Проблем с ескорт 95

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
SektorA
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 11 юли 2009, 23:29
Модел на автомобила: Ескорт 95, бензин,1,6,зетек
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Проблем с ескорт 95

Мнение от SektorA » 11 юли 2009, 23:44

имам ескорт 95, 1.6,зетек, угасна преди няколко дни и даже и в сервиз не откриват къде e проблема.не иска да запали, нещо предполагам по ел. инсталацията. Някой има ли такава схема, ако може да ми я прати на мейл: Mitkosoft@gbg,bg. В Пловдив къде има сериозен сервиз (без Мотопфое)?
Оставям и GSM:0887308200

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Проблем с ескорт 95

Мнение от mrdds » 12 юли 2009, 00:34

Виж в сервиз Дракон до затвора в кичука,ако там се навият да ти проследят тоците.Иначе в мото пфое.
Всъщност ако е установено ,че няма ток до свещите би трябвало във всеки автосервиз,където има ел техник,който се занимава с електроника да се заеме.
В случая няма значение от марката.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем с ескорт 95

Мнение от paci » 12 юли 2009, 01:09

от тук тръгваш:
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=20&t=27351" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
SektorA
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 11 юли 2009, 23:29
Модел на автомобила: Ескорт 95, бензин,1,6,зетек
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Проблем с ескорт 95

Мнение от SektorA » 12 юли 2009, 09:11

Благодаря за предложенията.Това с релетата го правих частично, просто свалих всичко и направих отлед преди 20 дни и наистина имаше окисление по клемите,почистих ги,но предполагах да не са сериозен проблем.Но ще го направя отново. Просто се чува тракане на релета, като пробвам да запаля. Това със запалването го прави вече няколко пъти и затова и аз мисля, че е нещо евентуални от влага.Що се отнася до Дракона, му е останало само името.Просто нямали апаратура да направят елкон и да кажат със сигурност.Даже не знам защо не свалят рекламата на Форд отгоре.Ще се радвам за още компетентни мнения.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем с ескорт 95

Мнение от paci » 12 юли 2009, 13:14

Виж, че се говори в темата за сваляне, разглобяване и презапояване на всички спойки.
Това им е слабо място на Ескортите.
Вземи го направи преди да са ти опасали колата с кабели и утре не знаеш кой от де за кво беше пускан допълнително.

Такива майстори има, че по-добре да си залееш колата с една туба бензин и да й драснеш клечката :evil:

Потребителски аватар
SektorA
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 11 юли 2009, 23:29
Модел на автомобила: Ескорт 95, бензин,1,6,зетек
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Проблем с ескорт 95

Мнение от SektorA » 12 юли 2009, 22:45

Наистина има майстори, при които да те е страх да си закараш колата.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с ескорт 95

Мнение от kEFi » 15 юли 2009, 09:26

Под "не пали" какво да разбираме?
1. Стартера върти като луд, бензин да те удави, ама не ще и не ще!
2. Врътвам ключа и....пълно мълчание, само лампичките засрамено избледняват
3. Паля, двигателя припалва и угасва необяснимо...

Потребителски аватар
SektorA
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 11 юли 2009, 23:29
Модел на автомобила: Ескорт 95, бензин,1,6,зетек
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Проблем с ескорт 95

Мнение от SektorA » 15 юли 2009, 09:52

*00940* Проблема с моя форд го реших и то благодарение може би на чист късмет. След като го прибрах от поредния сервиз в който само вдигаха рамене, запретнах ръкави и реших да го мъча сам. Свалих цялото табло с бушоните, прегледах го и на външен вид не установих някакви сериозни поражения (все трябваше да почна от някъде).И това след като бях сменил бобината и бях измерил импулсния датчик.В този момент се намеси съдбата - на мой приятел един познат пристигна и започна и той да помага с разсъжденията. И това след като бях сглобил всичко и се опитвах да запаля отново.И той ми казва - сигурно е от платката с релета.Обаче се отказах да я свалям отново и по метода на пробата проверихме напрежението на входа на бобината.Оказа се че е недостатъчно, побългарихме варианта с един кабел, едно реле и един предпазител от акумулатора и проблема засега се реши.И това след като е изпитано и на други фордове.Засега проблема не е установен, просто го заобиколих. Така че ако някой има проблем като моя, да не иска да запали, може да пробва и този вариант.Ако някой желае повече подробности, ще се радвам да помогна.Оставям си и имейла :Mitkosoft@gbg.bg

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем с ескорт 95

Мнение от paci » 15 юли 2009, 18:57

Знаех си аз, че ще има пускане на допълнителни кабели.
Утре като я продадеш следващия да си я чука у главата тази инсталация.
Видимо по платка може и да не намериш нищо.
Хваща се поялника и се минават всички спойки наред.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта