Парно Ескорт проблем-Решен !
- te40
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 19 юли 2008, 16:33
- Модел на автомобила: Ford Escort МК5 1992г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Парно Ескорт проблем-Решен !
Като включа парното на 2ра и 3та степен започва да ръмжи,чува се нещо от перката мисля.. Когато е на 1ва степен не ръмжи защото е в ниски обороти.. Ако някой знае къде се намира тая перка да отворя да я видя да помага.. Мерси предварително ! Пиша във форума защото не мисля че това е нещо за което трябва да ходя до сервиз да занимавам майсторите..
Последна промяна от te40 на 15 окт 2009, 13:25, променено общо 1 път.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Парно Ескорт проблем
От перката е. Намира се в корпуса на вентилатора. Той пък е отпред пред коша и под предното стъкло. За да се свали се демонтира част от преградната стена към коша и пластмасите отгоре. Мисля, че не се ремонтира или поне изглевда така. Моя го подмених. И той издаваше звуци на 2 и 3, ама така си изкара повече от 5 години. Чак като спря го подмених.
- te40
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 19 юли 2008, 16:33
- Модел на автомобила: Ford Escort МК5 1992г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Парно Ескорт проблем
Мерси много колега оправих гоkEFi написа:От перката е. Намира се в корпуса на вентилатора. Той пък е отпред пред коша и под предното стъкло. За да се свали се демонтира част от преградната стена към коша и пластмасите отгоре. Мисля, че не се ремонтира или поне изглевда така. Моя го подмених. И той издаваше звуци на 2 и 3, ама така си изкара повече от 5 години. Чак като спря го подмених.


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Парно Ескорт проблем-Решен !
Щото няма филтър, даже и предпазна мрежа няма и особено есен, много често се пълнят със листа.
Пак да е мокра кърпа добре, можеше да е и дамска превръзка.
Пак да е мокра кърпа добре, можеше да е и дамска превръзка.

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Парно Ескорт проблем-Решен !
В антифриза ли е влязла тази кърпичка и какви са тези степени на парното?
До сега на всички автомобили които съм виждал прехода от топло към студено при избор на температура става плавно.
И как е бръмчало?
Топлото идва от антифриза който е загрят при охлаждането на двигателя и се върти от водната помпа на двигателя!
Кое е бучало?
До сега на всички автомобили които съм виждал прехода от топло към студено при избор на температура става плавно.
И как е бръмчало?
Топлото идва от антифриза който е загрят при охлаждането на двигателя и се върти от водната помпа на двигателя!
Кое е бучало?
- te40
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 19 юли 2008, 16:33
- Модел на автомобила: Ford Escort МК5 1992г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Парно Ескорт проблем-Решен !
Значи като превключвах от тая ръчка която е за 1ва и 2ра степен на вентилация в купето независимо дали духа топло или студено и като се включи перката която вкарва въздуха бучеше.. и както каза колегата отворих капака отпред където се намира тая перка и в нея видях че се е оплела 1 кърпа мокраpaci написа:В антифриза ли е влязла тази кърпичка и какви са тези степени на парното?
До сега на всички автомобили които съм виждал прехода от топло към студено при избор на температура става плавно.
И как е бръмчало?
Топлото идва от антифриза който е загрят при охлаждането на двигателя и се върти от водната помпа на двигателя!
Кое е бучало?


- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Парно Ескорт проблем-Решен !
Топлото е парно!te40 написа:paci написа: ... 1ва и 2ра степен на вентилация в купето независимо дали духа топло или студено
Имал си проблем с вентилатора не парното!
- te40
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 19 юли 2008, 16:33
- Модел на автомобила: Ford Escort МК5 1992г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Парно Ескорт проблем-Решен !
Да,прав си.Моя е грешкатаpaci написа:Топлото е парно!te40 написа:paci написа: ... 1ва и 2ра степен на вентилация в купето независимо дали духа топло или студено
Имал си проблем с вентилатора не парното!

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 04 фев 2009, 20:45
- Модел на автомобила: Ford Escort KombY 1.6 16V 92g
- Status: Извън линия
Re: Парно Ескорт проблем-Решен !
Добре колеги аз съм на 19 запознат съм принципно с ЕЛ но кажете ми само като на индианец къде е вентилатора 4е не мога да го разбера както работе6е и спря да работи да духа .
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Парно Ескорт проблем-Решен !
При тебе трябва да е в отсека под предния джам под предния капак.MotorqgA написа:Добре колеги аз съм на 19 запознат съм принципно с ЕЛ но кажете ми само като на индианец къде е вентилатора 4е не мога да го разбера както работе6е и спря да работи да духа .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта