Смяна на двигател или интеркулер? Ескорт 1.8 TD
- Dimbi
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 29 апр 2008, 22:09
- Модел на автомобила: Modeo 2.0 115cc TDdi
- Status: Извън линия
Смяна на двигател или интеркулер? Ескорт 1.8 TD
Здравейте ,
Идеите ми са няколко ,за подобряване на самото вьрвене на Форд Ескорт 1.8 TD от 98 г. Мотора е стандартен 1800 кб.см ,мисля ,че има 70 к.с.
Та нека започна с това какво искам да направя с него. Идеята ми изобщо не е да ходя на писта ,сьстезания или спортно каране ,както и нещо от сорта.
Просто колата да завьрви малко повече и да има малко повече удоволствие от карането ,както и по-лесно изпреварване и тнт.
Замислил сьм няколко варианта :
Пьрвият е сьс смяна на Двигателя с двигател от Модео 2.0 115 или 130 к.с. (TDdi или TDCI) ,НО нямам представа дали ще пасне... дали ще има някакви проблеми и тнт.. поради причината ,че не сьм правил таква операция досега. Ако някой се е наемал с подобно начинание ,с удоволствие бих го изслушал.Ако някой има на ум някакьв друг мотор Дизелов ,който ще пасне и няма да са нужни много модификации ,сьщо бих бил доволен да го изслушам.
Вторият вариант е да добавя Интеркулер кьм сегашният двигател ,мисля ,че модификацията не е много сложна и излиза по-евтина от тази сьс смяната на двигател ,но пьк и резултата на края ,ще е по-различен. Ако някой е правил това ,сьщо можем да направим дискусия.
Казвам пак на тези ,които ще напишат отговори от сорта "Купи си друга кола" , "Няма смисал да се занимаваш" , "Този двигател нестава" , "Ти си луд" или нещо от сорта ... ,че неискам да ходя на сьстезания с тази кола ,просто да се подобри доколкото е вьзможно вьрвенето в някаква нормална норма ,пак казвам ,от туристически автомобил - рали кола няма да правя!
Ако някой има нещо на ум или има повече опит с тези двигатели ,както и с модификациите при тях ,бих го изслушал.
Идеите ми са няколко ,за подобряване на самото вьрвене на Форд Ескорт 1.8 TD от 98 г. Мотора е стандартен 1800 кб.см ,мисля ,че има 70 к.с.
Та нека започна с това какво искам да направя с него. Идеята ми изобщо не е да ходя на писта ,сьстезания или спортно каране ,както и нещо от сорта.
Просто колата да завьрви малко повече и да има малко повече удоволствие от карането ,както и по-лесно изпреварване и тнт.
Замислил сьм няколко варианта :
Пьрвият е сьс смяна на Двигателя с двигател от Модео 2.0 115 или 130 к.с. (TDdi или TDCI) ,НО нямам представа дали ще пасне... дали ще има някакви проблеми и тнт.. поради причината ,че не сьм правил таква операция досега. Ако някой се е наемал с подобно начинание ,с удоволствие бих го изслушал.Ако някой има на ум някакьв друг мотор Дизелов ,който ще пасне и няма да са нужни много модификации ,сьщо бих бил доволен да го изслушам.
Вторият вариант е да добавя Интеркулер кьм сегашният двигател ,мисля ,че модификацията не е много сложна и излиза по-евтина от тази сьс смяната на двигател ,но пьк и резултата на края ,ще е по-различен. Ако някой е правил това ,сьщо можем да направим дискусия.
Казвам пак на тези ,които ще напишат отговори от сорта "Купи си друга кола" , "Няма смисал да се занимаваш" , "Този двигател нестава" , "Ти си луд" или нещо от сорта ... ,че неискам да ходя на сьстезания с тази кола ,просто да се подобри доколкото е вьзможно вьрвенето в някаква нормална норма ,пак казвам ,от туристически автомобил - рали кола няма да правя!
Ако някой има нещо на ум или има повече опит с тези двигатели ,както и с модификациите при тях ,бих го изслушал.
Последна промяна от Dimbi на 24 юни 2009, 14:22, променено общо 1 път.
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Re: Идеи ,мислене и решения за тунинг Форд Ескорт 1.8 TD
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=40&t=25076" onclick="window.open(this.href);return false;

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта