Личен опит от 195/55/15 на 195/65/15 усезаема разлика /леко ги спаднах на 1,9-2,0 РМа за зимата/.
По-малко гори, но губи от динамиката си,по-скъпи са гумите, но пък повече км. изкарват, натоварват повече съединителя при потегляне, лъже малко в скороста. Това е в общи линии.
Но ако запазите височината на гумите разбиването на ходовата част даже се "забавя" - височината поема част от ударите/вибрации, по-лесно преминава през дупките. Личен опит от 195/55/15 на 195/65/15 усезаема разлика /леко ги спаднах на 1,9-2,0 РМа за зимата/.
По-малко гори, но губи от динамиката си,по-скъпи са гумите, но пък повече км. изкарват, натоварват повече съединителя при потегляне, лъже малко в скороста. Това е в общи линии.

Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 28 фев 2006, 22:36
- Модел на автомобила: Eskort 92
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
aaleks написа:По-бързо разбиване ще има ако се сложат по-ниско профилни гуми от предписаните - вози по-твърдо т.е. по-силно удря/вибрира по окачването, по-стабилна в завойте ама на задните седалки им става лошо поне при мен /малко ми е по-твърдо окачването, така си мисля/.
Но ако запазите височината на гумите разбиването на ходовата част даже се "забавя" - височината поема част от ударите/вибрации, по-лесно преминава през дупките. Личен опит от 195/55/15 на 195/65/15 усезаема разлика /леко ги спаднах на 1,9-2,0 РМа за зимата/.
По-малко гори, но губи от динамиката си,по-скъпи са гумите, но пък повече км. изкарват, натоварват повече съединителя при потегляне, лъже малко в скороста. Това е в общи линии.
Съгласен съм колегата карането с 195/50/15 си изпитание за бъбреците

- divinity
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
На ескорта по книжка му дават 175/70/13 или за по-мощните 195/55/15. Наблюденията ми са доста оскъдни, все още
Но колата логично е по-стабилна! Харчи малко повече, но не съм го засекъл колко точно. За разбиване има логика, но не вярвам да е много по-голямо, защото се запазва обемът на въздуха в гумите. Само джантите страдат, защото гумата е доста нископрофилна. Иначе при мен с посочените размери гуми, разликата в диаметъра на колелото е 1мм, което не води до разлика в показването на скоростомера 


- Дядо ти Яга
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 19 мар 2006, 20:08
- Модел на автомобила: форд сиера 1.6 GL
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта