Проблем с газовата/вероятно изпарител/
- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем с газовата/вероятно изпарител/
На колата от профила на газ не върви изобщо,при потегляне "забива муцуна",мисли 1 секунда и тогава зацепва и тръгва ускорява бавно,има много голяма разлика м/у газ и бензин на бензин направо си е стрела сравена на газ.
Другото се преглъща но това при потеглането това "мислене" е дразнещо и понякога опасни зашото когато се наложи да се изнеса по - бързо или някоя по пъргава маневра не се получава
Колата в купена от Германия с изпарителя който е в момента /ловато/ аз съм му навъртял около 20 000 км а в Германия колко е карана с него незнам.Та предложиха ми търски изпарители волтран на добра цена като ми гарантират 40-50 000 км живот на изпарителя ,на същата цена ми предлагат и смяна на мембраните на сегашния ми ловато или нов ловато , брц за около 120лв .
Колата се кара по около 10 000км на година градско, кое според вас е най-доброто решение на проблема , и правилно ли съм се насочил пък изпарителя ?
Другото се преглъща но това при потеглането това "мислене" е дразнещо и понякога опасни зашото когато се наложи да се изнеса по - бързо или някоя по пъргава маневра не се получава

Колата в купена от Германия с изпарителя който е в момента /ловато/ аз съм му навъртял около 20 000 км а в Германия колко е карана с него незнам.Та предложиха ми търски изпарители волтран на добра цена като ми гарантират 40-50 000 км живот на изпарителя ,на същата цена ми предлагат и смяна на мембраните на сегашния ми ловато или нов ловато , брц за около 120лв .
Колата се кара по около 10 000км на година градско, кое според вас е най-доброто решение на проблема , и правилно ли съм се насочил пък изпарителя ?


- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с газовата/вероятно изпарител/
....
- може да е запушен въздушен филтър
- може да е задръстен газивия филтър/клапан
- може да е задръстен изпарителя (на само мембрана-вътре има доста други неща за запушване)
- кабели/свещи
- разхерметизирана система (между изпарител-карбуратор/инжекцион)
- избягали настройки
Моето газово е вече на 100 000, с една ревизия. В тази светлина, ако смяташ, че газовото ти работи добре - просто го ревизирай. Комплекта е доста под 100 лева...
- може да е запушен въздушен филтър
- може да е задръстен газивия филтър/клапан
- може да е задръстен изпарителя (на само мембрана-вътре има доста други неща за запушване)
- кабели/свещи
- разхерметизирана система (между изпарител-карбуратор/инжекцион)
- избягали настройки
Моето газово е вече на 100 000, с една ревизия. В тази светлина, ако смяташ, че газовото ти работи добре - просто го ревизирай. Комплекта е доста под 100 лева...
- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с газовата/вероятно изпарител/
Въздушен вълтър на няма и 1000 кмkEFi написа:....
- може да е запушен въздушен филтър
- може да е задръстен газивия филтър/клапан
- може да е задръстен изпарителя (на само мембрана-вътре има доста други неща за запушване)
- кабели/свещи
- разхерметизирана система (между изпарител-карбуратор/инжекцион)
- избягали настройки
Моето газово е вече на 100 000, с една ревизия. В тази светлина, ако смяташ, че газовото ти работи добре - просто го ревизирай. Комплекта е доста под 100 лева...
газовия клапан сменен преди няма и 2000км
кабели и и свеши сменени преди около 2-3 месеца
по-скоро се питах дали си заслужава да ремонтирам изпарителя,иначе от към разход съм доволен колата гори 7-8 газ софийско ама пък не върви грам

Тези дни ще ходя на газаджия заради друг проблем и ще направя една диагностика



- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с газовата/вероятно изпарител/
На мен ми се струва, че не му стига газ, а въздуха идва в повече. Правих си преди разни експерименти и така се получавеш като му позатворя газта.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- valerko1
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с газовата/вероятно изпарител/
Виж мембраната, една нова италианска е от порядъка на 30-тина кинта, за макс 50 лв ще ти я сложат и диагностика ще ти направят.
Няма лоша ракия и хубава лопата.
- sharo_baro
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 02 авг 2006, 17:38
- Модел на автомобила: ford focus 2.0 16V на части ;( FORD PUMA 1.4 16V
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
Re: Проблем с газовата/вероятно изпарител/
по добре смени мембраните на твоя изпарител
отколкото да купуваш нов и то турски
отколкото да купуваш нов и то турски


- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с газовата/вероятно изпарител/
Към по горе описаните проблеми добавяме и разход 13/100 градско с каране до 2000 оборота 
Твърдо решен съм да сменя изпарителя с някакъв италянски ,ловато или брц (около 130 лв ) ,но притесненията са ми дали има някаква вероятност да не е от него и да се набутам тия пари ,а проблема да остане или с това невървене и тоя разход 100% изпарителя е виновен, пък и по думите на газаджията е "пътник"

Твърдо решен съм да сменя изпарителя с някакъв италянски ,ловато или брц (около 130 лв ) ,но притесненията са ми дали има някаква вероятност да не е от него и да се набутам тия пари ,а проблема да остане или с това невървене и тоя разход 100% изпарителя е виновен, пък и по думите на газаджията е "пътник"


-
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 09 юли 2009, 20:47
- Модел на автомобила: Fiesta
- Status: Извън линия
Re: Проблем с газовата/вероятно изпарител/
Вземи си Волтран,45лв.е чистак нов.Така хем ще разбереш дали е от изпаритела хем няма да се набуташ.Аз съм с такъв и твоя разход не мога да го постигна.В София ми дава 8-9 докато пътувах от провинзията до София рекорда ми е бил 6.2на100км.
- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с газовата/вероятно изпарител/
Настройх горе долу тройника ,аматьорската и забиването на муцуната се оправи явно е била много бедна сместа - сега ще хвана и разхода как ще е с мойте настройки и може да спестя един изпарител.
п.п. При много бедна смес нормално ли е колата да харчи много и да не върви хич или за невървенето ясно ама поне да е икономична като е позатворено кранчето , или не ми е правилна логиката
п.п. При много бедна смес нормално ли е колата да харчи много и да не върви хич или за невървенето ясно ама поне да е икономична като е позатворено кранчето , или не ми е правилна логиката



- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с газовата/вероятно изпарител/
Мдамм, нормално е. Може би на празен ход ще е по-икономична, но не съм си правил такива измервания.peshaka написа: п.п. При много бедна смес нормално ли е колата да харчи много и да не върви хич или за невървенето ясно ама поне да е икономична като е позатворено кранчето , или не ми е правилна логиката

За да си направиш както трябва настройките, трябва да си поиграеш малко повече, демек няколко пъти да връткаш и тройника, и изпарителя.
Настройваш-караш-не ти харесва как върви-настройваш и пр. докато не ти хареса как върви- щом върви добре, значи настройката е добра. Ако се размирише на газ, значи мета много, значи връщаш тройника и нагласяш от изпарителя. Играчка си е малко.
Успех!

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 200 госта