проблем с един ескорт

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ludaka
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 14 яну 2009, 18:44
Модел на автомобила: Fiesta
Status: Извън линия

проблем с един ескорт

Мнение от ludaka » 12 окт 2009, 14:15

Преди 3 месеца си взех Форд ескорт 93г 1.6 16в но почна да ми харчи доста масло за 3 седмици 1 литър и малко от горе.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: проблем с един ескорт

Мнение от paci » 12 окт 2009, 15:08

ludaka написа:Преди 3 месеца си взех Форд ескорт 93г 1.6 16в но почна да ми харчи доста масло за 3 седмици 1 литър и малко от горе.
1 седмица е 7 дена
7 х 3= 21 дена
На ден изминаваш по 600 км.
21 х 600 = 12600 км
За 12600 км си долял 1 литър.
Перфектен си, но вземи го смени!

а4о
потребител
потребител
Мнения: 782
Регистриран: 28 юни 2009, 20:03
Модел на автомобила: fiesta
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: проблем с един ескорт

Мнение от а4о » 12 окт 2009, 15:37

Аз не виждам някъде да пише че минава 600 км на ден.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: проблем с един ескорт

Мнение от paci » 12 окт 2009, 16:15

Тия фъстъци вече не показват вярно.
Тряя да ги опеча и да ги изям вече.
Сега направих ново хвърляне и показаха 1 км. на ден

Направо да изхвърли двигателя!!!

а4о
потребител
потребител
Мнения: 782
Регистриран: 28 юни 2009, 20:03
Модел на автомобила: fiesta
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: проблем с един ескорт

Мнение от а4о » 12 окт 2009, 16:21

=)):

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: проблем с един ескорт

Мнение от peterdi_bg » 12 окт 2009, 16:25

При мен самия варира от 0 до 500-600км. А фърляйте. Не. Паци, не хаби фъстъците ами направо си ги яж... дразнят се като си играеш с тях.
ludaka, ако нямаш теч, гледаш дали ти пуши на изгоряло масло, то все отнякъде трябва да излиза.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

ludaka
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 14 яну 2009, 18:44
Модел на автомобила: Fiesta
Status: Извън линия

Re: проблем с един ескорт

Мнение от ludaka » 12 окт 2009, 18:48

От никъде не тече , а почна да пуши много яко

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: проблем с един ескорт

Мнение от peterdi_bg » 12 окт 2009, 18:54

http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=28168&" onclick="window.open(this.href);return false;

разгледай и други теми по въпроса.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

ludaka
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 14 яну 2009, 18:44
Модел на автомобила: Fiesta
Status: Извън линия

Re: проблем с един ескорт

Мнение от ludaka » 15 окт 2009, 21:57

В понеделник и долях масло защото пръчката беше суха и всеки ден го следя и си беше добре.Днеска сутринта слизам и вдигам пръчката и ми показва , че е пълно до горе. Колата я спирам на едно и също място на равно и всяка сутрин го гледам маслото преди да запаля колата. Как става тоя номер от нормално масло да се напълни до горе. Маслото е чисто не е влезнало вода в маслото

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: проблем с един ескорт

Мнение от peterdi_bg » 16 окт 2009, 08:15

ludaka написа:Днеска сутринта слизам и вдигам пръчката и ми показва , че е пълно до горе.
По принцип се изчакват няколко минути, за да се стече маслото долу. Като извадиш щеката първия път нали я бършеш и я слагаш пак за мерене?
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: проблем с един ескорт

Мнение от kEFi » 16 окт 2009, 11:29

Погледни си маркуча, отвеждащ картерните газове в кутията на въздушния филтър. Вероятно е запушена. За да ти играе така нивото, изключая случайните фактори (надявам се си ги имал предвид) оставам с впечатление за по-голямо налягане.... Ако не е запушена магистралата за отвеждането - остават гумички на клапани. С това май свършва лесното....

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта