Биалетки Орион/Ескорт
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Биалетки Орион/Ескорт
Здравейте колеги,
да подскажете какви са признаците на разбити биалетки за горния автомобил ?
да подскажете какви са признаците на разбити биалетки за горния автомобил ?
Поздрави


- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Доколкото знам...
...визуално видими нарушения и/или луфтове при силно разклащане с ръка (заминали глави)... а при возия - трополене, но пък това неможе да е еднозначно.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Ще да има нещо хлабаво което да променя сходимостта.The seven написа:Лошоооооо, тропа но и си има биене във волана. Гумите смених онзи ден , т.е. баланса е направен ок. Мисля си за кормилната рейка
Смени каквото тропа и иди на стенд но пак не е сигурно, че ще я направят. И моита биеше, смених 3 стенда докъто уцеля правилния.
Как точно бие? От 40 до 60 и после от 100 на горе беше при мен. Барнахме я с един познат на око и я докарахме само от 100 на горе но доста по-слабо от предното 100 нагоре.
Накрая на правилния стенд заспа.
Т.е. вибрираше волана. Нали на това викаш "бие" ?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Ха !
Ти искаш да поставим диагноза на състоянието на предницата тука във форума?
То, че сме печени печени сме ама чак пък толкоз
Преди зимата ходих да оправя каквото трябваше да се оправя по предницата. Бях подготвен за лявата кормилна щанга която бях отложил и десен маншон на полуоска. Оки сменят и казват, че не е задължително да ходя на стенд, обаче аз не съм наред и отивам. Там изкочи и десен накрайник за смяна и айде обратно на подемника.
Та за това иди първо да я прегледат, защото аз бях убеден и се връщах 2 пъти. Първо маншона не ставал, в магазина викат това е маншона та ги убедих да ми върнат парите и купих маншон от друго място. После накрайник и аре пак обратно.
Ти искаш да поставим диагноза на състоянието на предницата тука във форума?


То, че сме печени печени сме ама чак пък толкоз

Преди зимата ходих да оправя каквото трябваше да се оправя по предницата. Бях подготвен за лявата кормилна щанга която бях отложил и десен маншон на полуоска. Оки сменят и казват, че не е задължително да ходя на стенд, обаче аз не съм наред и отивам. Там изкочи и десен накрайник за смяна и айде обратно на подемника.
Та за това иди първо да я прегледат, защото аз бях убеден и се връщах 2 пъти. Първо маншона не ставал, в магазина викат това е маншона та ги убедих да ми върнат парите и купих маншон от друго място. После накрайник и аре пак обратно.
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Равномерно биене/клатене на волана ще да е от гумите поне при мен беше това.The seven написа:Лошоооооо, тропа но и си има биене във волана. Гумите смених онзи ден , т.е. баланса е направен ок. Мисля си за кормилната рейка
Бие при малка скорост с увелечаване на скороста биенето намалява /не вибрации на предницата - това е за баланс/ - гуми и пак криви предни гуми

Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 11 мар 2005, 10:20
- Модел на автомобила: ESCORT 1.8i, Ghia, Zetec, '97
- Status: Извън линия
Не е от надирането. Това се получава при вентилираните дискове. По цялата обиколка на диска има вентилиращи елементи, които разделят предна и задна част на спир. диск. Някъде по обиколката някои елементи са спукани и при това положение предна и задна част на диска се отдалечават и се получава разлика в дебелината на сп. диск от порядъка 0,5 до 1,5 мм, което при въртенето на диска кара буталото (при натискане на спирачките) да извършва пулсиращи движения напред назад, оттам тази неравномерност от 1 мм в диска се предава през сервото на педала на спирачките в 10 пъти по голяма амплитуда и затова се усеща.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта