парно-вакум-проблем
- rosenrigov
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
- Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
- Местоположение: КОТЕЛ
- Status: Извън линия
парно-вакум-проблем
парното работеше само на предното стъкло.Разглобих всичко по таблото и се оказа че проблема е в вакума . засмуква въздух през превклучвателя за скоростите на вентилатора- в него влизат 3 броя вакум тръбички.Разглобих и превключватела - има една пластмаса която обръща клапата за въздух от копето или от двънка. и от там се чува съскане . Като натисна пластмасата спира да съска . Ако някой е имал подобен проблем и го е остранил да ми пише .
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 05 апр 2008, 08:37
- Модел на автомобила: mondeo
- Status: Извън линия
Re: парно-вакум-проблем
И аз имам съштия проблем,Някои ште кайе ли как да го оправим
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 09 окт 2009, 13:53
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 dohc
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: парно-вакум-проблем
колега и аз имам този проблем ако някой знае как мога да го отстраня да пише! Благодаря ви!
- doncho78
- потребител
- Мнения: 1681
- Регистриран: 04 авг 2008, 08:51
- Модел на автомобила: Fiesta 1,1 `93,Fiesta 1,25 `98,
Mondeo 2.0`97,Mondeo 2,0 `01,
Scorpio 2,0 `97. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: парно-вакум-проблем
Колеги явно това е проблем при МК2.
Мойта не сменя и тя потока вътре-вън.
МК1 няма вакуум и няма проблем.
Купувал съм втора употреба -същата работаи един комшия и тои е с такъв проблем.
Нямам време да го разглобявам и да го изуча проблема.
Ще чакам на готово някой да сподели проблема и решението му.
Успех.
Мойта не сменя и тя потока вътре-вън.
МК1 няма вакуум и няма проблем.
Купувал съм втора употреба -същата работаи един комшия и тои е с такъв проблем.
Нямам време да го разглобявам и да го изуча проблема.
Ще чакам на готово някой да сподели проблема и решението му.
Успех.
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: парно-вакум-проблем
Колеги имаше описание на този проблем заедно с възможностите за отстраняване, потърсете из форума, спомням си, че четох тема за това.
-
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
- Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v - Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: парно-вакум-проблем
[quote="doncho78"]Колеги явно това е проблем при МК2.
"МК1 няма вакуум и няма проблем."
Това не е вярно, МК1 също е с вакуумно управление на клапите. При мене клапата за рециркулация на въздуха се отваряше винаги при даване на контакт и проблема се оказа в един диод,който се намира в ключа за степените на вентилатора. Този ключ управлява ел. магнитно вентилче,което посредством вакуум задвижва клапата.
"МК1 няма вакуум и няма проблем."
Това не е вярно, МК1 също е с вакуумно управление на клапите. При мене клапата за рециркулация на въздуха се отваряше винаги при даване на контакт и проблема се оказа в един диод,който се намира в ключа за степените на вентилатора. Този ключ управлява ел. магнитно вентилче,което посредством вакуум задвижва клапата.
-
- потребител
- Мнения: 76
- Регистриран: 05 юни 2009, 10:32
- Модел на автомобила: Мондео 2.0i Ghia 16V/1997г + ГИ Stargaz.
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: парно-вакум-проблем
За Мондео МК2 с климатик. Разглобих ключа за степените на вентилатора. В него е и вакуумния превключвател за външен - вътрешен въздух. Управлява се с една жълтеникава пластмаса под която трябва да има зелена уплътнителна гумичка с три дупки. И тая гумичка с времето се разлага на зелена каша и вакуума за управление я "изсмуква " и не остава почти нищо. Започва да смуче въздух от там и умира управлението на посоките от другия ключ. Опитах да направя тази гумичка от силикон, но нещо не се получава. За да се спре изпускането или трябва да се запуши черната тръбичка, която влиза в този ключ / тогава клапата за външен- вътрешен въздух остава отворена / или да се свърже зеления и черния маркуч със тънка тръбичка / тогава клапата за външен- вътрешен въздух остава затворена и започва едно потене на стъклата / . Клапата може и да е залепнала и и трябва да се побутне за да се отвори.
- biser_sg
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 03 юли 2006, 21:24
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 130 hp '98+ГИ "ФОБОС"
- Местоположение: STARA ZAGORA
- Status: Извън линия
Re: парно-вакум-проблем
" Управлява се с една жълтеникава пластмаса под която трябва да има зелена уплътнителна гумичка с три дупки. Опитах да направя тази гумичка от силикон, но нещо не се получава."
Преди почти 2 години тази гумичка я направих от гума за моливи- бяла KOH-I-NOOR, изрязох я малко по-дебела от каналчето за да уплътни и и пробих дупките с ф2мм. Не мажете с грес.В ключа имаше оригинална смазка.Действа безотказно.
Преди почти 2 години тази гумичка я направих от гума за моливи- бяла KOH-I-NOOR, изрязох я малко по-дебела от каналчето за да уплътни и и пробих дупките с ф2мм. Не мажете с грес.В ключа имаше оригинална смазка.Действа безотказно.
- s003010
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 29 юли 2010, 14:03
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 1,8 TD 1996
- Status: Извън линия
Re: парно-вакум-проблем
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 10&t=22813" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта