Колеги, Оескортях!!! :-(

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
Луки
потребител
потребител
Мнения: 279
Регистриран: 29 дек 2005, 12:13
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Луки » 23 фев 2006, 02:18

Евала Rick кола (ФОРД) се взима със сърце а не кой каквото чул че това онова отиваш на пазара гедаш гледаш....... и като го вземеш (ФОРД) ти става едно готино..... Друг е въпроса с парите че ако ги имаш кой нов ФОРД не отговаря на големите ни изисквания или кво (от мерцедеса по убаво нема) аре неме расмивайте че вече съм 50г. и съм ги слушал едни не ти е работа

Потребителски аватар
Dragonwagon
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dragonwagon » 23 фев 2006, 12:46

Колеги,
1. Купих POLO-то
2. Струва ми се, че от една дребна продажба Вие направихте егати гео-икономическия анализ. Мнението на Polly ми доладна най-много. Марката на автомобила беше без значение за мене, въпреки това парадоксалното е, че аз се имам за доказан фордаджия (без да разбирам от ДВГ :wink: ). През последните 10 години съм карал Сиера, Фиеста и Ескорт, като в един доста дълъг период от 3 години съм ги имал и трите едновременно!! Кой от Вас може да се похвали с нещо подобно!?!? (това е риторичен въпрос). Това, че си купих VW не беше продиктувано от желание да сменя марката, а защото тя не ме интересува!! Аз се возя в тази кола, аз я карам, аз я поддържам. Дали изборът ми е правилен е САМО МОЯ РАБОТА! Полото е на 75000 км., 2002 год., няма още година в БГ и беше карано от жена с малко дете, Вие си правете изводи. Не казвам тези неща, защото мисля, че полото е "желязно", а защото мисля, че вероятността да се развали е по-малка, защото избора ми се сведе до 2-3 коли, защото ще задържи цената си висока по-дълго време, защото е ново като концепция, И ЗАЩОТО МЕ КЕФИ!!
Това е моето мнение за моят избор! Като ше е промяна, да е промяна!! А дали съм прав, ще разберем някой ден! Така изглежда полото.

Пък и както се казва във филма "Армагедон" - "Russian parts, American parts!?!? >:P: All parts are made in Taiwan!!"
Прикачени файлове
Cockpit.JPG
Rim.JPG
Летите джанти са 4 броя.
Back.JPG
Front.JPG
... Biz zum bitteren ende!

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 23 фев 2006, 13:09

Честито!!!

Лачена количка - да си я караш със здраве, безаварийно и да не ти прави разни "въртели".

:twisted:

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 23 фев 2006, 13:11

Хубава е, ма я вземи й смени емблемата :D
Изображение

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 23 фев 2006, 13:25

Честито :lol:
И само да те радва новата кола :lol: В случая важното е, че си направил по-добрия избор, дали е правилен е въпрос на лична преценка. :lol:
FORD - Feel the difference.

Потребителски аватар
Dragonwagon
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dragonwagon » 23 фев 2006, 13:51

Благодаря на модераторите за пожеланията ;;): ;;): !!
Cossy, не разбрах закачката за емблемата?!?! :roll: *00147*
... Biz zum bitteren ende!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 23 фев 2006, 16:33

Dragonwagon написа:Благодаря на модераторите за пожеланията ;;): ;;): !!
Cossy, не разбрах закачката за емблемата?!?! :roll: *00147*
:D Сваляш тази с VW и слагаш Ford и продължаваш с фордовките и фордовския форум :D

Иначе - Честито! Изглежда и дано да е страхотна! Успех!

Потребителски аватар
Луки
потребител
потребител
Мнения: 279
Регистриран: 29 дек 2005, 12:13
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Луки » 23 фев 2006, 16:48

ЧЕСТИТО
Затова ми беше думата да ти е на СЪРЦЕ

Потребителски аватар
Dragonwagon
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dragonwagon » 23 фев 2006, 17:08

Благодаря за пожеланията!!!!!!! Дано колата да си струва!!
Сега ше се наложи да чета 2 форума!!! :wink: :wink: *00120*
... Biz zum bitteren ende!

Потребителски аватар
Луки
потребител
потребител
Мнения: 279
Регистриран: 29 дек 2005, 12:13
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Луки » 23 фев 2006, 18:59

така е..........

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 23 фев 2006, 19:39

Честито и от мен !!! :)
За емблемата ... споко :wink:
Щом ти харесва тук ... нека са 2 форума :)

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 23 фев 2006, 21:02

Честито :!: Много готина колица,да ти е жива и здрава и да ни рекламираш у форума на фолцваген :lol: :lol: Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Ivan_TDI
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 22 яну 2006, 18:08
Модел на автомобила: Ford Mondeo TDI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Ivan_TDI » 23 фев 2006, 21:19

Хора чуите сега моето мнение. Макар да смятам че колите на Форд са много добри това не е така. Парво всичко в тях е с краката нагоре. Еи бога му заради една жичка на сенника щеше да си отиде мондеото ми. Забелязали ли сте че при другите марки всяко кабелче си е изолирано перфектно така че да не може да даде на късо. Така че имам ли малко повечко пари ваобще няма да се замисля да продам мондеото и да си купя една добре подържана Омега. Макар при нея главно проблемите да идват в двигателя то на мондеото всяка седмица сменям нещо макар и не толкова важно но го сменям щото така сам свикнал да си подаржам колите

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 23 фев 2006, 22:07

Ванка...това, че нещо е сложено в друго положение или с друга резба не значи, че е наопаки или че е по-калпаво! Всяко изделие, а и същество си има силни и слаби срани - идеални няма! Евентуално може и да си прав, но само при идеални условия. Уви и такива няма!
Аз лично не бих си сменил Ескорта(или Мондеото) за Омега!
Повярвай ми! Двама мои приятели имаха такива (комбита) 2.5TDI...едното от магазин, другото от чужбина на 1.5 години....що ядове браха :-SS: *00101*

Потребителски аватар
Ivan_TDI
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 22 яну 2006, 18:08
Модел на автомобила: Ford Mondeo TDI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Ivan_TDI » 23 фев 2006, 22:39

А защо тогава един Форд като моя струва 5700 лв. а една омега (според мен добре подържана) струва 7500 лв. Как мислиш дали не е за това че от Форд си поспестяват от нещо или предлагат страхотни коли за без пари защото ако моето мондео беше с мерник отпред щеше да струва 13000 бона най-малко. В наши дни качеството варви ръка за ръка с количеството сиреч в този случай парите.

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 23 фев 2006, 22:47

Тука пише защо - от мобиле.бг :arrow:


Европейското поделение на гиганта Ford винаги е имало по-различна моделна стратегия от останалите производители на Стария континент. Те обикновено продъл­жават “генеалогичната” линия в даден клас, запазвайки името и заменяйки автомобила с нов веднъж на 5-6 години. При третия в световен мащаб концерн това не е по-различно, но промяната е прекалено плаха и купувачите нерядко я възприемат само като външно обновяване. Радикалните нововъведения в гамата на компанията са с много по-голяма цикличност, което неизменно ги превръща в събития. Така стана с лансирането на Sierra, така бе и миналата година, когато дебютира наследникът на Escort. Авангардният Focus веднага спечели титлата “Автомобил на годината” и симпатиите на публиката, на която бяха втръснали вариации на една и съща тема и фейслифтинги. По време на дългия си живот Escort бе променян многократно, но никога толкова кардинално, както Opel Kadett и Volkswagen Golf. Погледът назад в годините показва, че тази стратегия не донесе успех на Ford и наред с качествата на модела се превърна в причина той да си остане вечния трети сред германските конкуренти в компактния клас с традиционно висока обезценка на употребяваните екземпляри.
Escort е най-евтината алтернатива за немски автомобил в категорията на Golf. На пазара-втора ръка моделът се търгува на цени, близки до тези на френските аналози, а понякога е и по-евтин. Най- старите екземпляри в изрядно техническо състояние от генерацията от 1990 г. могат да се открият за 4-5 000 DM в зависимост от модификацията. При по-новите цените варират между 5 до 7 000 за 8-годишните, 8-10 000 за 6-годишните и 9-12 000 за колите, произведени през 1995 г. При това тези цифри са по каталога Schwacke и обикновено са по-високи от цените на реалния пазар.
Това прави германското возило една от най-изгодните покупки сред компактните. Неговата стойност е по-ниска от средното за класа, в който конкуренцията е ожесточена и цените варират в много широк диапазон. За това свидетелства графика 1, сравняваща Escort с усреднените данни за 9 от най-разпространените му съперници. В зависимост от годината на производство германското возило е по-евтино от нормалното за категорията с 500-900 марки, което е 6-8% от стойността му.
Изкушаващата покупка на Escort обаче трябва да бъде добре обмислена. Компактният Ford губи от цената си по-интензивно от средното за класа (графика 2). От друга страна кривите на спад в стойността са почти симетрични, което говори за по-ниски, но стабилни цени, т.е. евтината покупка би се отразила пропорционално неблагоприятно на евентуалната препродажба.
Далеч по-обезспокояващи за купувачите на Escort са данните от таблица 3, която сравнява индивидуалния годишен процент на обезценяване на модела и деветте му конкурента. Седемгодишен екземпляр губи почти 71 на сто от покупната си цена, което му отрежда едва осмо място от 10 автомобила - с 10% повече от лидера VW Golf. Компактният Ford оставя след себе си само Citroen ZX и FIAT Tipo, което не е особено добър атестат за качествата и далновидността на покупката му. Класирането не може да се обясни с лансирането на Focus, защото още е твърде рано да се говори за появата му на пазарите-втора ръка и би следвало да постави сериозна въпросителна пред желаещите да се сдобият с Escort. В случая ниската цена на автомобила и бързият є спад са отражение на компромисни достойнства, които потенциалният собственик трябва да вземе предвид.
Последна промяна от 1.8d на 23 фев 2006, 22:52, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 23 фев 2006, 22:47

Ivan_TDI написа:А защо тогава един Форд като моя струва ... а една омега ...
Ако баща ми не беше осрал Ладата оше да си я карам.
А като си такъв фен на опелите :
Имам един комшя с корса, ще му кажа ако тръгне да я продава да ти свирна да я купиш. След него съм сигурен, че ще се засилш с корсата в някоя пропаст .. и няма да слизаш от нея де.
До момента се възхищам на корсата в неговите ръце но и тя няма да изкара дълго ... горко му на този които я вземе :cry:

Потребителски аватар
Луки
потребител
потребител
Мнения: 279
Регистриран: 29 дек 2005, 12:13
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Луки » 23 фев 2006, 22:53

paci написа:
Ivan_TDI написа:А защо тогава един Форд като моя струва ... а една омега ...
Ако баща ми не беше осрал Ладата оше да си я карам.
А като си такъв фен на опелите :
Имам един комшя с корса, ще му кажа ако тръгне да я продава да ти свирна да я купиш. След него съм сигурен, че ще се засилш с корсата в някоя пропаст .. и няма да слизаш от нея де.
До момента се възхищам на корсата в неговите ръце но и тя няма да изкара дълго ... горко му на този които я вземе :cry:
А така поставете го на място редника

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 23 фев 2006, 23:32

1.Опелите вървят много,защото бягат от ръждата :lol:
2.Ръждата е внедрена в производство в модела Капка на Опел през 1983г. :lol:
По материали от каталога Шваке :lol: :lol: :wink:
Изображение

Потребителски аватар
Ivan_TDI
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 22 яну 2006, 18:08
Модел на автомобила: Ford Mondeo TDI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Ivan_TDI » 23 фев 2006, 23:51

Вижте сега. Не искам да правя реклама на опел и не искам да кажа нищо чак толкова лошо за форд, но думите ми са продиктувани от факта че повечето ми познати които карат форд са недоволни. Единствените хубави думи които сам чул са от моята уста към техните уши. Незнам може аз да съм късметлия че попаднах на много добро мондео но и аз както тях сам се дупел под предния капак за да сменям некоя шибана трабичка за горивото штото и се е приискало да пуска по малко въздух в нафтичката. И не ми е било приятно да ме гледат хората до СУ как съм уплескан като данак (в моя случай с гориво) и да ме пита полицията дали имам нужда от пътна помощ. Ако не беше кука щях да му отхапя ухото. Всеки си има мнение ...

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта