Карбуратор на Ескорт
- DrAgOGT
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 08 мар 2006, 21:55
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6GL/82г. LPA
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Карбуратор на Ескорт
Какъв е фабричния карбуратор на Ескорт 83г.
защото на моя му е слаган някъв Солекс които със сигурен не е от него
Искам да си му сложа истинския
А и колко коня е
1.6 е ама видях че има 2 варианта - 79 и 97 коня
и затова се чудех колко ли коня е
Мерси за отговорите



А и колко коня е



Мерси за отговорите

- DrAgOGT
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 08 мар 2006, 21:55
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6GL/82г. LPA
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Просто не ми харесва как работи и затова исках да разбера какъв е оригиналнияshark написа:Най-вероятно оригиналния на такъв Ескорт е Ford VV . Много гаден карбуратор и като се скапе доста качва разхода. Моята Сиера е с такъв. Щом са ти сложили този какъв е проблема да го ползваш. Той се монтира на доста Опели.






-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 10 авг 2005, 10:09
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,1 1983
- Контакти:
- Status: Извън линия
карбуратор за Ескорт-1983
Карбураторът ти почти сигурно е FORD VV като моя. И аз имам Ескорт'83 и имам големи драми с карбуратора.
Не ти препоръчвам да си слагаш такъв карбуратор.

Не ти препоръчвам да си слагаш такъв карбуратор.
- DrAgOGT
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 08 мар 2006, 21:55
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6GL/82г. LPA
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
То сигурно и затова при мен е сваленshark написа:Както казват всички майстори карбуратор Ford VV е педерастки! Аз докато не си сложих газова уредба и не изолирах карбуратора се скъсвах да наливам бензин! Това са добри карбуратори но само докато са нови, след като се износят им се ебава майката!





А и да не пускам друга тема да питам тук - тече ми гарнитурата на бензиновата помпа







-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 16 яну 2006, 12:45
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 1-NRF-131
- Местоположение: Belgium
- Status: Извън линия
Здравей колега!
За твоят автомобил по това което даваш за описание има само два фабрични варианта. Първият е с Ford VV на 79 коня и вторият Weber 2V TLD 88 коня. Първият със сигурност е твоят оригинален, защото вторият е много ограничена серия. Моят съвет е да не взимаш и двата. Първият е супер смотан с много променлив разход и иглата трябва да му се смяня на 70000км, но трудно се намира свясна оригинална игла. Вторият е с относително добри параметри, но е с автоматичен смукач, а и харчи около 10,5 - 11л градско. Вземи си ако намериш Weber 2V DFTM монтирани са на 1,4 CVH от 87-89г. Той е с ръчен смукач, двукамеран с него и правилни центровки 1.6 достига 105коня и извънградско пада до 5,2-5,3л при 90км/ч. Ако го намериш на кола внос от Австрия има една плочка(ограничителна), която трябва да се махне. Ако търсиш повече ихфо ми пиши на имейла Staykovi@abv.bg Но и още нещо се сетих, по броя на закрепващите винтове към смукателния колектор може да се разбере и типа карбуратор: Ford VV се закрепва с два болта едно срещу друго в средата, а Weber 2V TLD с четири в четирите ъгъла(така се закрепва и Weber 2V DFTM ). Но не се притеснявай за замяната, колекторите макар и различни към карбураторите са еднакви към двигателя така, че можеш да правиш всякакви комбинации.

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 10 авг 2005, 10:09
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,1 1983
- Контакти:
- Status: Извън линия
проблеми с карбуратор FORD VV
Здравейте колеги
Прочетох постинга ти за карбураторите за Ескорт. Аз имам голям проблем с моя карбуратор - На ниски обороти двигателя работи сравнително нормално, но при подаване на газ в първия момент заглъхва и после почва да дави, киха и т.н. Това е докато колата е на място. Когато реша да потегля-колата гасне!
Колата ми е Ескорт 1,1 от 1983, двигател OHV, карбуратор FORD VV. И други хора ми казаха, че WEBER били по-добри карбуратори.
Моля кажете откъде мога да си купя такъв, колко струва и къде в София могат да го поставят качествено.
Предварително ти благодаря!
Прочетох постинга ти за карбураторите за Ескорт. Аз имам голям проблем с моя карбуратор - На ниски обороти двигателя работи сравнително нормално, но при подаване на газ в първия момент заглъхва и после почва да дави, киха и т.н. Това е докато колата е на място. Когато реша да потегля-колата гасне!



Колата ми е Ескорт 1,1 от 1983, двигател OHV, карбуратор FORD VV. И други хора ми казаха, че WEBER били по-добри карбуратори.
Моля кажете откъде мога да си купя такъв, колко струва и къде в София могат да го поставят качествено.
Предварително ти благодаря!
- shark
- потребител
- Мнения: 191
- Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
- Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Първо по въпроса за гарнитурата. Мажеш с червен силикон и нямаш никакъв проблем. Който не вярва да опита!
Второ по въпроса за карбуратора Weber са в пъти по-добри от Ford VV, aз лично съм с вторият и докато не минах на газ имах страшно много проблеми с разхода, които още не съм решил. А такъв карбуратор освен от някоя морга аз не знам от къде другаде може да се намери!
Второ по въпроса за карбуратора Weber са в пъти по-добри от Ford VV, aз лично съм с вторият и докато не минах на газ имах страшно много проблеми с разхода, които още не съм решил. А такъв карбуратор освен от някоя морга аз не знам от къде другаде може да се намери!
- DrAgOGT
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 08 мар 2006, 21:55
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6GL/82г. LPA
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
И аз така си мислех да направа - да го намажа със силикон, дано да се оправи
А за газта - какъв ли разход трябва да ми дава колата на градско, като при положение, че е с 4 скорости
Онзи ден съм сипъл за 15 лв. газ и съм минъл 70 и няколко километра
Газовата ми е такава, че няма как да провера колко газ има в нея (като сипъх газовата беше празна). Какъв ли разход ще ми даде
и колко ли километра ще мина с тия 15 лв.
Иначе на бензин не харчи много
По това което ми показва уреда на таблото (доколкото е верен) почти не е мръднала стрелката
а колата е форсирана на място, и то доста често, смисъл такъв че не карана кой знае колко, но е работила доста на място и то във високи обороти и не съм видял голяма разлика в посоченото от уреда
Дано да е верен 
















-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 26 юни 2006, 23:13
- Модел на автомобила: ескорт
- Местоположение: пазарджик
- Status: Извън линия
Колега, а имаш ли идея за точния модел карбуратори, които слагат на Ескорт XR3...мисля, че два бяха - Вебер с електрически смукач и още един с смукач загряван от водата/антифриза...Berilii написа:Здравей колега!За твоят автомобил по това което даваш за описание има само два фабрични варианта. Първият е с Ford VV на 79 коня и вторият Weber 2V TLD 88 коня. Първият със сигурност е твоят оригинален, защото вторият е много ограничена серия. Моят съвет е да не взимаш и двата. Първият е супер смотан с много променлив разход и иглата трябва да му се смяня на 70000км, но трудно се намира свясна оригинална игла. Вторият е с относително добри параметри, но е с автоматичен смукач, а и харчи около 10,5 - 11л градско. Вземи си ако намериш Weber 2V DFTM монтирани са на 1,4 CVH от 87-89г. Той е с ръчен смукач, двукамеран с него и правилни центровки 1.6 достига 105коня и извънградско пада до 5,2-5,3л при 90км/ч.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта