Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Виж как се държи една CVT ск.кутия.
http://www.youtube.com/watch?v=vsTnBl1KwAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Ето и едно нагледно обяснение кое как работи при мен.
http://www.youtube.com/watch?v=waB7ZODvE2M" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=vsTnBl1KwAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Ето и едно нагледно обяснение кое как работи при мен.
http://www.youtube.com/watch?v=waB7ZODvE2M" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 26 юли 2009, 15:02
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Абе и твойта не е лоша като я гледам. Между другото като базово ниво на оборудване моята се води Style Wagon, но има добавена някоя друга екстра допълнително.ageorgiev написа:Имаш си подгрев на седалките, Sony и затъмнени стъкла - завиждам ти човече
- ageorgiev
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 28 юни 2009, 21:01
- Модел на автомобила: New Ford Focus 1.6 (100 hp) Duratec 5d Loder 1899 Tuning (2009)
- Местоположение: Sofia/ Pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Selevk написа:Абе и твойта не е лоша като я гледам. Между другото като базово ниво на оборудване моята се води Style Wagon, но има добавена някоя друга екстра допълнително.ageorgiev написа:Имаш си подгрев на седалките, Sony и затъмнени стъкла - завиждам ти човече
Има, има... подгрева си е много яка екстра

Loder1899 в BG: http://www.pitlane-bg.com/ageorgiev@hotmail.bg" onclick="window.open(this.href);return false;"


-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 26 юли 2009, 15:02
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Да се похваля - днес си регистрирах най-накарая колата, тоя път стана бързо.
Вчера ходих в Мото пфое Варна за смяна на консумативи (всички филтри, масло) и обща диагностика на автомобила, та ме обръснаха 430лв. за цялата работа. Казаха, че всичко е наред по колата, ама ще видим... дано са си свършили добре работата.
Вчера ходих в Мото пфое Варна за смяна на консумативи (всички филтри, масло) и обща диагностика на автомобила, та ме обръснаха 430лв. за цялата работа. Казаха, че всичко е наред по колата, ама ще видим... дано са си свършили добре работата.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 26 юли 2009, 15:02
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Здравейте отново
Да споделя малко впечатления за автомобила след 2 м. каране.
Средния разход на автомобила по борд компютър е 7 - 7.2л. - засечен пълно/празно излезе 7.5 - 8л.
За това купе и с тази скоростна кутия двигателя се държи много добре бих казал - ускорява перфектно при
всякаква скорост и терен. Като е на автоматичен режим при постоянна скорост от 140 км/ч. държи 2400 об./мин., при 120 км./ч. - 2000 об./мин
Окачването е стабилно, в завоите автомобила се държи чудесно. Между другото освен режимите за настройка на твърдоста на волана си има отделно и настройки за окачването, но още не съм изпробвал различните варианти.
До сега не съм имал проблеми с колата като изключим, че на 60500 км. и свърши присадката която се впръсква в горивото заради ДПФ филтъра и на борд компютъра светна един надпис за проблем в двиг. система. Отидох в мото пфое поръчаха ми от течноста и ми доляха - цялата процедура ми излезе 238лв., но това спада към консумативите.
Ами това е общо взето >:D<:

Да споделя малко впечатления за автомобила след 2 м. каране.
Средния разход на автомобила по борд компютър е 7 - 7.2л. - засечен пълно/празно излезе 7.5 - 8л.
За това купе и с тази скоростна кутия двигателя се държи много добре бих казал - ускорява перфектно при
всякаква скорост и терен. Като е на автоматичен режим при постоянна скорост от 140 км/ч. държи 2400 об./мин., при 120 км./ч. - 2000 об./мин
Окачването е стабилно, в завоите автомобила се държи чудесно. Между другото освен режимите за настройка на твърдоста на волана си има отделно и настройки за окачването, но още не съм изпробвал различните варианти.
До сега не съм имал проблеми с колата като изключим, че на 60500 км. и свърши присадката която се впръсква в горивото заради ДПФ филтъра и на борд компютъра светна един надпис за проблем в двиг. система. Отидох в мото пфое поръчаха ми от течноста и ми доляха - цялата процедура ми излезе 238лв., но това спада към консумативите.
Ами това е общо взето >:D<:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта