турбиниране на форд RS 2000-16V
-
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 28 яну 2007, 11:35
- Модел на автомобила: ford escord rs 2000
- Местоположение: Kostenets
- Status: Извън линия
турбиниране на форд RS 2000-16V
ако някой може да си загуби времето с мен би ли ми казал как седи въпроса с турбинирането-в смисъл
-ако си намеря турбина и кулер как да ги монтирам,ще ме извините че съм малко невежа ма всяко нещо има начало,та,турбината се монтира на колектора нали така,кулера за какво е и как се монтираи накрая каква електроника трябва за да работи това турбо и как се прави на определени обороти ли се включва или?,откъде се хваша маслото за турбината и такива въпроси които предполагам не са чужди на този който чете това
-та това е ако някой има време да драсне това онова,благодаря предварително
-ако си намеря турбина и кулер как да ги монтирам,ще ме извините че съм малко невежа ма всяко нещо има начало,та,турбината се монтира на колектора нали така,кулера за какво е и как се монтираи накрая каква електроника трябва за да работи това турбо и как се прави на определени обороти ли се включва или?,откъде се хваша маслото за турбината и такива въпроси които предполагам не са чужди на този който чете това
-та това е ако някой има време да драсне това онова,благодаря предварително

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=40&t=15205" onclick="window.open(this.href);return false;
Виж го тоя "ненормалник кви ги е свършил и кви ги е писал
Мноо печен, готин и грАмотен тип е тоя Ники
Виж и къде е темата!
Аре и твойта отива в съответния раздел.
Успех!!
Виж го тоя "ненормалник кви ги е свършил и кви ги е писал

Мноо печен, готин и грАмотен тип е тоя Ники

Виж и къде е темата!
Аре и твойта отива в съответния раздел.
Успех!!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
Като ти чета въпроса ми идва на ум само едно, че сам няма да се справиш. По-добре се обърни към фирма, която се занимава със силов тунинг.
Там ще им кажеш какво искаш, а те колко ще ти струва. Монтирането на турбо не е като да сложиш 800 вата усилвател в багажника, а нещо много по-сложно, което води след себе си още много модернизации на возилото. Това е, за да не се наложи след първите 4-5 км да започваш отново, ако не е гръмнал двигателя преди това.
Такава операция изисква много повече познания от колкото можеш да си представиш, простиращи се отвъд областта на ДВГ и металознанието.
Там ще им кажеш какво искаш, а те колко ще ти струва. Монтирането на турбо не е като да сложиш 800 вата усилвател в багажника, а нещо много по-сложно, което води след себе си още много модернизации на возилото. Това е, за да не се наложи след първите 4-5 км да започваш отново, ако не е гръмнал двигателя преди това.
Такава операция изисква много повече познания от колкото можеш да си представиш, простиращи се отвъд областта на ДВГ и металознанието.
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 17 фев 2009, 16:43
- Модел на автомобила: Focus 1.6 ZETEC Ghia 2000
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
По-добре не може да се каже!
nikolovvd написа:Като ти чета въпроса ми идва на ум само едно, че сам няма да се справиш. По-добре се обърни към фирма, която се занимава със силов тунинг.
Там ще им кажеш какво искаш, а те колко ще ти струва. Монтирането на турбо не е като да сложиш 800 вата усилвател в багажника, а нещо много по-сложно, което води след себе си още много модернизации на возилото. Това е, за да не се наложи след първите 4-5 км да започваш отново, ако не е гръмнал двигателя преди това.
Такава операция изисква много повече познания от колкото можеш да си представиш, простиращи се отвъд областта на ДВГ и металознанието.
Focus ZETEC Power!
Dont mess with me!
You wont survive!!!
Dont mess with me!
You wont survive!!!
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 21 мар 2009, 11:55
- Модел на автомобила: Alfa romeo 156 1.9JTD
Ford Fiesta 1.3 Avtomatik Ford Fiesta 1.1 Cl - Местоположение: София.
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
Ако ти е интересно да разбереш как става ето една темичка: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 40&t=15205" onclick="window.open(this.href);return false;dand написа:ако някой може да си загуби времето с мен би ли ми казал как седи въпроса с турбинирането-в смисъл
-ако си намеря турбина и кулер как да ги монтирам,ще ме извините че съм малко невежа ма всяко нещо има начало,та,турбината се монтира на колектора нали така,кулера за какво е и как се монтираи накрая каква електроника трябва за да работи това турбо и как се прави на определени обороти ли се включва или?,откъде се хваша маслото за турбината и такива въпроси които предполагам не са чужди на този който чете това
-та това е ако някой има време да драсне това онова,благодаря предварително

Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01 Distinctive
Ford Fiesta 1.3 Автоматик
Ford Fiesta 1.1 CL 6л/100км бензин много литра/100км масло
- dragcossie
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 18 сеп 2009, 19:41
- Модел на автомобила: ford escort
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
значи за да се постави турбокомпресор нещата не опират само до монтирането а и до ред други промени например бутала биели само ще ти кажа че можеш да използваш само блока всичко друго не е изчеслено да издържа на това натоварване настроиките на комп. също се променят мисля че cosworth i rs 2000 са с едни и същи блокове
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
Мне, косфорд и 2.0 OHC са с еднакви блоковеdragcossie написа:значи за да се постави турбокомпресор нещата не опират само до монтирането а и до ред други промени например бутала биели само ще ти кажа че можеш да използваш само блока всичко друго не е изчеслено да издържа на това натоварване настроиките на комп. също се променят мисля че cosworth i rs 2000 са с едни и същи блокове
Последна промяна от Danchev на 13 дек 2010, 05:11, променено общо 1 път.
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 15 окт 2008, 20:02
- Модел на автомобила: Volvo V40 2.0 turbo 99" & Ford eskort 1.8 115hp + 97"
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
В тунинг.бг има един потребител който доколто разбрах има сериозен опит с РС моторите ,но според него мотора е много странна птица и понася различни модификации много трудно като заключението е ,че е най-добре да се кара сток....като той сток си е кеф
Мен лично на Рс не ме кефят скоростите какви са къси
Доколкото знам аз мотора просто е технически по стар от зетеците....И принципно турбото и кулера са една малка част от нещата 



- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
Настройката на електрониката е трудна за съжаление...
Най-малко ти трябват турбо, колектор, кулер, дюзи, помпа, компютър, пътища, бов евентуално, настройка....дълга и широка
Най-малко ти трябват турбо, колектор, кулер, дюзи, помпа, компютър, пътища, бов евентуално, настройка....дълга и широка
Продавам си колата !
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 15 окт 2008, 20:02
- Модел на автомобила: Volvo V40 2.0 turbo 99" & Ford eskort 1.8 115hp + 97"
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
И ако си заслужаваше този мотор Дикс нямаше да прави 2зетекCougar написа:Настройката на електрониката е трудна за съжаление...
Най-малко ти трябват турбо, колектор, кулер, дюзи, помпа, компютър, пътища, бов евентуално, настройка....дълга и широка

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
За ман тунинга би излязал около 20 000 лв.
Това включва всичко от входа за въздуха до изхода на изгорелите газове И от дроселовата клапа до спирачните апарати и спирачните дискове.
С две думи, ако колата ти струва 5 000 лв. няма смисъл да правиш два до четири пъти по-скъп тунинг. По-добри посети Пловдивския панаир и си вземи една нова Фиеста за 17 500 лв. Цените са валидни до края на Октомври.
Това включва всичко от входа за въздуха до изхода на изгорелите газове И от дроселовата клапа до спирачните апарати и спирачните дискове.
С две думи, ако колата ти струва 5 000 лв. няма смисъл да правиш два до четири пъти по-скъп тунинг. По-добри посети Пловдивския панаир и си вземи една нова Фиеста за 17 500 лв. Цените са валидни до края на Октомври.
- naskoto
- потребител
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
Колеги,мотора на рс 2000 няма АБСОЛЮТНО НИЩО ОБЩО със косуърт,разбирайте го както искате,информация има нявсякъде.Като нямате най-елементарна представа,недейте да говорите глупости и да се излагате,20 000 лева щяло да излезе,ракетъ ли шЪ прайм
,Струва ми се,е повечето хора тук имат глави на раменете си,само колкото да пазят рвановесие,който не разбира,да не коментира,съвет.

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
Цитираната от мен по-горе сума ми е дадена от фирма, която се занимава само с това и то съвсем професионално. Следователно НЕ ползват главите си за равновесие, а за нещо много по-важно - за мислене. Следователно правят нещата веднъж и за винаги, като мислят да всичко, а не само да вдигнат мощността от 150 на 250 коня. Всяка кола може да вдигне 200 км/ч, но не всяка може да спре за 50 м от тази скорост до 20 км/ч.
Може да се направи въпросната кола да прави от 0-100 за 7 секунди само срещу 2-3 000 лв., но ще го направи само веднъж два пъти. След това собственика на возилото ще стане притежател на кутии със стружки или на купчина ламарини, ако не успее да спре.
Може да се направи въпросната кола да прави от 0-100 за 7 секунди само срещу 2-3 000 лв., но ще го направи само веднъж два пъти. След това собственика на возилото ще стане притежател на кутии със стружки или на купчина ламарини, ако не успее да спре.
- naskoto
- потребител
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
Няма да влизам в спор колега,кое как и защо се прави,а и не си много наясно как стават нещата,щом 'тунинг' фирма си питал-за кой мотор си питал,за кой модел,какви модификации,електроника,турбо,тая фирма има ли дино-стенд или нещата ги праят на чалъм...Коя е тая фирма,която ще се наеме да прави рс 2000??Те във Мото-Пфое ми казват,че мотора ми бил косуърт,ама без турбоnikolovvd написа:Цитираната от мен по-горе сума ми е дадена от фирма, която се занимава само с това и то съвсем професионално. Следователно НЕ ползват главите си за равновесие, а за нещо много по-важно - за мислене. Следователно правят нещата веднъж и за винаги, като мислят да всичко, а не само да вдигнат мощността от 150 на 250 коня. Всяка кола може да вдигне 200 км/ч, но не всяка може да спре за 50 м от тази скорост до 20 км/ч.
Може да се направи въпросната кола да прави от 0-100 за 7 секунди само срещу 2-3 000 лв., но ще го направи само веднъж два пъти. След това собственика на возилото ще стане притежател на кутии със стружки или на купчина ламарини, ако не успее да спре.

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
Питането ми бе отправено в Гърция за двигател 1.8 MIVEC + всичко останало:
нова скоростна кутия с два съединителя
нови дискове
нова изпускателна система
нови спирачни апарати
нови компютри на двигателя, скоростната кутия
В България не се наемам да правя такова нещо поради ред причини.
Във форума има човек, който може да ти даде точен и ясен отговор на въпроса. Има и тема за монтиране на турбо на 2 литра двигател от него със снимки и обяснения. Потърси темата и се свържи с него. Мисля, че има и собствен сайт.
нова скоростна кутия с два съединителя
нови дискове
нова изпускателна система
нови спирачни апарати
нови компютри на двигателя, скоростната кутия
В България не се наемам да правя такова нещо поради ред причини.
Във форума има човек, който може да ти даде точен и ясен отговор на въпроса. Има и тема за монтиране на турбо на 2 литра двигател от него със снимки и обяснения. Потърси темата и се свържи с него. Мисля, че има и собствен сайт.
- naskoto
- потребител
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
Колега,не ми трябва да питам...а за тоя мотор дето си питал,изобщо не можеш да сравняваш с дадения в темата,поради ред причини.Дано си разбрал,защо казвам,че говорите празни приказки.nikolovvd написа:Питането ми бе отправено в Гърция за двигател 1.8 MIVEC + всичко останало:
нова скоростна кутия с два съединителя
нови дискове
нова изпускателна система
нови спирачни апарати
нови компютри на двигателя, скоростната кутия
В България не се наемам да правя такова нещо поради ред причини.
Във форума има човек, който може да ти даде точен и ясен отговор на въпроса. Има и тема за монтиране на турбо на 2 литра двигател от него със снимки и обяснения. Потърси темата и се свържи с него. Мисля, че има и собствен сайт.
- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
Давай, тунинг мастъре, светни ни о нас непросветените, никога не качвали се в коли и незнаещи даже какво представлява двигателя като явление
Продавам си колата !
-
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 28 юли 2009, 15:55
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 16V (бензин)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
Насе , пич , по-добре си карай "cosworth-а без турбо".Не е за теб тази материя 

There's no other school like the oldschool
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
Ако все пак някои реши да турбинира РС-2000 имам колектор
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 15 окт 2008, 20:02
- Модел на автомобила: Volvo V40 2.0 turbo 99" & Ford eskort 1.8 115hp + 97"
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
някоой нещо?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта