При първо палене не държи обороти,като спъната е - ескорт1.6

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Nikolaycho
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 09 окт 2009, 18:44
Модел на автомобила: ford eskort 1.6
Status: Извън линия

При първо палене не държи обороти,като спъната е - ескорт1.6

Мнение от Nikolaycho » 09 окт 2009, 18:54

Здравейте колеги. Предварително се извинявам, че първото ми мнение тук ще е директно с проблем, но нали все пак затова са форумите.
Колата е форд ескорт 1.6 . От известно време насам сутрин като паля(пали си от раз), колата вдига първоначалните 1800-2000, но после рязко пада на около 100-200 оборота и се тресе, пука, глъхне-аха аха и да загасне. Ако тръгна да подавам газ има леко замисляне-дави се и гасне. После като запаля пак се повтаря същото. Щом я подкарам след 2-3 минути се оправя и вече няма проблем с паленето(зашото често спирам и тръгвам). Обаче като карам, по някое време колата става като запушена. Давам газ, а тя се тресе все едно ми свършва горивото или пък че е запушена. Пускам педала от газта, натисна отново и се оправя.
Колата е с инжекциона газова и винаги си пали на бензин. Но проблема в движение се проявява и на бензин и на газ. Сменено е моторчето за празния ход, но промяна няма.
Ако имате идеи и съвети давайте ги щедро - няма да се убидя:)

Вейдър
потребител
потребител
Мнения: 642
Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
Местоположение: Велинград
Status: Извън линия

Re: При първо палене не държи обороти,като спъната е - ескорт1.6

Мнение от Вейдър » 09 окт 2009, 20:09

:roll: Щом не е стъпковото моторче....Може би свещи и-или кабели , горивен и въздушен филтър проверени ли са ? Смяна на свещи, ако не са пипани често дава отличен резултат. Аз съм с Шамрион и Ориона стана шампион :D
Изображение . May the FORD be with you !
PANZERLIED https://www.youtube.com/watch?v=SndPb5XohYM

Nikolaycho
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 09 окт 2009, 18:44
Модел на автомобила: ford eskort 1.6
Status: Извън линия

Re: При първо палене не държи обороти,като спъната е - ескорт1.6

Мнение от Nikolaycho » 09 окт 2009, 20:40

Преди около 3000-4000км. сменях масло+горивен и въздушен филтър. Свещите не са пипани. Мислиш, че може да е от тях - какви са горе долу цените за комплект свещи и кабели?

Вейдър
потребител
потребител
Мнения: 642
Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
Местоположение: Велинград
Status: Извън линия

Re: При първо палене не държи обороти,като спъната е - ескорт1.6

Мнение от Вейдър » 09 окт 2009, 22:32

За свещи съм чувал, че е добре да се сменят на около 30 000 км. Моите ги купих на цена под 20 лв. за 4 бр.Но проверих дали отговарят на моя двитагел. Много съм доволен за сега. Кабелите за двигатела ми- 1.6 CVH- EFI бяха 50 лв. Виж дали ти искрят на тъмно, като даваш газ ръчно. Ако са много стари , все пак ги смени. Дано да е това проблема, защото не е скъпо да се оправи. Пиши дали се оправя работата :)
Изображение . May the FORD be with you !
PANZERLIED https://www.youtube.com/watch?v=SndPb5XohYM

Berilii
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 16 яну 2006, 12:45
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 1-NRF-131
Местоположение: Belgium
Status: Извън линия

Re: При първо палене не държи обороти,като спъната е - ескорт1.6

Мнение от Berilii » 10 окт 2009, 13:33

Nikolaycho написа:Здравейте колеги. Предварително се извинявам, че първото ми мнение тук ще е директно с проблем, но нали все пак затова са форумите.
Колата е форд ескорт 1.6 . От известно време насам сутрин като паля(пали си от раз), колата вдига първоначалните 1800-2000, но после рязко пада на около 100-200 оборота и се тресе, пука, глъхне-аха аха и да загасне. Ако тръгна да подавам газ има леко замисляне-дави се и гасне. После като запаля пак се повтаря същото. Щом я подкарам след 2-3 минути се оправя и вече няма проблем с паленето(зашото често спирам и тръгвам). Обаче като карам, по някое време колата става като запушена. Давам газ, а тя се тресе все едно ми свършва горивото или пък че е запушена. Пускам педала от газта, натисна отново и се оправя.
Колата е с инжекциона газова и винаги си пали на бензин. Но проблема в движение се проявява и на бензин и на газ. Сменено е моторчето за празния ход, но промяна няма.
Ако имате идеи и съвети давайте ги щедро - няма да се убидя:)
Като симптоматика напомня на зацапана дроселна клапа. Ето тук:http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 23&t=31753 съм посочил с какво и как трябва да се почисти.

fordmondeomk1
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 01 юли 2009, 16:58
Модел на автомобила: ford puma
Местоположение: гр.казанлък
Status: Извън линия

Re: При първо палене не държи обороти,като спъната е - ескорт1.6

Мнение от fordmondeomk1 » 10 окт 2009, 19:57

колега ако когато загрее нямаш проблем с паленето не търси скъпи варянти проблема е елементарен аспуха е задръстен след загряване мръсотията се разтича и колата върви но не и стига мощност няма и доускоряване наи лесният начин за проверка е като откачиш аспуха и го закрепиш за да не се влачи по земята.всичко това е описано в ръковотство за експолатация на форд пороблема се получава след 120000хил.км надявам се да съм ти помогнал

Nikolaycho
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 09 окт 2009, 18:44
Модел на автомобила: ford eskort 1.6
Status: Извън линия

Re: При първо палене не държи обороти,като спъната е - ескорт1.6

Мнение от Nikolaycho » 14 окт 2009, 21:19

Мерси на всички за акълите. Колата се разтропа допълнително и спирането и в "Пит Стоп"-а, стана неизбежно. Ще видим какво ще направят те и в крайна сметка какъв е бил проблема. После ще пиша. Поздрави на всички

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 14 госта