Бутала за Фокус Ендура ДИ
- shoni
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 01 окт 2009, 14:21
- Модел на автомобила: ford focus
- Местоположение: РУСЕ
- Status: Извън линия
Бутала за Фокус Ендура ДИ
Здарвейте ,
проверих дали няма някаква информация за бутала на форд фокус с двигател на едндура ди но не успях да намеря.Някой може ли да ми помогне с инфо колко струват комплект бутала със сегменти.Майсторът ми казва че е добре да сменя буталата,упасението което имам е че иска да ми сменя буталата защото има сметка от това да сменя части защото той ги купува(каза ми цена 750 лв.) тези цени реални ли са за 4 бутала със сегменти.Някой ако е сменял да ми даде съвет.
проверих дали няма някаква информация за бутала на форд фокус с двигател на едндура ди но не успях да намеря.Някой може ли да ми помогне с инфо колко струват комплект бутала със сегменти.Майсторът ми казва че е добре да сменя буталата,упасението което имам е че иска да ми сменя буталата защото има сметка от това да сменя части защото той ги купува(каза ми цена 750 лв.) тези цени реални ли са за 4 бутала със сегменти.Някой ако е сменял да ми даде съвет.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Бутала за Фокус Ендура ДИ
Какво му е на мотора ,че ще сменяте бутала? По хубави от заводските бутала няма да намериш .Ако има износване на цилиндрите най добре е блока да се закара в шлайф база и да му се набият нови ризи направени цилиндър по цилиндър за твоите бутала.Заедно с 1 нови сегменти. На мен за тия ризи ми взеха 200 лева сегментите бяха 100.Най вероятно иска да ти вземе парите твоя майстор защото е с 30-40 % отстъпка някъде и реално 100-200 лева ще са за него от тия пари!
- shoni
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 01 окт 2009, 14:21
- Модел на автомобила: ford focus
- Местоположение: РУСЕ
- Status: Извън линия
Re: Бутала за Фокус Ендура ДИ
Благодаря ти за съвета.По ризите нямам никакви проблеми,даже се личат резките.Теорията му е че сегментите нямало да паснат.Говори че колата можеби е прегряла и можело да има деформации които са невидими с просто око.исках аз да ги купувам и ми казва че неможе аз да ги взема.Мисля че ме работи.Колегите на работа ми казват че докато няма задирания и ли счупване няма смисъл от бутала.Ризите ми са идеални даже ги снимах и на снимката се личат добре фабричните резки.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Бутала за Фокус Ендура ДИ
Какво значи "фабрични резки"? Вътрешноста на цилиндрите трябва да е огледална без никакви черти, резки, задирания и други подобни. Износването се измерва със индикатор, като конусноста и елиптичноста на цилиндъра не трябва да надвишава определени граници ( в микрони).
Тази цена какво включва, само бутала и сегменти или всичко необходимо за основен ремонт? Труда включен ли е или ще трябва да го заплатиш допълнително?
И накрая ако имаш съмнения нищо не ти пречи да обиколиш два-три а може и повече магазини и да попиташ.
Тази цена какво включва, само бутала и сегменти или всичко необходимо за основен ремонт? Труда включен ли е или ще трябва да го заплатиш допълнително?
И накрая ако имаш съмнения нищо не ти пречи да обиколиш два-три а може и повече магазини и да попиташ.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- TOLIO
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 06 авг 2008, 00:11
- Модел на автомобила: FORD PROBE 2,5V6 24V,FORD FUSION 1.4TDCI 2006g.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Бутала за Фокус Ендура ДИ
фабричните черти както им казваш ти се казват хонинг,и трябва да са пресечени една в друга под формата на X от горната до долната част на цилиндъра където обръща буталото и от всички страни.Това е критерия че цилиндъра нее износен.Ако има хонинг на всички цилиндри си купуваш STD СЕГМЕНТИ 82.50 [2.5mm първи сегмент] това е за1.8 и си ти.
- shoni
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 01 окт 2009, 14:21
- Модел на автомобила: ford focus
- Местоположение: РУСЕ
- Status: Извън линия
Re: Бутала за Фокус Ендура ДИ
да така е хонинга се жижда много ясно.Нямам износване в цилиндрите.Въпроса ми е такъв колко трябва да е хлабината на най-горния сегмент защото сега това се оказва да е проблем ,сегмента поставен в канала играе нагоре надолу от порядъка на 0,25 от милиметъра.Тази хлабина нормална ли е трябва ли заради нея да сменям буталата.тази цене по-горе е само за буталата и сегментите без работата.
- TOLIO
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 06 авг 2008, 00:11
- Модел на автомобила: FORD PROBE 2,5V6 24V,FORD FUSION 1.4TDCI 2006g.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Бутала за Фокус Ендура ДИ
2.5мм.\\2.4мм.
при мене беше 2.5мм.
сегмента трябва да се движи свободно без почти никакъв луфт.А за да си сигорен за цилиндрите провери сегмента на ключ.

при мене беше 2.5мм.
сегмента трябва да се движи свободно без почти никакъв луфт.А за да си сигорен за цилиндрите провери сегмента на ключ.

- shoni
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 01 окт 2009, 14:21
- Модел на автомобила: ford focus
- Местоположение: РУСЕ
- Status: Извън линия
Re: Бутала за Фокус Ендура ДИ
колеги намерих бутала за ендурото ,като комплекта е 115 евро със сегментите и цената е за четирите цилиндъра.Буталата са на Мописан (турция).Ако имате познати в турция може да ги поръчате от там за тези цени.Ето и линк http://www.mopisanotomotiv.com/kontaktmainalman.htm" onclick="window.open(this.href);return false;.Надявам се да съм Ви полезен
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта