Колеги, Оескортях!!! :-(
- Луки
- потребител
- Мнения: 279
- Регистриран: 29 дек 2005, 12:13
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Евала Rick кола (ФОРД) се взима със сърце а не кой каквото чул че това онова отиваш на пазара гедаш гледаш....... и като го вземеш (ФОРД) ти става едно готино..... Друг е въпроса с парите че ако ги имаш кой нов ФОРД не отговаря на големите ни изисквания или кво (от мерцедеса по убаво нема) аре неме расмивайте че вече съм 50г. и съм ги слушал едни не ти е работа
- Dragonwagon
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
- Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги,
1. Купих POLO-то
2. Струва ми се, че от една дребна продажба Вие направихте егати гео-икономическия анализ. Мнението на Polly ми доладна най-много. Марката на автомобила беше без значение за мене, въпреки това парадоксалното е, че аз се имам за доказан фордаджия (без да разбирам от ДВГ
). През последните 10 години съм карал Сиера, Фиеста и Ескорт, като в един доста дълъг период от 3 години съм ги имал и трите едновременно!! Кой от Вас може да се похвали с нещо подобно!?!? (това е риторичен въпрос). Това, че си купих VW не беше продиктувано от желание да сменя марката, а защото тя не ме интересува!! Аз се возя в тази кола, аз я карам, аз я поддържам. Дали изборът ми е правилен е САМО МОЯ РАБОТА! Полото е на 75000 км., 2002 год., няма още година в БГ и беше карано от жена с малко дете, Вие си правете изводи. Не казвам тези неща, защото мисля, че полото е "желязно", а защото мисля, че вероятността да се развали е по-малка, защото избора ми се сведе до 2-3 коли, защото ще задържи цената си висока по-дълго време, защото е ново като концепция, И ЗАЩОТО МЕ КЕФИ!!
Това е моето мнение за моят избор! Като ше е промяна, да е промяна!! А дали съм прав, ще разберем някой ден! Така изглежда полото.
Пък и както се казва във филма "Армагедон" - "Russian parts, American parts!?!? >:P: All parts are made in Taiwan!!"
1. Купих POLO-то
2. Струва ми се, че от една дребна продажба Вие направихте егати гео-икономическия анализ. Мнението на Polly ми доладна най-много. Марката на автомобила беше без значение за мене, въпреки това парадоксалното е, че аз се имам за доказан фордаджия (без да разбирам от ДВГ

Това е моето мнение за моят избор! Като ше е промяна, да е промяна!! А дали съм прав, ще разберем някой ден! Така изглежда полото.
Пък и както се казва във филма "Армагедон" - "Russian parts, American parts!?!? >:P: All parts are made in Taiwan!!"
... Biz zum bitteren ende!
- Dragonwagon
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
- Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
- Dragonwagon
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
- Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
- Ivan_TDI
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 22 яну 2006, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Mondeo TDI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Хора чуите сега моето мнение. Макар да смятам че колите на Форд са много добри това не е така. Парво всичко в тях е с краката нагоре. Еи бога му заради една жичка на сенника щеше да си отиде мондеото ми. Забелязали ли сте че при другите марки всяко кабелче си е изолирано перфектно така че да не може да даде на късо. Така че имам ли малко повечко пари ваобще няма да се замисля да продам мондеото и да си купя една добре подържана Омега. Макар при нея главно проблемите да идват в двигателя то на мондеото всяка седмица сменям нещо макар и не толкова важно но го сменям щото така сам свикнал да си подаржам колите
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ванка...това, че нещо е сложено в друго положение или с друга резба не значи, че е наопаки или че е по-калпаво! Всяко изделие, а и същество си има силни и слаби срани - идеални няма! Евентуално може и да си прав, но само при идеални условия. Уви и такива няма!
Аз лично не бих си сменил Ескорта(или Мондеото) за Омега!
Повярвай ми! Двама мои приятели имаха такива (комбита) 2.5TDI...едното от магазин, другото от чужбина на 1.5 години....що ядове браха

Аз лично не бих си сменил Ескорта(или Мондеото) за Омега!
Повярвай ми! Двама мои приятели имаха такива (комбита) 2.5TDI...едното от магазин, другото от чужбина на 1.5 години....що ядове браха


- Ivan_TDI
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 22 яну 2006, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Mondeo TDI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
А защо тогава един Форд като моя струва 5700 лв. а една омега (според мен добре подържана) струва 7500 лв. Как мислиш дали не е за това че от Форд си поспестяват от нещо или предлагат страхотни коли за без пари защото ако моето мондео беше с мерник отпред щеше да струва 13000 бона най-малко. В наши дни качеството варви ръка за ръка с количеството сиреч в този случай парите.
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Тука пише защо - от мобиле.бг
Европейското поделение на гиганта Ford винаги е имало по-различна моделна стратегия от останалите производители на Стария континент. Те обикновено продължават “генеалогичната” линия в даден клас, запазвайки името и заменяйки автомобила с нов веднъж на 5-6 години. При третия в световен мащаб концерн това не е по-различно, но промяната е прекалено плаха и купувачите нерядко я възприемат само като външно обновяване. Радикалните нововъведения в гамата на компанията са с много по-голяма цикличност, което неизменно ги превръща в събития. Така стана с лансирането на Sierra, така бе и миналата година, когато дебютира наследникът на Escort. Авангардният Focus веднага спечели титлата “Автомобил на годината” и симпатиите на публиката, на която бяха втръснали вариации на една и съща тема и фейслифтинги. По време на дългия си живот Escort бе променян многократно, но никога толкова кардинално, както Opel Kadett и Volkswagen Golf. Погледът назад в годините показва, че тази стратегия не донесе успех на Ford и наред с качествата на модела се превърна в причина той да си остане вечния трети сред германските конкуренти в компактния клас с традиционно висока обезценка на употребяваните екземпляри.
Escort е най-евтината алтернатива за немски автомобил в категорията на Golf. На пазара-втора ръка моделът се търгува на цени, близки до тези на френските аналози, а понякога е и по-евтин. Най- старите екземпляри в изрядно техническо състояние от генерацията от 1990 г. могат да се открият за 4-5 000 DM в зависимост от модификацията. При по-новите цените варират между 5 до 7 000 за 8-годишните, 8-10 000 за 6-годишните и 9-12 000 за колите, произведени през 1995 г. При това тези цифри са по каталога Schwacke и обикновено са по-високи от цените на реалния пазар.
Това прави германското возило една от най-изгодните покупки сред компактните. Неговата стойност е по-ниска от средното за класа, в който конкуренцията е ожесточена и цените варират в много широк диапазон. За това свидетелства графика 1, сравняваща Escort с усреднените данни за 9 от най-разпространените му съперници. В зависимост от годината на производство германското возило е по-евтино от нормалното за категорията с 500-900 марки, което е 6-8% от стойността му.
Изкушаващата покупка на Escort обаче трябва да бъде добре обмислена. Компактният Ford губи от цената си по-интензивно от средното за класа (графика 2). От друга страна кривите на спад в стойността са почти симетрични, което говори за по-ниски, но стабилни цени, т.е. евтината покупка би се отразила пропорционално неблагоприятно на евентуалната препродажба.
Далеч по-обезспокояващи за купувачите на Escort са данните от таблица 3, която сравнява индивидуалния годишен процент на обезценяване на модела и деветте му конкурента. Седемгодишен екземпляр губи почти 71 на сто от покупната си цена, което му отрежда едва осмо място от 10 автомобила - с 10% повече от лидера VW Golf. Компактният Ford оставя след себе си само Citroen ZX и FIAT Tipo, което не е особено добър атестат за качествата и далновидността на покупката му. Класирането не може да се обясни с лансирането на Focus, защото още е твърде рано да се говори за появата му на пазарите-втора ръка и би следвало да постави сериозна въпросителна пред желаещите да се сдобият с Escort. В случая ниската цена на автомобила и бързият є спад са отражение на компромисни достойнства, които потенциалният собственик трябва да вземе предвид.

Европейското поделение на гиганта Ford винаги е имало по-различна моделна стратегия от останалите производители на Стария континент. Те обикновено продължават “генеалогичната” линия в даден клас, запазвайки името и заменяйки автомобила с нов веднъж на 5-6 години. При третия в световен мащаб концерн това не е по-различно, но промяната е прекалено плаха и купувачите нерядко я възприемат само като външно обновяване. Радикалните нововъведения в гамата на компанията са с много по-голяма цикличност, което неизменно ги превръща в събития. Така стана с лансирането на Sierra, така бе и миналата година, когато дебютира наследникът на Escort. Авангардният Focus веднага спечели титлата “Автомобил на годината” и симпатиите на публиката, на която бяха втръснали вариации на една и съща тема и фейслифтинги. По време на дългия си живот Escort бе променян многократно, но никога толкова кардинално, както Opel Kadett и Volkswagen Golf. Погледът назад в годините показва, че тази стратегия не донесе успех на Ford и наред с качествата на модела се превърна в причина той да си остане вечния трети сред германските конкуренти в компактния клас с традиционно висока обезценка на употребяваните екземпляри.
Escort е най-евтината алтернатива за немски автомобил в категорията на Golf. На пазара-втора ръка моделът се търгува на цени, близки до тези на френските аналози, а понякога е и по-евтин. Най- старите екземпляри в изрядно техническо състояние от генерацията от 1990 г. могат да се открият за 4-5 000 DM в зависимост от модификацията. При по-новите цените варират между 5 до 7 000 за 8-годишните, 8-10 000 за 6-годишните и 9-12 000 за колите, произведени през 1995 г. При това тези цифри са по каталога Schwacke и обикновено са по-високи от цените на реалния пазар.
Това прави германското возило една от най-изгодните покупки сред компактните. Неговата стойност е по-ниска от средното за класа, в който конкуренцията е ожесточена и цените варират в много широк диапазон. За това свидетелства графика 1, сравняваща Escort с усреднените данни за 9 от най-разпространените му съперници. В зависимост от годината на производство германското возило е по-евтино от нормалното за категорията с 500-900 марки, което е 6-8% от стойността му.
Изкушаващата покупка на Escort обаче трябва да бъде добре обмислена. Компактният Ford губи от цената си по-интензивно от средното за класа (графика 2). От друга страна кривите на спад в стойността са почти симетрични, което говори за по-ниски, но стабилни цени, т.е. евтината покупка би се отразила пропорционално неблагоприятно на евентуалната препродажба.
Далеч по-обезспокояващи за купувачите на Escort са данните от таблица 3, която сравнява индивидуалния годишен процент на обезценяване на модела и деветте му конкурента. Седемгодишен екземпляр губи почти 71 на сто от покупната си цена, което му отрежда едва осмо място от 10 автомобила - с 10% повече от лидера VW Golf. Компактният Ford оставя след себе си само Citroen ZX и FIAT Tipo, което не е особено добър атестат за качествата и далновидността на покупката му. Класирането не може да се обясни с лансирането на Focus, защото още е твърде рано да се говори за появата му на пазарите-втора ръка и би следвало да постави сериозна въпросителна пред желаещите да се сдобият с Escort. В случая ниската цена на автомобила и бързият є спад са отражение на компромисни достойнства, които потенциалният собственик трябва да вземе предвид.
Последна промяна от 1.8d на 23 фев 2006, 22:52, променено общо 2 пъти.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Ако баща ми не беше осрал Ладата оше да си я карам.Ivan_TDI написа:А защо тогава един Форд като моя струва ... а една омега ...
А като си такъв фен на опелите :
Имам един комшя с корса, ще му кажа ако тръгне да я продава да ти свирна да я купиш. След него съм сигурен, че ще се засилш с корсата в някоя пропаст .. и няма да слизаш от нея де.
До момента се възхищам на корсата в неговите ръце но и тя няма да изкара дълго ... горко му на този които я вземе

- Луки
- потребител
- Мнения: 279
- Регистриран: 29 дек 2005, 12:13
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
А така поставете го на място редникаpaci написа:Ако баща ми не беше осрал Ладата оше да си я карам.Ivan_TDI написа:А защо тогава един Форд като моя струва ... а една омега ...
А като си такъв фен на опелите :
Имам един комшя с корса, ще му кажа ако тръгне да я продава да ти свирна да я купиш. След него съм сигурен, че ще се засилш с корсата в някоя пропаст .. и няма да слизаш от нея де.
До момента се възхищам на корсата в неговите ръце но и тя няма да изкара дълго ... горко му на този които я вземе
- Ivan_TDI
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 22 яну 2006, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Mondeo TDI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Вижте сега. Не искам да правя реклама на опел и не искам да кажа нищо чак толкова лошо за форд, но думите ми са продиктувани от факта че повечето ми познати които карат форд са недоволни. Единствените хубави думи които сам чул са от моята уста към техните уши. Незнам може аз да съм късметлия че попаднах на много добро мондео но и аз както тях сам се дупел под предния капак за да сменям некоя шибана трабичка за горивото штото и се е приискало да пуска по малко въздух в нафтичката. И не ми е било приятно да ме гледат хората до СУ как съм уплескан като данак (в моя случай с гориво) и да ме пита полицията дали имам нужда от пътна помощ. Ако не беше кука щях да му отхапя ухото. Всеки си има мнение ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта