Шум при въртене на волана при Ескорт?
- apock
- потребител
- Мнения: 374
- Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
- Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Шум при въртене на волана при Ескорт?
Здравейте, снощи както си шофирах хипер спокойно се появи шум при въртенето на волана.
Това се беше случило и преди 2 месеца и изчезна...да си призная бях забравил.
Не съм свалял нищо по волана, но шума е непосредствено пред мен.
Какво има, което може да шуми там...лагери...знам ли..не е като шум от пластмаса................?
Това се беше случило и преди 2 месеца и изчезна...да си призная бях забравил.
Не съм свалял нищо по волана, но шума е непосредствено пред мен.
Какво има, което може да шуми там...лагери...знам ли..не е като шум от пластмаса................?
- hvg
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:12
- Модел на автомобила: ФОКУС 2.0i '09 '02,ФИЕСТА 1.25i '00
- Местоположение: Ловеч
- Status: Извън линия
аз имах същия проблем наскоро, разглобих пластмасите, за да видя какво е и се оказа че са металните пластини които са за клаксона, та те са си издълбали канали и издават много дразнещ звук при въртене на волана. понамазах с грес и се оправи.... сигурно е временно решение ама ще му мисля ако се появи пак!!!
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега "tisho.74" карето на пръта за фиеста 1.8D струва 35лв.; значи очаквай цифра около тази в зависимост от марката.
А доколкото се сещам това каре когато е скапано прищраква или чатка при неравности. Абе неприятно е ама нищо не може да стане. Тази същата фиеста(на баща ми) чатка така от 2год. обаче той хич не му пука и кара...
А доколкото се сещам това каре когато е скапано прищраква или чатка при неравности. Абе неприятно е ама нищо не може да стане. Тази същата фиеста(на баща ми) чатка така от 2год. обаче той хич не му пука и кара...

-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега, причината за този проблем, според мен, е че при навивавне на волана сервото започва да се нотоварва хидравликато, респективно - хидравличната помпа. При това натоварване на двигателя "му става тежко" и се подава сигнал от/към компютъра за подаване на повече гориво, за да може хидравличната помпа да поддържа налягането в системата, т.е. оборотите се завишава леко, за да се компенсира усилието. И когато някъде по цялата верига има забавяне не реакцията се получава това присецане. Според мен се забавя подаването на допълнително гориво, защото то е свързано и с механични действия. А сигнарите би трябвало да преминават мигновено.kontrol написа:аз имам почти същия проблем. появява се само когато навия волана "до дупка" и даже ми придърпва аха аха да изгасне
- jasonsmith
- потребител
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Наистина е така, мойто го сменях миналия месец наистина около тази цифра беше, но се наложи да сменя и предните накрайници на рейката, като и те беха на по 20 лв. та малко скъпичко ми излезе...dgg_g написа:Колега "tisho.74" карето на пръта за фиеста 1.8D струва 35лв.; значи очаквай цифра около тази в зависимост от марката.
А доколкото се сещам това каре когато е скапано прищраква или чатка при неравности. Абе неприятно е ама нищо не може да стане. Тази същата фиеста(на баща ми) чатка така от 2год. обаче той хич не му пука и кара...

- adis_78
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 23 фев 2005, 11:34
- Модел на автомобила: лачен фокусник mk1.5
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
На мен пък са казвали (щото не съм механик), че в крайните точки има предпазни клапани, които се отварят и затова реве странно. Това обаче си е в реда на нещата. Проблем е ако не ревне, щотот малко спед това може да има взривcossy написа:Малко излизам от темата, но са ми казвали да не навивам волана съвсем докрай за да не мъча сервото

Ако се повтори заведи я на автомивка. Има малка вероятност да са се счупили лагерчета на МакФерсоните, но си мисля че щеше постоянно да хрупа ако това е случаят.apock написа:Здравейте, снощи както си шофирах хипер спокойно се появи шум при въртенето на волана.
- kontrol
- Потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 26 фев 2005, 18:51
- Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5 2.0 LPG
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
за взрив надявам се да не се стига все пак са ПРЕДПАЗНИ, но за клапаните си прав. номера е че маслото няма къде да се пръждоса и затфа тез клапани бръмчат.adis_78 написа:На мен пък са казвали (щото не съм механик), че в крайните точки има предпазни клапани, които се отварят и затова реве странно. Това обаче си е в реда на нещата. Проблем е ако не ревне, щотот малко спед това може да има взривcossy написа:Малко излизам от темата, но са ми казвали да не навивам волана съвсем докрай за да не мъча сервото![]()
Ако се повтори заведи я на автомивка. Има малка вероятност да са се счупили лагерчета на МакФерсоните, но си мисля че щеше постоянно да хрупа ако това е случаят.apock написа:Здравейте, снощи както си шофирах хипер спокойно се появи шум при въртенето на волана.
The Escort Power !!!
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 10 мар 2006, 18:42
- Модел на автомобила: ford escort, 1.8 16V 1996
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
lele
хораа...четаи ме свива сърцето аххаха... на моята моята синя стрела и е заминала цялата рейка май... яко вие на умрело... като навия докрай се чува нечовешкото лумкане... колко кинта горе долу е нова рейка и колко е да ми я рециклират???
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Как разбра че е заминала, масло тече ли ?
щото иначе само рециклаж те оправя и той пак е скъп.
Аз имам следния проблем, при обратен завой (и в двете посоки се чува едно като търкалне (или роболене по точно) а днес се появи и по плътен шум (все едно гумата опираше някаде). Маншони на карета са здрави, като я гледах от долу няма и течове.
Някакви идей?
щото иначе само рециклаж те оправя и той пак е скъп.
Аз имам следния проблем, при обратен завой (и в двете посоки се чува едно като търкалне (или роболене по точно) а днес се появи и по плътен шум (все едно гумата опираше някаде). Маншони на карета са здрави, като я гледах от долу няма и течове.
Някакви идей?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта