Руския аналог на Хамър
- Луки
- потребител
- Мнения: 279
- Регистриран: 29 дек 2005, 12:13
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
джантите са повече от ляти aко е виждал някой джуган ще ме разбереvalboy написа:Малиииии! Това дето са му изпраскали якия тунинг - малиииии- ролбан, джам на тавана(е, капак е, ма върши работа), прагове, издути калници, допълнителни халогени. Само лети джанти му липсват!
Последна промяна от Луки на 03 мар 2006, 00:08, променено общо 1 път.
- achkob
- модератор
- Мнения: 484
- Регистриран: 25 май 2005, 22:44
- Модел на автомобила: focus 1.8TDDi ambiente wagon
- Местоположение: софия
- Контакти:
- Status: Извън линия
колко добро изказване!всички мислят,че американските хеликоптери са наи добри,поне гледаме зза тях всеки ден по дискавъри...но малко хора са наясно,че ми-24,хеликоптер на няколко пъти моите години е пъти по-добър от великите апачи...така че не се чудете-изберете руското!!!
Биалетка за 140лв??? ДА-ДА...
- apock
- потребител
- Мнения: 374
- Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
- Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ето го и Украйнския:
http://fishki.net/comment.php?id=8587" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fishki.net/comment.php?id=8587" onclick="window.open(this.href);return false;
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ето още снимки на звяра http://www.rotate.com.ua/photo/23/137apock написа:Ето го и Украйнския:
http://fishki.net/comment.php?id=8587" onclick="window.open(this.href);return false;
Ма накрая шъ взема да си купя такова нещо - то за нашите дупки друго не става. А не харчи много - 14/100 нафта

Код: Избери всички
Украинский автомобиль ВЕПР
Совместное итальянско-украинское предприятие "Iveco-Мотор-Сич" (Запорожье), совместно с автотранспортным предприятием "АТП-15356" (Кременчуг, Полтавская область), начали производство вездехода "Вепр" (высокоэффективная проходимость) в Кременчуге.
Об этом сообщил директор "АТП-15356" Владимир Пилипенко. "Это машина - лучше всего в условиях армии переднего края", - сказал Пилипенко. По его словам, "Вепр" - полноприводный многоцелевой грузопассажирский автомобиль высокой проходимости, созданный для бездорожья и предназначенный для использования военными, аварийно-спасательными службами, нефтегазодобытчиками.
Пилипенко сказал, что "Вепр" прошел испытания в условиях военного полигона, имеет противоминную защиту и открывающуюся крышу.
При разработке "Вепра" за основу брался военный автомобиль "ГАЗ-66", начиненный новыми деталями и усовершенствованным двигателем.
"Вепр" способен перевозить 21 человека. Он оснащен 8-цилиндровым двигателем IVECO класса "Евро-2", который позволяет автомобилю развивать скорость 110 км/час, вес "Вепра" - около 4 тонн, расход дизельного топлива - 14 литров на 100 км, дорожный просвет - 510 мм от края колес.
Цена автомобиля "Вепр" составляет 25 тысяч долларов. Произведено уже 10 автомобилей "Вепр" по заказам из Тюмени и Якутии (Россия), Казахстана и Киргизии.
По словам Пилипенко, заключена также предварительная договоренность на сборку вездехода в Белгороде (Россия).
АТП-15356 специализируется на отечественных и международных автоперевозках, капремонте и переоборудовании различных транспортных средств.
Как сообщало агентство, в апреле 2001 компания Iveco из-за распада компании "Iveco-КрАЗ" перевела все свои производственные мощности из Кременчуга в Запорожье на базу компании "Iveco-Мотор-Сич", где начало сборку дизельных микроавтобусов "Iveco Turbo Daily".
В "Iveco-Мотор-Сич" компания Iveco владеет 60% акций предприятия, "Мотор-Сич" - 40%.

Последна промяна от Brock на 16 мар 2006, 17:08, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 28 госта