блондинка търси консултация

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: блондинка търси консултация

Мнение от bateto_toshko » 02 юли 2009, 12:51

значи все пак ще се окаже вярно твърдението на един приятел....че два еднакви мотора няма :roll:
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: блондинка търси консултация

Мнение от paci » 02 юли 2009, 13:07

bateto_toshko написа:значи все пак ще се окаже вярно твърдението на един приятел....че два еднакви мотора няма :roll:
Ве, само на тоя дет мига изпод вратата му не е у ред колата :) :D:
Тръгва да дърпа от 2900 някъде

Потребителски аватар
dydo
потребител
потребител
Мнения: 525
Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
Модел на автомобила: Най-различни!
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: блондинка търси консултация

Мнение от dydo » 02 юли 2009, 16:00

Аз пък се чудя, защо моя Мондю не гори масло. Това с изцеждането ми е ясно, ама такива неща правех едно време /началото на 90-те/ само на Москвича. Само когато следва да изпреваря и ситуацията е рискова /такива изпреварвания не правя, ама ако някой друг нещо не сътвори/, тогава може да слезна от 5-та на 3-та. Иначе си слизам от 5-та на 4-та, респективно от 4-та на 3. Как карам колата, та явно не ми гори масло. Ами стигне ли 2000 оборота превключвам на следваща предавка. То общо взето се припокрива с книжката, т.е. с стигне ли 20 км./ч. на втора, с 30 на 3 трета, с 40 на четвърта и при 60 си включвам пета. Чак когато карам на пета бързо, тогава ми вдига оборотите. Иначе на другите предавки не го позволявам. Не, че гледам въобще обортомера, а просто и шума на двигателя ми е указател, че е стигнала 2 000 оборота. Може да я настъпвам маалко повече на светофари, което често правя, но не я изцеждам, а си редя скоростите. За 100 метра както се казва, вече може и на пета да гарам. Ама на 10 000 км., не се е налагало да доливам масло, тъй като винаги е било в границите.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: блондинка търси консултация

Мнение от nikolovvd » 02 юли 2009, 17:00

Аз бих постъпил по следния начин:
Вземам колата и му давам на продавача половината от сумата с уговорката, че след като сменя мяслото и филтрите (въздушен, маслен и горивен), ако не върви като хората ми връща парите, включително направените разхади по фактура.
Така се спасявам от проблема с добавките в маслото, а ако оня се откаже и се съгласи на продажба на половин цена ОК.

Потребителски аватар
georgiyog
потребител
потребител
Мнения: 147
Регистриран: 16 май 2008, 23:08
Модел на автомобила: ford fiesta 1.25 16v
Местоположение: sliven
Контакти:
Status: Извън линия

Re: блондинка търси консултация

Мнение от georgiyog » 02 юли 2009, 17:39

настапи над 3500 оборота тогава и идва силата. 8) 8)

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: блондинка търси консултация

Мнение от bateto_toshko » 02 юли 2009, 19:13

dydo написа:Аз пък се чудя, защо моя Мондю не гори масло.
щото сигурно не е внесен от италия :P , радвай се не се чуди.......между другото някой желаещ да ми гепи колата , че е застрахована за 5 бона пък струва вече към 2500 :D , айде бе ще се направя , че не Ви познавам като ви хване Наско *00120*
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Потребителски аватар
dydo
потребител
потребител
Мнения: 525
Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
Модел на автомобила: Най-различни!
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: блондинка търси консултация

Мнение от dydo » 02 юли 2009, 19:35

Ами до колкото знам не е от Италия. От Германия или Австрия, не съм сигурен точно. От момчето дето я купих, на него преди това му я внесе един друг човек, който също познавам. Внесе му я някъде от държавата, в която техните работеха в посолството. И той пътем му я докара. Ама коя от двете държави беше не помня. Един комшия преди време ми спори, че щом имала ляв мигач, непременно била от Италия. Това обаче не е ясно дали е така. Както и да е.

А по въпроса за оборотите - естествено, че като я настъпиш се изстрелва, но просто не го правя. Не съм се интересувал, че при такъв вид на каране гори масло. Иначе има и един друг номер, с който предполагам много хора са наясно. Няма нужда да превключваш на по-ниска предавка, а просто ако например караш на трета, даваш газ до дупка, като не пускаш педала и в това време само натискаш рязко съединителя и рязко и бързо го отпускаш. Веднага се изстрелва. Този метод обаче може и да оказва някакво негативно влияние за съединителя. Разбирачите да кажат 8)

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: блондинка търси консултация

Мнение от naskoto » 02 юли 2009, 19:41

Тва със 'шут' на съединитела става само на 2ра :roll:,на по-горни предавки си е гавра с двигателчето.

Потребителски аватар
dydo
потребител
потребител
Мнения: 525
Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
Модел на автомобила: Най-различни!
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: блондинка търси консултация

Мнение от dydo » 02 юли 2009, 19:46

При мен и на 4-та става. Виж на 5-та не съм го пробвал, може и там да минава номера. Все пак това са еднократни тестове и не рискувам с такива трикове.

Потребителски аватар
aniaeg
потребител
потребител
Мнения: 295
Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
Модел на автомобила: volvo v40
Местоположение: ловеч
Status: Извън линия

Re: блондинка търси консултация

Мнение от aniaeg » 03 юли 2009, 00:08

Май нещо се отплеснахте от темата.
Дали блондинката,дет търси консултация не съ е ошашавила :D:
Аз,докато четях мненията забрайх за ко стаа на въпрос.
Бъди себе си,има достатъчно други

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: блондинка търси консултация

Мнение от bateto_toshko » 03 юли 2009, 19:38

aniaeg написа:Май нещо се отплеснахте от темата.
Дали блондинката,дет търси консултация не съ е ошашавила :D:
Аз,докато четях мненията забрайх за ко стаа на въпрос.
аз съм виновен извинявам се :oops:
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта