Бутала за Фокус Ендура ДИ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
shoni
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 01 окт 2009, 14:21
Модел на автомобила: ford focus
Местоположение: РУСЕ
Status: Извън линия

Бутала за Фокус Ендура ДИ

Мнение от shoni » 09 окт 2009, 08:50

Здарвейте ,
проверих дали няма някаква информация за бутала на форд фокус с двигател на едндура ди но не успях да намеря.Някой може ли да ми помогне с инфо колко струват комплект бутала със сегменти.Майсторът ми казва че е добре да сменя буталата,упасението което имам е че иска да ми сменя буталата защото има сметка от това да сменя части защото той ги купува(каза ми цена 750 лв.) тези цени реални ли са за 4 бутала със сегменти.Някой ако е сменял да ми даде съвет.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Бутала за Фокус Ендура ДИ

Мнение от venom4o » 09 окт 2009, 09:55

Какво му е на мотора ,че ще сменяте бутала? По хубави от заводските бутала няма да намериш .Ако има износване на цилиндрите най добре е блока да се закара в шлайф база и да му се набият нови ризи направени цилиндър по цилиндър за твоите бутала.Заедно с 1 нови сегменти. На мен за тия ризи ми взеха 200 лева сегментите бяха 100.Най вероятно иска да ти вземе парите твоя майстор защото е с 30-40 % отстъпка някъде и реално 100-200 лева ще са за него от тия пари!

Потребителски аватар
shoni
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 01 окт 2009, 14:21
Модел на автомобила: ford focus
Местоположение: РУСЕ
Status: Извън линия

Re: Бутала за Фокус Ендура ДИ

Мнение от shoni » 09 окт 2009, 11:37

Благодаря ти за съвета.По ризите нямам никакви проблеми,даже се личат резките.Теорията му е че сегментите нямало да паснат.Говори че колата можеби е прегряла и можело да има деформации които са невидими с просто око.исках аз да ги купувам и ми казва че неможе аз да ги взема.Мисля че ме работи.Колегите на работа ми казват че докато няма задирания и ли счупване няма смисъл от бутала.Ризите ми са идеални даже ги снимах и на снимката се личат добре фабричните резки.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Бутала за Фокус Ендура ДИ

Мнение от HACKO » 09 окт 2009, 17:21

Какво значи "фабрични резки"? Вътрешноста на цилиндрите трябва да е огледална без никакви черти, резки, задирания и други подобни. Износването се измерва със индикатор, като конусноста и елиптичноста на цилиндъра не трябва да надвишава определени граници ( в микрони).
Тази цена какво включва, само бутала и сегменти или всичко необходимо за основен ремонт? Труда включен ли е или ще трябва да го заплатиш допълнително?
И накрая ако имаш съмнения нищо не ти пречи да обиколиш два-три а може и повече магазини и да попиташ.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
TOLIO
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 06 авг 2008, 00:11
Модел на автомобила: FORD PROBE 2,5V6 24V,FORD FUSION 1.4TDCI 2006g.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Бутала за Фокус Ендура ДИ

Мнение от TOLIO » 09 окт 2009, 22:11

фабричните черти както им казваш ти се казват хонинг,и трябва да са пресечени една в друга под формата на X от горната до долната част на цилиндъра където обръща буталото и от всички страни.Това е критерия че цилиндъра нее износен.Ако има хонинг на всички цилиндри си купуваш STD СЕГМЕНТИ 82.50 [2.5mm първи сегмент] това е за1.8 и си ти.

Потребителски аватар
shoni
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 01 окт 2009, 14:21
Модел на автомобила: ford focus
Местоположение: РУСЕ
Status: Извън линия

Re: Бутала за Фокус Ендура ДИ

Мнение от shoni » 12 окт 2009, 09:17

да така е хонинга се жижда много ясно.Нямам износване в цилиндрите.Въпроса ми е такъв колко трябва да е хлабината на най-горния сегмент защото сега това се оказва да е проблем ,сегмента поставен в канала играе нагоре надолу от порядъка на 0,25 от милиметъра.Тази хлабина нормална ли е трябва ли заради нея да сменям буталата.тази цене по-горе е само за буталата и сегментите без работата.

Потребителски аватар
TOLIO
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 06 авг 2008, 00:11
Модел на автомобила: FORD PROBE 2,5V6 24V,FORD FUSION 1.4TDCI 2006g.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Бутала за Фокус Ендура ДИ

Мнение от TOLIO » 12 окт 2009, 17:54

2.5мм.\\2.4мм.
при мене беше 2.5мм.
сегмента трябва да се движи свободно без почти никакъв луфт.А за да си сигорен за цилиндрите провери сегмента на ключ.
_friends_

Потребителски аватар
shoni
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 01 окт 2009, 14:21
Модел на автомобила: ford focus
Местоположение: РУСЕ
Status: Извън линия

Re: Бутала за Фокус Ендура ДИ

Мнение от shoni » 20 окт 2009, 13:20

колеги намерих бутала за ендурото ,като комплекта е 115 евро със сегментите и цената е за четирите цилиндъра.Буталата са на Мописан (турция).Ако имате познати в турция може да ги поръчате от там за тези цени.Ето и линк http://www.mopisanotomotiv.com/kontaktmainalman.htm" onclick="window.open(this.href);return false;.Надявам се да съм Ви полезен

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта