Ford Probe
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 апр 2007, 18:08
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v Ghia "97
- Местоположение: Банкя
- Status: Извън линия
Ford Probe
Колеге имам жестока дилема за решаване и ще ми трябва малко помощ!!!!Решил съм да покарам нещо по мощничко и се спрях на Пробе.Ако някой е компетете нека каже кой двигател е по добър 2.2turbo ili 2.5 V6 ,скъпили са частите за тях ,колко харчи ...............абе малко инфо
благодаря предварително 
Нещо такова
http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;


Нещо такова

Последна промяна от fbi_1 на 15 юли 2009, 01:14, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 12 юни 2009, 20:35
- Модел на автомобила: Ford Probe 24v Ford Mondeo 24v GT Ford Mondeo 1.6 16v Ford Escort Cabrio 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
Продавам мойто PROBE 2.5 24 V черно ако имаш интерес обадими се 0899 363676 техническо състояние перфектно и подържано !!!
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 апр 2007, 18:08
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v Ghia "97
- Местоположение: Банкя
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
Е..... колеги дайте някое мнение де
не може всички да сте на море!!!!!!
Влюбих се в този автомобил от както чух В6 звяра да реве
,а и ще наказвам всички келеши дето мислят че форд не върви
П.С Ако темата не е за тоя раздел моля модераторите да я преместят!!!!

Влюбих се в този автомобил от както чух В6 звяра да реве



П.С Ако темата не е за тоя раздел моля модераторите да я преместят!!!!
- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
виж сега колега
първо - на мк1 се слагат 2.2 и 2.2Турбо
на мк2 се слагат 2.0 и 2.5 В6
аз карам Пробе 2.5 В6 без катализатор и се гоних с 2.2 Турбо с пилена глава и без катализатор - от 5 дръпки го бих 3 пъти и на 6таTa счупи турбо
Общо взето и 2те вървят прилично. И все пак има балкан разлика от единия до другия като дизаин и екстри.
Гонил съм се и съм бил :
Голф 4 1.8Т 150хп - кола и половина
Голф 4 1.9 ТДИ 150хп - 2 коли (ако не и горница)
Голф 2 1.8 16В КР 139хп - почти половин кола (много ме узори, 5 пъти се пуснахме)
Ренаулт Межане Coach 2.0 16В 150хп - кола и половина
БМВ E36 цоупе Ванос 150 hp - тук убийството беше голямо
Волво V40 Комби 2.0Т 160хп - по негови думи (приятел) 2 коли
Хонда ЦРХ Дел Сол 1.6 125хп - голяма разлика изобщо не го и видях къде остана
Всичко останало са разни 115 и 130 коня коли, които остават много отзад
Пак отбелязвам - stock без катализатор съм
Части - в ebay колкото искаш на страхотни цени
Разход - 12-13/100 градско
Чувство - страхотно (имам Cougar и Cougar е като обикновена градска кола в сравнение с Probe)
Ако имаш още въпроси питай.
Лично за мен старите mk1 са страхотни дърва, особено вътре. Единственото им хубаво нещо е че имат електронно регулируемо окачване.
първо - на мк1 се слагат 2.2 и 2.2Турбо
на мк2 се слагат 2.0 и 2.5 В6
аз карам Пробе 2.5 В6 без катализатор и се гоних с 2.2 Турбо с пилена глава и без катализатор - от 5 дръпки го бих 3 пъти и на 6таTa счупи турбо
Общо взето и 2те вървят прилично. И все пак има балкан разлика от единия до другия като дизаин и екстри.
Гонил съм се и съм бил :
Голф 4 1.8Т 150хп - кола и половина
Голф 4 1.9 ТДИ 150хп - 2 коли (ако не и горница)
Голф 2 1.8 16В КР 139хп - почти половин кола (много ме узори, 5 пъти се пуснахме)
Ренаулт Межане Coach 2.0 16В 150хп - кола и половина
БМВ E36 цоупе Ванос 150 hp - тук убийството беше голямо
Волво V40 Комби 2.0Т 160хп - по негови думи (приятел) 2 коли
Хонда ЦРХ Дел Сол 1.6 125хп - голяма разлика изобщо не го и видях къде остана
Всичко останало са разни 115 и 130 коня коли, които остават много отзад
Пак отбелязвам - stock без катализатор съм
Части - в ebay колкото искаш на страхотни цени
Разход - 12-13/100 градско
Чувство - страхотно (имам Cougar и Cougar е като обикновена градска кола в сравнение с Probe)
Ако имаш още въпроси питай.
Лично за мен старите mk1 са страхотни дърва, особено вътре. Единственото им хубаво нещо е че имат електронно регулируемо окачване.
Продавам си колата !
- midex
- потребител
- Мнения: 178
- Регистриран: 07 мар 2009, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Probe V6
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
Пробето със счупеното турбо да не е било онова с ламбо-вратите, че нали си имате едно такова в Габрово.Cougar написа:аз карам Пробе 2.5 В6 без катализатор и се гоних с 2.2 Турбо с пилена глава и без катализатор - от 5 дръпки го бих 3 пъти и на 6таTa счупи турбо

Въпреки, че моето има добра озвучителна система, докато карам не слушам музика, понеже ми прави кеф да слушам двигателя, даже и без да съм сменял нещо по генерацията.

Количката е пъргава, макар, че миналата седмица ме би едно М5, ама онова беше с бая пъти коне над моята, та не съм чак толкова нещастен от този факт.

Като извод - наблюденията ми са, че колегата със съмненията е по-удачно да си вземе МК2 с 2.5 и после да сложи някоя снимка тук да го видим.
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 апр 2007, 18:08
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v Ghia "97
- Местоположение: Банкя
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
Много благораря за отзивите =D>: но искам да попитам каде са им слабите места и какво трява да гледам за да не се врътна???
А що се толкоз евтини?????........не е реално просто 


- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
Ми нали защото е Форд 
Макар че двигателя и окачването са на Мазда 626/МХ6
А всичко останало си е щатски Форд
Няма НИЩО общо с тукашните европейски модели, в това те уверявам!
Аз лично като цяло за слабо място съм чувал само за водна помпа (макар да не познавам българин с такъв проблем), която в комплект с ангренажния ремък и ролките е 150 долара в ebay мисля
Моя е 93 набор и нещо като ружда има само отдолу отзад под багажника по носещите греди, но е повърхностно, не е изгнила, никъде другаде няма дори и наченки на ружда.
Ако си О.К. с английския ще ти дам link към форум, където има ВСЯКАКВА информация за тея автомобили (от-до).
Не е тоя с ламбо вратите, той уж има портвана глава, без катализатор и конусен филтър. Когато го карах да се пускаме той ми отказа
Колега ще ти кажа само едно - докато не се качиш и покараш този автомобил, няма да разбереш за какво става дума (не че е извънземна кола, но наистина има чар, стил и едва ли не душа). Тези автомобили се карат със сърце, а собствениците им трудно се разделят с тях
Като си избираш гледай разни дреболии - примерно топчето на скоростния лост дали е оригинално и в какво състояние е, волана, салона. Пуши ли синьо (моя не пуши), има ли масло по мотора, как трака (моя като е студен не трака грам, като сгрее и почва да чука), какви обороти държи на място на свободна (трябва да са 600-650-700), как е окачването - при мен е доста твърдо и си е фабричното. Няма как да ти изпиша всичко. Първоначално като покараш преди да си я купил може да ти се стори малко мудна, ако се притесняваш да я сръчкаш (аз не посмях докато не я купих), но като се научиш да я караш и и махнеш катализатора и крайното гърне, ще разбереш как се развърта и стрялка В6 (не е като бавните мотори на БМВ).
Мога да изпиша още 3-4 пъти по толкова, но мисля да спя. Това най добре се обсъжда очи в очи, а аз за този автомобил мога да говоря много
Късмет с избора ти пожелавам, дано станеш част от нашето общество (обмислям някакъв клон на Club Форд България, запознах се online с доста собственици на Пробе). >:D<:

Макар че двигателя и окачването са на Мазда 626/МХ6
А всичко останало си е щатски Форд
Няма НИЩО общо с тукашните европейски модели, в това те уверявам!
Аз лично като цяло за слабо място съм чувал само за водна помпа (макар да не познавам българин с такъв проблем), която в комплект с ангренажния ремък и ролките е 150 долара в ebay мисля

Моя е 93 набор и нещо като ружда има само отдолу отзад под багажника по носещите греди, но е повърхностно, не е изгнила, никъде другаде няма дори и наченки на ружда.
Ако си О.К. с английския ще ти дам link към форум, където има ВСЯКАКВА информация за тея автомобили (от-до).
Не е тоя с ламбо вратите, той уж има портвана глава, без катализатор и конусен филтър. Когато го карах да се пускаме той ми отказа

Колега ще ти кажа само едно - докато не се качиш и покараш този автомобил, няма да разбереш за какво става дума (не че е извънземна кола, но наистина има чар, стил и едва ли не душа). Тези автомобили се карат със сърце, а собствениците им трудно се разделят с тях

Като си избираш гледай разни дреболии - примерно топчето на скоростния лост дали е оригинално и в какво състояние е, волана, салона. Пуши ли синьо (моя не пуши), има ли масло по мотора, как трака (моя като е студен не трака грам, като сгрее и почва да чука), какви обороти държи на място на свободна (трябва да са 600-650-700), как е окачването - при мен е доста твърдо и си е фабричното. Няма как да ти изпиша всичко. Първоначално като покараш преди да си я купил може да ти се стори малко мудна, ако се притесняваш да я сръчкаш (аз не посмях докато не я купих), но като се научиш да я караш и и махнеш катализатора и крайното гърне, ще разбереш как се развърта и стрялка В6 (не е като бавните мотори на БМВ).
Мога да изпиша още 3-4 пъти по толкова, но мисля да спя. Това най добре се обсъжда очи в очи, а аз за този автомобил мога да говоря много

Късмет с избора ти пожелавам, дано станеш част от нашето общество (обмислям някакъв клон на Club Форд България, запознах се online с доста собственици на Пробе). >:D<:
Продавам си колата !
- midex
- потребител
- Мнения: 178
- Регистриран: 07 мар 2009, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Probe V6
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
Евтини са, защото са точно на 1 кон под акциза. =D>:fbi_1 написа:....искам да попитам каде са им слабите места и какво трява да гледам за да не се врътна???А що се толкоз евтини?????........не е реално просто
Не знам точно за какви слаби места трябва да гледаш...аз моята като я взимах, проверих цялото ел.оборудване дали е читаво - прозорци, огледала, седалки, осветление, климатик и т.н. - всичко си работеше, че даже и климатикът не се нуждаеше от дозареждане. Като запалиш, наблюдавай всички лампи по таблото дали ще изгаснат малко след това - ABS, еърбега, engine check и останалите.
А що се отнася до лампите и лампичките в тая кола...направо не мога да ги изброя колко са...всичко свети - като отвориш врата - светва купето, светва в краката на пътниците, за осветление на купето има още лампи, жабката свети, запалката свети, контактният ключ свети, огледалата на сенниците като ги отвориш и те светят, предният капак като го отвориш и там свети, задната врата - също...че чак са вградили осветление и в двете външни ключалки, които светят нощем, че да си отключваш колата по-лесно.


Съветвам те за собствено спокойствие да направиш както мен - тъй като не знаех кога за последно и какво е сменяно, а така и така колата е достатъчно евтина, смених всички консумативи - ремъци, течности, накладки (бяха си за смяна), филтри...и сега поне си знам, че всички тия работи са нови и кога пак трябва да ги сменям.
Едит: Преди да взема това Пробе, гледах и едно сливенско - http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?top ... f1=details. По онова време той му искаше 4300, сега е паднал на по-реална цена. Покарах я малко - двигателят е в прекрасно състояние, даже имам чувството, че дърпаше малко повече от моето Пробе в момента. Онази не я взех, защото някой беше теглил по една черта по цялото протежение на колата от двете страни и имаше леки ръждиви петънца в задната част. Иначе пичът е много точен и я дава с втори комплект джанти.
Айде стига съм обяснявал, че този раздел е с малко по-друга насоченост и модераторите ще ме бият...

- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
Аз като взех моя малко след това излезе Сливенския и много му се изкефих. Изглежда много запазен, и предполагам че ако го вземеш няма да сгрешиш. 

Продавам си колата !
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 апр 2007, 18:08
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v Ghia "97
- Местоположение: Банкя
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
Много благодаря на всички за отзивите >:D<: То и аз го гледах тоя от сливен ама не знаех че и, от двете страни е надран
на снимките на се вижда добре!!!!!!!А, колко горе-долу са разходите по регистрацията на бегачката????

-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 апр 2007, 18:08
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v Ghia "97
- Местоположение: Банкя
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
Мамка му..................ония от сливен са го продали
Няма такъв кърък като мен!!!!!




- midex
- потребител
- Мнения: 178
- Регистриран: 07 мар 2009, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Probe V6
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
Спокойно, пак ще излезе някоя добра оферта - търси обаче само 2.5/24V, ако не те притеснява данъка му и това, че стрелката на бензиномера постоянно ще се движи в посока надолу пред погледа ти...ама такава кола трудно ще се удържаш да я караш икономично.
Аз гледах и един тъмносин в едно село до Пазарджик, но нещо не виждам из обявите вече...беше в абсолютно идеално състояние отвсякъде (внос от Холандия), грам чертичка нямаше по купето, обаче не ми допадна, че беше без климатик и че му искаше близо 5 бона. Щях да ходя да гледам и един тъмносин чак в Кюстендил (GTS-версия от последната година на производство с всички екстри + темпомат), но се размина, понеже взех този, дето карам в момента. И до Велико Търново даже щях да ходя за един светлосин (с всички сменени консумативи и на атрактивна цена - 3600 лв.)...нямам представа от тези всичките досега кой се е продал и кой не, но все още им пазя координатите.

Аз гледах и един тъмносин в едно село до Пазарджик, но нещо не виждам из обявите вече...беше в абсолютно идеално състояние отвсякъде (внос от Холандия), грам чертичка нямаше по купето, обаче не ми допадна, че беше без климатик и че му искаше близо 5 бона. Щях да ходя да гледам и един тъмносин чак в Кюстендил (GTS-версия от последната година на производство с всички екстри + темпомат), но се размина, понеже взех този, дето карам в момента. И до Велико Търново даже щях да ходя за един светлосин (с всички сменени консумативи и на атрактивна цена - 3600 лв.)...нямам представа от тези всичките досега кой се е продал и кой не, но все още им пазя координатите.

-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 апр 2007, 18:08
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v Ghia "97
- Местоположение: Банкя
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
Не ме притеснява нито разхода,нито данъка!!!!Ама нещо няма добри оферти............А да си взема 14 годишна кола с турбо няма начин
със сигорност ще е 2.5/24v. Бях се навил и една Тойота Селика да взема а то 105 коня е срамно за спортна кола
да ми се смеят някаде!!!!Остава ми да чакам да се появи някоя 



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта