Парно Ескорт проблем-Решен !

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
te40
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 19 юли 2008, 16:33
Модел на автомобила: Ford Escort МК5 1992г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Парно Ескорт проблем-Решен !

Мнение от te40 » 14 окт 2009, 20:42

Като включа парното на 2ра и 3та степен започва да ръмжи,чува се нещо от перката мисля.. Когато е на 1ва степен не ръмжи защото е в ниски обороти.. Ако някой знае къде се намира тая перка да отворя да я видя да помага.. Мерси предварително ! Пиша във форума защото не мисля че това е нещо за което трябва да ходя до сервиз да занимавам майсторите..
Последна промяна от te40 на 15 окт 2009, 13:25, променено общо 1 път.
Газта е за готвене,нафтата за топлене,а бензина е за каране !!!!
Изображение

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Парно Ескорт проблем

Мнение от kEFi » 15 окт 2009, 09:09

От перката е. Намира се в корпуса на вентилатора. Той пък е отпред пред коша и под предното стъкло. За да се свали се демонтира част от преградната стена към коша и пластмасите отгоре. Мисля, че не се ремонтира или поне изглевда така. Моя го подмених. И той издаваше звуци на 2 и 3, ама така си изкара повече от 5 години. Чак като спря го подмених.

Потребителски аватар
te40
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 19 юли 2008, 16:33
Модел на автомобила: Ford Escort МК5 1992г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Парно Ескорт проблем

Мнение от te40 » 15 окт 2009, 12:25

kEFi написа:От перката е. Намира се в корпуса на вентилатора. Той пък е отпред пред коша и под предното стъкло. За да се свали се демонтира част от преградната стена към коша и пластмасите отгоре. Мисля, че не се ремонтира или поне изглевда така. Моя го подмених. И той издаваше звуци на 2 и 3, ама така си изкара повече от 5 години. Чак като спря го подмених.
Мерси много колега оправих го :) незнайно защо перката беше засмукала някаква мокра кърпичка и от там бръмчало така грозно :D:
Газта е за готвене,нафтата за топлене,а бензина е за каране !!!!
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Парно Ескорт проблем-Решен !

Мнение от HACKO » 15 окт 2009, 15:19

Щото няма филтър, даже и предпазна мрежа няма и особено есен, много често се пълнят със листа.
Пак да е мокра кърпа добре, можеше да е и дамска превръзка. *00120*
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Парно Ескорт проблем-Решен !

Мнение от paci » 15 окт 2009, 17:07

В антифриза ли е влязла тази кърпичка и какви са тези степени на парното?
До сега на всички автомобили които съм виждал прехода от топло към студено при избор на температура става плавно.

И как е бръмчало?
Топлото идва от антифриза който е загрят при охлаждането на двигателя и се върти от водната помпа на двигателя!
Кое е бучало?

Потребителски аватар
te40
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 19 юли 2008, 16:33
Модел на автомобила: Ford Escort МК5 1992г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Парно Ескорт проблем-Решен !

Мнение от te40 » 15 окт 2009, 17:23

paci написа:В антифриза ли е влязла тази кърпичка и какви са тези степени на парното?
До сега на всички автомобили които съм виждал прехода от топло към студено при избор на температура става плавно.

И как е бръмчало?
Топлото идва от антифриза който е загрят при охлаждането на двигателя и се върти от водната помпа на двигателя!
Кое е бучало?
Значи като превключвах от тая ръчка която е за 1ва и 2ра степен на вентилация в купето независимо дали духа топло или студено и като се включи перката която вкарва въздуха бучеше.. и както каза колегата отворих капака отпред където се намира тая перка и в нея видях че се е оплела 1 кърпа мокра :) махнах я и всичко се оправи :)
Газта е за готвене,нафтата за топлене,а бензина е за каране !!!!
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Парно Ескорт проблем-Решен !

Мнение от paci » 16 окт 2009, 11:06

te40 написа:
paci написа: ... 1ва и 2ра степен на вентилация в купето независимо дали духа топло или студено
Топлото е парно!
Имал си проблем с вентилатора не парното!

Потребителски аватар
te40
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 19 юли 2008, 16:33
Модел на автомобила: Ford Escort МК5 1992г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Парно Ескорт проблем-Решен !

Мнение от te40 » 16 окт 2009, 14:18

paci написа:
te40 написа:
paci написа: ... 1ва и 2ра степен на вентилация в купето независимо дали духа топло или студено
Топлото е парно!
Имал си проблем с вентилатора не парното!
Да,прав си.Моя е грешката ;)
Газта е за готвене,нафтата за топлене,а бензина е за каране !!!!
Изображение

MotorqgA
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 04 фев 2009, 20:45
Модел на автомобила: Ford Escort KombY 1.6 16V 92g
Status: Извън линия

Re: Парно Ескорт проблем-Решен !

Мнение от MotorqgA » 07 дек 2009, 22:48

Добре колеги аз съм на 19 запознат съм принципно с ЕЛ но кажете ми само като на индианец къде е вентилатора 4е не мога да го разбера както работе6е и спря да работи да духа .

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Парно Ескорт проблем-Решен !

Мнение от paci » 07 дек 2009, 23:34

MotorqgA написа:Добре колеги аз съм на 19 запознат съм принципно с ЕЛ но кажете ми само като на индианец къде е вентилатора 4е не мога да го разбера както работе6е и спря да работи да духа .
При тебе трябва да е в отсека под предния джам под предния капак.

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта