Как се регулира изпарител BRC?

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
dnvelev
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 09 фев 2006, 15:16
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 mono injection
Status: Извън линия

Как се регулира изпарител BRC?

Мнение от dnvelev » 09 фев 2006, 16:17

Имам редуктор BRC AT90E.Преди няколко дни поради гаснене на ниски обороти поразвъртях кранчето за газта(тройника) и две джаджи отстрани-подобни на жиглъорчета,в резултат на което гасненето се оправи ,но разхода се увеличи значително.Знаете ли откъде мога да намеря качествена схема на този редуктор(но различна от тези дето са във форума),както и указание за регулиране.Въобще- иска ми се да чуя мнения по отношение регулирането на газовите уретби.Благодаря!

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 09 фев 2006, 19:17

Погледни на http://autogas.hit.bg" onclick="window.open(this.href);return false;. От там съм си свалил файла който слагам и тука. Не съм правил настройка по описаният начин, но отзиви от колеги бяха положителни. Като цяло този изпарител е малко капризен. И най-малкото пипане на реглажа за празен ход вдига разхода, затова е най-добре да се прави настройка на газанализатор. Не бих се наел да те пращам някъде, защото не знам къде :? Ако те успокоява и мойта сега със същият изпарител и двигател харчи към 13/100 газ. С уговорката че карам на къси разстояния сутрин и вечер.

Успех
Прикачени файлове
opel_lpg_adjustment.doc
(23.5 KБ) Свален 2051 пъти
Поздрави
Изображение

dnvelev
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 09 фев 2006, 15:16
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 mono injection
Status: Извън линия

Мнение от dnvelev » 10 фев 2006, 14:50

Тая регулировка е супер,да ама като не знам кое е за празен ход и кое за качество на сместа? А пък и с моята 16 годишна фиеста ако вдигна 160-170км(недай боже)ще трябва да ми събират тенекиите някъде по магистралата.

pakumba
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Мнение от pakumba » 10 фев 2006, 17:56

не съм гледал файла, но ще ти кажа аз как си го правя. както е сега регулирвката затваряш малко от тройника винта и пробваш как върви. и така все затваряш докато не усетиш, че я спъваш. тогава връщаш 1/15 оборота например, регулираш си празния ход от големия болт на самия изпарител и си готов. аз винаги сам съм си регулирал и не съм имал проблем с висок разход. успех

dnvelev
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 09 фев 2006, 15:16
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 mono injection
Status: Извън линия

Мнение от dnvelev » 10 фев 2006, 18:07

Освен големия болт ,който се развива на ръка до него има един винт за шестограм с който също нещо се настройва.Той за какво е?Иначе благодаря запрактичния съвет!

pakumba
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Мнение от pakumba » 10 фев 2006, 20:18

dnvelev написа:Освен големия болт ,който се развива на ръка до него има един винт за шестограм с който също нещо се настройва.Той за какво е?Иначе благодаря запрактичния съвет!
ами нямам идея как ти изглежда даже испарителя и за какво е този болт с шестограма, но ти гарантирам, че ако го направиш както ти казах ще стане не по-зле отколкото на газ анализатор. аз само веднъж в живота си ходих на газ анализатор и така ми я направи, че не можах да ка4а байра до сервиза му на 3-та скорост/байра пред фолксваген на околовръстното посока от люлин към младост/.
това се прави нак-добре на байр нагоре. абе ще се справиш просто трябва малко играчка. между другото колегата с фиестата, която му харчи 13 нещо хич не си добре, на мен ми харчи 13 в сф сутрин 8.30 околовръстното от симеоново до младост и вечер 18.00 обратно. а двигателя ми е 2.0 ел. инжекция с обикновена газова, така че не ти е добре колата

dnvelev
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 09 фев 2006, 15:16
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 mono injection
Status: Извън линия

Мнение от dnvelev » 10 фев 2006, 20:39

Pakumba,сигурен ли си че изпарителя ти е BRC AT90E?Иначе за разхода -преди ми харчеше~8.5 смесено,което мисля че е нормално.

pakumba
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Мнение от pakumba » 10 фев 2006, 21:30

:D колега, сигурен съм, че испарителя ми НЕ Е БРЦ... в горния си пост ти казах, че даже си нямам представа как изглежда, но това няма значение, регулировката не се прави според марката на испарителя, а според принципа. ако смяташ, че не съм прав отиди на газ анализатор и дано ти я настроят добре. аз грешни пари не давам, избора си е твой 8)

dnvelev
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 09 фев 2006, 15:16
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 mono injection
Status: Извън линия

Мнение от dnvelev » 10 фев 2006, 21:47

Ясно! Някой знае ли за какво е този винт дето се завива с шестограм?

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 13 фев 2006, 09:42

dnvelev написа:Ясно! Някой знае ли за какво е този винт дето се завива с шестограм?
А дали това нещо не е пробката за източване на конденза - намира се отдолу на изпарителя

:twisted:

Потребителски аватар
MasterBo
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007
Местоположение: Pleven / Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от MasterBo » 06 мар 2006, 08:36

Този шестограмен винт е за чувствителността на платното на изпарителя. От него ти се влияе ускорението.
За съжаление на този изпарител най-малка намеса в настройките води до много лоши резултати. Въпреки че вече го знам на изуст от вътре и от вън, мога да кажа че без газ анализатор много трудно ще постигнеш добри резултати.
-=* Brain Powered by SlackWare *=-

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 203 госта