Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
ти май си по-наясно от всички писали по гореKokalAudio написа:...

помпата пуска нафта според налягането на турбото (т.е. количеството въздух) - проста пневматика (откачи турбокомпенсатора на пампата и би трабвало да си върви като 60кс - без дори да пуши) - така че типа на турбото не би трябвало да влияе на нормалната и работа (т.е. подава нафта според въздуха, но не повече отколкото може да изгори).
май има известна разлика в помпата от 93-96 и 97-00 - ама те май са само конструктивни, но принципа си е същия
проблема е че помпата си има макс. дебит който не можеш да надхвърлиш (според оборотите).
по-големия въртящ момент ще ти товари всичко - така че можеш да очакваш проблеми ...
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 17 фев 2009, 16:43
- Модел на автомобила: Focus 1.6 ZETEC Ghia 2000
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
Колегата с волвото,ще ти кажа само жив и здрав бъди. Аз пари за дизел повече през живота си няма да дам. Бензина си е истината,и не заради друго а просто защото е много по-здрав двигател с много повече потенциал от един дизел.Ще ти кажа само едно.Двигател който излиза от завода с турбо защото без турбо няма и половината от мощноста си няма да ме зарадва.Още повече всички дизели трябва да се карат максимум до 4000 оборота,защото ако ги караш в червеното повече от 15 мин ще изпушат. Това е от личен опит. Ако искаш и случая ще ти разкажа.
Focus ZETEC Power!
Dont mess with me!
You wont survive!!!
Dont mess with me!
You wont survive!!!
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 16 юни 2009, 11:14
- Модел на автомобила: Ford Escord
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
здравейте аз сам нов и ме вълнува темата за вдигане на мошността на 1.8 тди аз карам ескорд 95година 1,8 тди и относно въпроса за компа значи свалете пластмасата която е на гредата под жабката там има комп ели поне подобие . моята помпа е lucas а на това подобие на комп и на него пише lucas .а искам да питам как стоят нештата сас пауър бокса за форда , след като казвате че чип е почти невъзможно да се сложи да каже някои пробвал ли е с пауър бокс.и последно искам да му сложа и спортен филтър ,ште ми даде ли разлика във вървежа или само ште си брумчи като някоя яка бегачка.очакжам отговор 

- predator_kris
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 14 авг 2007, 15:16
- Модел на автомобила: Ford escort 1.8 TDI
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
MONDEO 1.8TD ENGINE TUNING MODIFICATIONS GUIDE (ENDURA-DE & 1.8 TURBO DIESEL)
http://members.lycos.co.uk/plandesigns/tuning.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://members.lycos.co.uk/plandesigns/tuning.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Последна промяна от predator_kris на 08 юли 2009, 01:42, променено общо 1 път.
- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
Ако още някъде напиша, че няма ескорт с електрона помпа ще се гръмна.Аман от разбирачи.То бива никога да не си отварял капака на колата, ама и да се изказваш компетентно, че ще сложиш чип на дизелов ескорт е това е вече абсурдно.
Това първо.Второ писна ми и от някакви ентусясти дето от дизелов ескорт ще правят McLaran F1.Абе хора спрете сте ходили по тея кино салони и сте гледали "Бързи и яростни 1 2 3 4 5 6 и т.н.", че вече съвем се побъркахте.По-добре разходете се в парка забършете ново гадже и такива работи.
Не отричам, че ако хвърлите 20бона в ескорта ще има някакво подобрение, но за тия пари минавате направо на cosworth.
Повечето хора тук маслото не си сменяват навреме и карат с гуми на 5години, обаче са тръгнали състезатели да стават.Така стават катастрофите.Взел ми клошара Голф 2 махнал, гарнето сложил цветните габарити и ВИЖТЕ МЕ КОЙ СЪМ АЗ.Кара "като" кретен (защото "колата му е #1") на първия завой се размазва като муха ма преден прозорец, защото е нямал пари да си купи нови спирачни дискове и накладки.
Да не говорим, че за 1000лв. на ескорта тъкмо ще ти стигне да сложиш едни хубави масла в двигателя, скоростите, хубави гуми и маркови филтри, да си смениш спирачките.С най-добри чувства, ама сте яко във филма.
Нямате елементарни познания в сверата на автомобиле а сте тръгнали тунинг да правите.Вземе прочете малко.То от четенето не се умира.Пробвал съм.
Не че нещо ама то Наско и Kokal Audio са го казали най-добре.
За теб Conan_1 (Колега ти от луната ли падаш Как 1,8 ТДи да няма комп!!!) НЯМАМ ДУМИ.Като не си отварял капака, освен да видиш какво бръмчи там отдолу не давай мнение.Само внасяш смут и хаос в душите на състезателите.
Не се засягай!
А и още нещо не можете ли да пишете в една тема, а трябва след всяка следваща част на "Бързи и яростни" да излиза и нова тема-Абе как да направя мондео 90коня на порше 911 300++ коня с 1000лв.???Е момци сори ама НЯМА КАК.
Ето ви и линкче където съм написал как да "тунинговате" 1.8ТД
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 40&t=27927" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Приемете извиненията ми, ако съм убидил с нещо някого.
Поздрави!
Това първо.Второ писна ми и от някакви ентусясти дето от дизелов ескорт ще правят McLaran F1.Абе хора спрете сте ходили по тея кино салони и сте гледали "Бързи и яростни 1 2 3 4 5 6 и т.н.", че вече съвем се побъркахте.По-добре разходете се в парка забършете ново гадже и такива работи.
Не отричам, че ако хвърлите 20бона в ескорта ще има някакво подобрение, но за тия пари минавате направо на cosworth.
Повечето хора тук маслото не си сменяват навреме и карат с гуми на 5години, обаче са тръгнали състезатели да стават.Така стават катастрофите.Взел ми клошара Голф 2 махнал, гарнето сложил цветните габарити и ВИЖТЕ МЕ КОЙ СЪМ АЗ.Кара "като" кретен (защото "колата му е #1") на първия завой се размазва като муха ма преден прозорец, защото е нямал пари да си купи нови спирачни дискове и накладки.
Да не говорим, че за 1000лв. на ескорта тъкмо ще ти стигне да сложиш едни хубави масла в двигателя, скоростите, хубави гуми и маркови филтри, да си смениш спирачките.С най-добри чувства, ама сте яко във филма.
Нямате елементарни познания в сверата на автомобиле а сте тръгнали тунинг да правите.Вземе прочете малко.То от четенето не се умира.Пробвал съм.
Не че нещо ама то Наско и Kokal Audio са го казали най-добре.

За теб Conan_1 (Колега ти от луната ли падаш Как 1,8 ТДи да няма комп!!!) НЯМАМ ДУМИ.Като не си отварял капака, освен да видиш какво бръмчи там отдолу не давай мнение.Само внасяш смут и хаос в душите на състезателите.



А и още нещо не можете ли да пишете в една тема, а трябва след всяка следваща част на "Бързи и яростни" да излиза и нова тема-Абе как да направя мондео 90коня на порше 911 300++ коня с 1000лв.???Е момци сори ама НЯМА КАК.
Ето ви и линкче където съм написал как да "тунинговате" 1.8ТД
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 40&t=27927" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Приемете извиненията ми, ако съм убидил с нещо някого.
Поздрави!
- naskoto
- потребител
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди


Та за ескорта-механичните помпи осигуряват добър дебит(знам го от личен опит,180км/ч с 1.6 дизел),но пък разхода е....Така че при едно по-голямо турбо или повишаването на налягането на турбината може да се получи нещо,но забравете за икономичност.Темата е интересна и може да се каже комплексна,който се интересува наистина и иска резултат,няма да си чеше езика тука,а ще действа.
- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди


-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 16 юни 2009, 11:14
- Модел на автомобила: Ford Escord
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
значи колега Ianaki не со обиждаи но форд 1.8 тди имат комп и в момента се опитвам да чипосам моя ходих при хора запознати с чиповете и пауър боксовете и най важното те слагат тези нешта и ми казаха че за пауър бокс нямам шанс но за чип е почти 80 % сигурно че ште ми сложат.затова не се изказвай малко на версия .
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
Радко, защо си мисля, че тези запознатите, те лъжат най-брутално със единствена цел да те оберат. Най-вероятно ще ти повишат дебита на помпата, ще изолират EGRа и "Честито вече си със чип, сега плащай". Аз също не съм чувал за електронна помпа на Ескорт.
На някои генератори също пише lucas, ама е генератор а не компютър.radko8806 написа:.........относно въпроса за компа значи свалете пластмасата която е на гредата под жабката там има комп ели поне подобие . моята помпа е lucas а на това подобие на комп и на него пише lucas .........
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 16 юни 2009, 11:14
- Модел на автомобила: Ford Escord
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
значи наско не мисля че проблема е от магарето в кабината ти ако имаш проблем аз не.И второ не съмказвал че помпата на 1.8 тди е електронна .И трето дори и само да ми вдигнат подаването на гориво на помпата и при положение че варви повече не мислиш ли че тези хора заслужават все пак някави пари, дори и само за това че знаят какво да пипнат и какво да направят ,аз ако знаех нямаше да отида при тях.Нали и те хляб ядат след като неса го направили да може да му се сложи чип или пауър бокс ште търсиме други алтернативи.Все пак няма да се даваме на отворените голфаджий.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
"Подаването на гориво" на 1,8 става повече за няколко минути и за 5 лв или без пари при моя монтьор. Заслужава си парите, знае къде да пипне 
На моето мондео помпата се управлява от електроника. 1,8 тди е според задния капак. Малко ме е яд, че още не съм я разучил тази електроника, че не я обичам като не я знам. Конкретно моето турбо си има възможност да си помпи доста, но има разни електро шашми, които спъват колата.

На моето мондео помпата се управлява от електроника. 1,8 тди е според задния капак. Малко ме е яд, че още не съм я разучил тази електроника, че не я обичам като не я знам. Конкретно моето турбо си има възможност да си помпи доста, но има разни електро шашми, които спъват колата.
- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
А уейстгейта на турбото ви електронен ли е ?
Продавам си колата !
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
Абе прави каквото искаш, аз се опитвам да те предпазя, обаче ти не отбираш, така че върви си троши главата.radko8806 написа:значи наско не мисля че проблема е от магарето в кабината ти ако имаш проблем аз не.И второ не съмказвал че помпата на 1.8 тди е електронна .И трето дори и само да ми вдигнат подаването на гориво на помпата и при положение че варви повече не мислиш ли че тези хора заслужават все пак някави пари, дори и само за това че знаят какво да пипнат и какво да направят ,аз ако знаех нямаше да отида при тях.Нали и те хляб ядат след като неса го направили да може да му се сложи чип или пауър бокс ште търсиме други алтернативи.Все пак няма да се даваме на отворените голфаджий.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
Може ли да преведеш тази чудесия? Има си български термин.Cougar написа:А уейстгейта на турбото ви електронен ли е ?
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 16 юни 2009, 11:14
- Модел на автомобила: Ford Escord
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
значи наско не се чувставаи засегнат не сам искал да засегна никои просто като всеки се опитвам да намеря някакво решение за качванв конете на моя форд но от всякаде задънена улица.не говоря за качване чрез нова турбина и колер а нешто по лесно и по просто но от никаде ништо.ето пример из целия форум никои не каза че сложил чип или пауър бокс само някакви прости факти и ништо конкретно. а искам да питам 1 въпрос, значи форда ми пали винаги от 2ия път 1ия път въртя около 3-4сек. и връштам контакта и при второто завъртане пали веднага. защо е така ходих питах един казва пада налягането на нафтата, друг казва варти ти бавно стартера,3и казва дурпа въздух и немога да намеря проблема,а имам познат със съштия форд и тои не пали така ,пали си както трябва.нека някои запознат да каже.
- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
Общо взето основната функция на уейстгейта е да регулира максималното налягане не турбина 

Та ако уейстгейта има такъв "прът" с винт, който да може да се променя по дължина, съответно ще може да се регулира положението на клапана и от там - налягането на турбината


Та ако уейстгейта има такъв "прът" с винт, който да може да се променя по дължина, съответно ще може да се регулира положението на клапана и от там - налягането на турбината

Продавам си колата !
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
Изправен 1,8 тд върви доста приятно (моят е с междинно охлаждане обаче). Искам да кажа, че почитателите на подобренията е добре първо да си докарат нещата до нормалното състояние, и оттам да подобряват. Клапан за свръхналягане в всмукателния колектор на тези серийни двигатели нямаме.
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 16 юни 2009, 11:14
- Модел на автомобила: Ford Escord
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
значи Cougar такъв прът моят 1.8 тди има и аз се опитвах да го направя да ми отваря по рано турбината но нищо не стана ако знаеш кажи накъде да въртя тоя винт.и никои нищо не каза за паленето ми(описах го по горе проблема с паленето)
- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
Добре де защо спорите за нещо прост.Който мисли, че в дизеловия си ескорт нека си свали компа и да го снима.Искам да видя това животно.А и още нещо ето ви сайт на тунинг фирма която ще направи от ескорта ви 115коня.
http://www.digitaltuning.bg/products.php" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.digitaltuning.bg/products.php" onclick="window.open(this.href);return false;



- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
Няма да е лошо да се снабдиш с уред който да ти показва налягането 

Продавам си колата !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта