Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 26 юли 2009, 15:02
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
- Status: Извън линия
Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Здравейте колеги,
да се похваля и аз - в петък си купихме с жената един Фокус - комби, в заглавието на темата съм написал какъв е точно.
Колата е декември 2006г., на 57к. км. внос от италия още е в гаранция, но предполагам, че от мото пфое няма да я признаят. Фордчето е убиец, с дизеловия мотор на пежо, безстепена автоматична скоростна кутия "типтроник" с двата съединителя, адаптивно окачване с три режима - стандарт, спорт и комфорт, кожен салон, СД - чейнджър с 6 диска и прочие и прочие екстри, някои от които сигурно не ги и знам. Голяма е хала
Ще пусна и снимки като го снимам.
Някой знае ли нещо по-вече за този модел скоростни кутии, надеждни ли са!? Иначе си е голяма гъзария.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=406025" onclick="window.open(this.href);return false;
да се похваля и аз - в петък си купихме с жената един Фокус - комби, в заглавието на темата съм написал какъв е точно.
Колата е декември 2006г., на 57к. км. внос от италия още е в гаранция, но предполагам, че от мото пфое няма да я признаят. Фордчето е убиец, с дизеловия мотор на пежо, безстепена автоматична скоростна кутия "типтроник" с двата съединителя, адаптивно окачване с три режима - стандарт, спорт и комфорт, кожен салон, СД - чейнджър с 6 диска и прочие и прочие екстри, някои от които сигурно не ги и знам. Голяма е хала

Някой знае ли нещо по-вече за този модел скоростни кутии, надеждни ли са!? Иначе си е голяма гъзария.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=406025" onclick="window.open(this.href);return false;
Последна промяна от Selevk на 31 юли 2009, 09:58, променено общо 1 път.
- ageorgiev
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 28 юни 2009, 21:01
- Модел на автомобила: New Ford Focus 1.6 (100 hp) Duratec 5d Loder 1899 Tuning (2009)
- Местоположение: Sofia/ Pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Честита покупка! За скоростната кутия не знам, но двигателя е убиец! Очакваме снимките 

Loder1899 в BG: http://www.pitlane-bg.com/ageorgiev@hotmail.bg" onclick="window.open(this.href);return false;"


- addic7ed
- потребител
- Мнения: 285
- Регистриран: 20 юни 2008, 18:24
- Модел на автомобила: Mondeo
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Честито за придобивката, със здраве да я караш, дълго и безаварийно. Гаранцията би трябвало да ти е международна, това е кола все пак, а не ГСМ....моят фокус също е италиански и гаранцията му я признават
За скоростната кутия, можеш да се разровиш из нета. Честно казано, на форд европейските модели не са много разпространени(за разлика от американските фордове) и предполагам, че по-трудно и скъпо ще се намират частите, говоря за скоростната кутия.Но пък колата е нова, така че дълго време тези работи няма да са ти на главата! 


Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Гаранцията ще ти я признаят,ако всичко по сервизната книжка е попълнено както трябва.Поне в ЕС правилата за това са строги.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 29 апр 2008, 17:55
- Модел на автомобила: Мондео 1998ма 1,8 седан Джия и автомат.
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
CVT би трябвало да е новата ремъчна кутия на Форд.С двата съединителя е Durashift EST. Това е разивите на старата кутия която помним от Ескорт, но електронизирана и много подобрена. Малко ще ти вие, но това е присъщо на този тип кутии и далеч не е това което беше на Ескорта. Сигурно си забелязал,че имаш два режима. Напълно автоматичен и със селектора, който ти позволява да избереш от 7те фиксирани стойности. В автоматичен режим ще ти превключва много гладко и имаш и кикдаун.Като натиснеш рязко педала на газта, кутията трябва сама да превключва на по -ниска предавка и да отива на 4000об/мин примерно, на максимална мощност.
Със здраве да си я караш!
П.С. Ето скоростите и числата им за C-max:
Focus C-MAX Duratorq 1.6TDCi CVT
Gear ratios 1 st 2.52
2 nd 1.73
3 rd 1.3
4 th 1.0
5 th 0.79
6 th 0.63
7 th 0.42
При теб трябва да има подобни стойности.
Със здраве да си я караш!
П.С. Ето скоростите и числата им за C-max:
Focus C-MAX Duratorq 1.6TDCi CVT
Gear ratios 1 st 2.52
2 nd 1.73
3 rd 1.3
4 th 1.0
5 th 0.79
6 th 0.63
7 th 0.42
При теб трябва да има подобни стойности.
Последна промяна от focus1954 на 27 юли 2009, 17:45, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 29 апр 2008, 17:55
- Модел на автомобила: Мондео 1998ма 1,8 седан Джия и автомат.
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
самата кутия

С тази кутия, това комби според базата на холандското списание Autoweek, колата трябва да ускорява до 183км/ч, 0- 100км/ч за 11,7 сек. и да има разход на градско 7 л., на път 4,8л. и среден 5,6л. Малко повече от ръчната кутия/6,2/ 4 /и 4,8/,но удоволствието е голямо.

С тази кутия, това комби според базата на холандското списание Autoweek, колата трябва да ускорява до 183км/ч, 0- 100км/ч за 11,7 сек. и да има разход на градско 7 л., на път 4,8л. и среден 5,6л. Малко повече от ръчната кутия/6,2/ 4 /и 4,8/,но удоволствието е голямо.
- ageorgiev
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 28 юни 2009, 21:01
- Модел на автомобила: New Ford Focus 1.6 (100 hp) Duratec 5d Loder 1899 Tuning (2009)
- Местоположение: Sofia/ Pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
... а при Порше автоматичните скорости подобряват ускорението и намаляват разхода...
Loder1899 в BG: http://www.pitlane-bg.com/ageorgiev@hotmail.bg" onclick="window.open(this.href);return false;"


-
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 29 апр 2008, 17:55
- Модел на автомобила: Мондео 1998ма 1,8 седан Джия и автомат.
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Различни типове автоматични кутии са. Освен това типтроник устройството на Порше се слага на Ауди, Пежо и други марки.
Доста капризно е и май често се разваля.
При ремъчните кутии най-напреднали са Jatco. Фирмата на Нисан за скоростни кутии. Нисан планира да премине изцяло на този тип автоматични кутии. Ако започнат да ги слагат и на Рено, може да се купува и автоматично Рено. Сега са с DPO.
А тази която обсъждаме май била разработка на ZF, а не на Форд.
Доста капризно е и май често се разваля.
При ремъчните кутии най-напреднали са Jatco. Фирмата на Нисан за скоростни кутии. Нисан планира да премине изцяло на този тип автоматични кутии. Ако започнат да ги слагат и на Рено, може да се купува и автоматично Рено. Сега са с DPO.
А тази която обсъждаме май била разработка на ZF, а не на Форд.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 26 юли 2009, 15:02
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Всичко което си написал е точно така и за сега автомобила се държи чудесно. Само, че днес като ходих да я пререгистрирам в КАТ се оказа че номера на двигателя е различен от този в талона, всъщност последните 6 символа в номера на рамата и номера на двигателя се дублират, вероятно кокошката която е попълвала талона в КАТ - В. Търново е дрямала и ги е дублирала
. Та сега ще чакам от КАТ да се светната какво точно е станало, вероятно ще трябва да минавам през комисия и прочие. До тогава ще си я карам с Търновските номера.


focus1954 написа:... Сигурно си забелязал,че имаш два режима. Напълно автоматичен и със селектора, който ти позволява да избереш от 7те фиксирани стойности. В автоматичен режим ще ти превключва много гладко и имаш и кикдаун.Като натиснеш рязко педала на газта, кутията трябва сама да превключва на по -ниска предавка и да отива на 4000об/мин примерно, на максимална мощност.
Със здраве да си я караш!
....
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 26 юли 2009, 15:02
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Колеги не мога да разбера има ли тази кола ESP, според тоя от когото я купих имала. Казва да съм я пробвал в завой или на пясък с ръчна и щяло да ми светне ESP-то, но мен ме е шубе. Като дам на контакт не светва индикатор за ESP. Не знам!? Може ли заради скоростната кутия просто да е устроено по друг начин?
-
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 29 апр 2008, 17:55
- Модел на автомобила: Мондео 1998ма 1,8 седан Джия и автомат.
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Погледнах базата на Autoweek.nl и за съжаление се оказа, че е екстра която е струвала € 800. Ако има ESC(ESP), то това е допълнителна екстра. Този модел няма и тракшънконтрол.Какво изпълнение е по-точно? Trend, Futura, Ghia или Titanum ?
Последна промяна от focus1954 на 28 юли 2009, 18:24, променено общо 2 пъти.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
По принцип на всички Фордове е така - последните цифри от номера на рамата и на двигателя са еднакви. Така си излизат от завода.Selevk написа:Само, че днес като ходих да я пререгистрирам в КАТ се оказа че номера на двигателя е различен от този в талона, всъщност последните 6 символа в номера на рамата и номера на двигателя се дублират, вероятно кокошката която е попълвала талона в КАТ - В. Търново е дрямала и ги е дублирала![]()
.
Поздравления за покупката. Предполагам, че Фокуса е бял на цвят. Такъв до преди няколко месеца се продаваше тук в Търново и съм го засичал по улиците. Ако не се лъжа към края на миналата година е внесен и първоначално беше с транзитни номера, а после го регистрираха с Търновски.
- ageorgiev
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 28 юни 2009, 21:01
- Модел на автомобила: New Ford Focus 1.6 (100 hp) Duratec 5d Loder 1899 Tuning (2009)
- Местоположение: Sofia/ Pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Еако имаш ESP ще имаш бутон за вкл./изключване измежду 4-те бутона, които са 1. ESP on/off 2. Подгрев на челно стъкло 3. подгрев на задно стъкло 4. Изключване на пасажерския airbag
Дано да съм бил полезен
Дано да съм бил полезен

Loder1899 в BG: http://www.pitlane-bg.com/ageorgiev@hotmail.bg" onclick="window.open(this.href);return false;"


- ageorgiev
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 28 юни 2009, 21:01
- Модел на автомобила: New Ford Focus 1.6 (100 hp) Duratec 5d Loder 1899 Tuning (2009)
- Местоположение: Sofia/ Pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Да, така е, но Ford Focus 2 може. Ако има ESP то 100% трябва да има и бутон като този, който описахNext написа:май не на всички коли може да се изключва ESP-то

Loder1899 в BG: http://www.pitlane-bg.com/ageorgiev@hotmail.bg" onclick="window.open(this.href);return false;"


- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Честито!
Хубавото на CVT - то е, че пътниците в колата ще са доволни от возенето, защото няма да усещат смяната на скоростите, тъй като такива няма. Все едно караш електрокар.
Фиксираните скорости са софтеурно фиксирани и се ползват при ръчен режим, като превключването става много бързо. Когато си в ръчен режим качването на предавки става както в Формула 1, но при спиране компютъра ги връща сам. Поне при мен е така.
Не си писал дали има превключване на скорости от волана или само от лоста.
Хубавото на CVT - то е, че пътниците в колата ще са доволни от возенето, защото няма да усещат смяната на скоростите, тъй като такива няма. Все едно караш електрокар.
Фиксираните скорости са софтеурно фиксирани и се ползват при ръчен режим, като превключването става много бързо. Когато си в ръчен режим качването на предавки става както в Формула 1, но при спиране компютъра ги връща сам. Поне при мен е така.
Не си писал дали има превключване на скорости от волана или само от лоста.
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Точно така е.nikolovvd написа:Честито!
Хубавото на CVT - то е, че пътниците в колата ще са доволни от возенето, защото няма да усещат смяната на скоростите, тъй като такива няма. Все едно караш електрокар.
Фиксираните скорости са софтеурно фиксирани и се ползват при ръчен режим, като превключването става много бързо. Когато си в ръчен режим качването на предавки става както в Формула 1, но при спиране компютъра ги връща сам. Поне при мен е така.
Не си писал дали има превключване на скорости от волана или само от лоста.
Скорости на волана не би трябвало да има.
Ако имаше ESP, щеше да има бутон за изключване (най-долу на централната конзола, където ти е бутона за отоплението на задното стъкло например).
От даден момент нататък, мисля махнаха бутона и може да се изключва от менюто на трип компютъра.
Лампата на таблото (ако я има) е оранжев символ на автомобил гледан отзад, стъпил върху криволичеща траектория.
Тракшън контролът е една от функциите на ESP. Ако има едното, има и другото в случая.
Окачването не ти е регулируемо! Това, коеото се регулира в менюто на трип компютъра е твърдостта на волана. Comfort е най-мек, Sport най-твърд.
Със здраве да си го караш - отличен автомобил.
Ford. Feel the difference
-
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 29 апр 2008, 17:55
- Модел на автомобила: Мондео 1998ма 1,8 седан Джия и автомат.
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Погледнах каталога на ALTO. USA. За тази кутия CVT (CFT30 ZF) предлагат Rebuilding Kit ,FRICTION CLUTCHES и STEEL CLUTCHES. Тоест, като всяка кутия може и да се повреди. Да пази Господ. Но,е поправимо.Никъде не открих повредите на тази кутия да са по-чести от нормалното. От Хонда пищят и там работата завършвала с подмяна на кутията най-често около 100 000 километра.Сивик и Джаз. Нисанските също с много повреди, но на Мурано/мощен мотор с голям въртящ момент/. Иначе JATCO твърдят, че са увеличили ресурса на своите CVT кутии и бил над 300 000 км.
Задължително сменяй маслото на кутията навреме. Ако караш в по-лоши режими ,като предимно градско,разбити пътища или много планински, маслото се сменя на по-малко километри.
Ще ме накарате пак да събирам пари за Фокус вие.
П.С. Ако същата кутия де.Защото гледам, че се слага и на по-мощни коли.
И един интересен линк
http://auto.howstuffworks.com/cvt.htm
Задължително сменяй маслото на кутията навреме. Ако караш в по-лоши режими ,като предимно градско,разбити пътища или много планински, маслото се сменя на по-малко километри.
Ще ме накарате пак да събирам пари за Фокус вие.
П.С. Ако същата кутия де.Защото гледам, че се слага и на по-мощни коли.
И един интересен линк
http://auto.howstuffworks.com/cvt.htm
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 26 юли 2009, 15:02
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Ето и линк към снимките на колицата http://www.snimka.bg/album.php?album_id=406025" onclick="window.open(this.href);return false;
Нещо не можах да ги кача тук.
Нещо не можах да ги кача тук.
- ageorgiev
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 28 юни 2009, 21:01
- Модел на автомобила: New Ford Focus 1.6 (100 hp) Duratec 5d Loder 1899 Tuning (2009)
- Местоположение: Sofia/ Pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Имаш си подгрев на седалките
, Sony и затъмнени стъкла - завиждам ти човече 


Loder1899 в BG: http://www.pitlane-bg.com/ageorgiev@hotmail.bg" onclick="window.open(this.href);return false;"


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта