Още един форд фокус 1.6 16V 2003 sedan

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Още един непродаваем форд фокус TDCI

Мнение от madboy » 21 окт 2009, 22:22

Ихаааа! Цвето кове рибата! Голем слънчак, баце, дано те слушка!
:wink:

П.П. Е можеше и червен да е, ама ае нема го правиме на въпрос. :D:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
CEC0087
Потребител
Потребител
Мнения: 660
Регистриран: 14 юли 2006, 21:44
Модел на автомобила: Ford Focus mk2 06
Ford Orion 1.4 92
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Още един непродаваем форд фокус TDCI

Мнение от CEC0087 » 21 окт 2009, 22:24

Младене и си прав и не си, знаеш много добре от кога се познавам с Ицо знаеш,че и аз съм си правил колата там и сега знаеш защо не я правя там такаче по тоя въпрос предлагам да се спрът коментарите а пък за сервиза на Мото Пфое там пък нямам думи, няма да ми стигне вечерта да ги плюя !!!

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Още един непродаваем форд фокус TDCI

Мнение от mladen1984 » 22 окт 2009, 18:55

Прав си Цецо.Винаги ще има доволни и недоволни.Затова е пълно със сервизи ,кои компетентни, кои не.(Знаете за проблемите ми ,с ремонтите по автоматика).Но поне при мен не е имало проблеми със сервиза на Ицо.И смятам че при Павлин всичко е на лична основа!Интересно ми е защо след като почти всеки път ,на срещите ни, стане въпрос за Ицо, Павлин сипе огън и жупел по негов адрес , а после ходи в сервиза му!????
Павлине извени ме, но смятам че трябваше да се изкажа!Повече няма да товаря темата ти!!!
Пак казвам колата ти е хубава, дано не ти се налага да влизаш в сервиз!
Изображение

vvasilev
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
Местоположение: В. Търново
Status: Извън линия

Re: Още един непродаваем форд фокус TDCI

Мнение от vvasilev » 22 окт 2009, 20:26

Какви са тези майстори бе хора? Идвайте да си правите колите в Търново. Познавам поне двама души дето никога няма да се подиграят по този начин с Вас, с колите Ви и с парите Ви. Егати алчността и хитруване на дребно...Възмутен съм :evil:

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Още един непродаваем форд фокус TDCI

Мнение от mrdds » 23 окт 2009, 15:41

mladen1984 написа:...И смятам че при Павлин всичко е на лична основа!Интересно ми е защо след като почти всеки път ,на срещите ни, стане въпрос за Ицо, Павлин сипе огън и жупел по негов адрес , а после ходи в сервиза му!????
"Огъня и жупела" го сипах преди 1-2 г. по време на първия събор на писта дракон.Тогава "г-н Ицо-Форда" каза много грозни неща за нашия клуб като организация и за форума,като място на което се спъва организирането на събор на пистата му,трият се темите и т.н.
Други преки наблюдения върху неговата личност нямам.
Ходих в сервиза му, тъй като се доверявам на големите табели ФОРД на покрива на сервиза и защото смятам,че работниците му са професионалисти и не са пишман майсторите,които за всяка кола разбират всичко.

Аз съм там като клиент,всякакви лични драми между мен и Ицо са на масата.Ако има нещо против мен да ме отпрати,а не да ми обещава 30% намаление на частите,което всъщност май е 30% увеличение ... като за мен.
Както и да е,парите са усвоени вече.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Още един непродаваем форд фокус TDCI

Мнение от mrdds » 26 окт 2009, 12:23

Ето още пресни снимки от днешния дъждовен ден.Между другото фокуса вече се продава..6000 български пари :D: _friends_
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

focusfocus
потребител
потребител
Мнения: 742
Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
Status: Извън линия

Re: Още един непродаваем форд фокус TDCI

Мнение от focusfocus » 27 окт 2009, 15:30

Какво се случи, че така бързо реши да го продаваш?

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Още един непродаваем форд фокус TDCI

Мнение от Alexi » 27 окт 2009, 16:47

Сив е....цтцттцтц как са му настроили км на 106 ,тука коли над 120к не се внасят ,и да търсиш да искаш да си купиш няма такива ! Само в Германия и Италия има такива , у нас няма ....

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Още един непродаваем форд фокус TDCI

Мнение от mrdds » 27 окт 2009, 18:10

focusfocus написа:Какво се случи, че така бързо реши да го продаваш?
Нищо му няма. :D:
Просто не ме кефи....печката. :D: Купих го спонтанно след 15 мин оглед и една проверка в сервиз.
Но ще се връщам пак на бензинова кола.
Това беше първия дизел ,който карам и може и да е последния.Макар,че има динамиката на бензинова кола си се чува тракторското тракане на дизела.За разлика от други дизели фокуса ми е лишен от вибрации при спряло състояние.Което е хубаво все пак,но си се чува шума на двигателя в купето.Нещо,с което не мога вече цяла седмица да свикна.Навъртях му първите 145км в града с 20лв нафта и яки ръчки.На няколко пъти влизам в червената зона на оборотомера.Кво да го направя...навик от мондеото,това няма достатъчно обороти-докато настъпиш педала и трябва да сменяш предавката.
КЕфят ме задните дискове и ръчната,която държи здраво.Сега на мокрото такива дрифтове стават,че си връткам гъзеца насам натам =)): и без туй е с някакви изтъркани летни гуми,които ще се сменят след някой ден....

За "реалните" километри съм съгласен.Вероятно е на около 200 000,но пък кво от това.Пали си перфектно с новия акумулатор щото стария 3 дни след закупуването умря.Явно е бил зареден капан за мен. :D
И да ви кажа не пуши.Не пуши при палене ,не пуши при форсиране....с Дончо един ден го мъчихме ама нъц.Духа здраво отзад без цвят.Това е след сменено масло..ако някои ,както мен се усъмни,че има добавка сипана. :mrgreen:

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Още един непродаваем форд фокус TDCI

Мнение от chaosdd » 28 окт 2009, 10:16

Автомобила е чудесен, опитай се да свикнеш да караш дизел.

Трябва да сменяш предавките много по-рано отколкото си свикнал при бензина. Без сериозно "изрязване". При икономично каране още на 2 000 оборота или малко след това.
Силата му е между 2 и 3500 об. ако искаш динамика. Над 4 0000 об. няма никакъв смисъл да го пържиш.
Покарай го месец, два и няма да ти се слиза от него.
Ford. Feel the difference

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Още един непродаваем форд фокус TDCI

Мнение от diesel1.6 » 28 окт 2009, 11:36

chaosdd написа: Трябва да сменяш предавките много по-рано отколкото си свикнал при бензина. Без сериозно "изрязване". При икономично каране още на 2 000 оборота или малко след това.
2000? След като двигателя влиза в нормален режим малко под 2000? От каране на 1000-1500 оборота само двигателите се разбиват за отрицателно време. Вече го наблюдавам на две коли - чисто нов Хюндай (100000) и Пасат вт употреба.

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Още един непродаваем форд фокус TDCI

Мнение от chaosdd » 28 окт 2009, 12:31

diesel1.6 написа:
chaosdd написа: Трябва да сменяш предавките много по-рано отколкото си свикнал при бензина. Без сериозно "изрязване". При икономично каране още на 2 000 оборота или малко след това.
2000? След като двигателя влиза в нормален режим малко под 2000? От каране на 1000-1500 оборота само двигателите се разбиват за отрицателно време. Вече го наблюдавам на две коли - чисто нов Хюндай (100000) и Пасат вт употреба.
Надали има как да свържеш "разбиване" на двигател, каквото и да се има предвид с каране в такива обороти. То под 1500 си е мъка не каране де.

Нормално е между 1500 и 2000 об. да се кара, особено ако целиш икономия. 1000 е възнисичко и повечето дизели едвам поемат, така че то и няма смисъл, но от 1400 нагоре не би трябвало да не е проблем.
Разбира се, от двигател до двигател има разлика в еластичността. Твоя е един от първите с променлива геометрия на турбината и би трябвало добре да се държи в ниски обороти.

Мощното "дръпване" идва на 1800-2000 де.

Сегашното ми Мондео (от последния модел) ми е 5-ти дизелов Ford. Никой не ми е правил сериозен проблем. Карай и не се кахъри. Ако ти е по-приятно да юркаш - карай между 2 и 3.
Ford. Feel the difference

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Още един непродаваем форд фокус TDCI

Мнение от diesel1.6 » 28 окт 2009, 16:13

chaosdd написа: Надали има как да свържеш "разбиване" на двигател, каквото и да се има предвид с каране в такива обороти. То под 1500 си е мъка не каране де.
Именно се разбиват лагери, шийки, помпени елементи на помпата, дюзи и гърбици. Може би се позапазват сегментите. Проблемът е в прекомерните натоварвания при ползването на висок или максимален въртящ момент при ниските обороти. "Икономичните" шофьори освен, че карат на ниски, под 2000, ами и ускоряват на същите вместо в областта малко под номиналните или макс върт момент. Примерно, за да се "грижи" за мотора, не изключва от трета примерно, и на баирчето колата се задъхва, почва да се мъчи с пълна сила и излиза, но с цената на многократно повече износване и дори и разход на гориво в срванение с минаване на същото място по нормалния начин.
Един приятел си ускорява на 1000 оборота... и пасата се разхлопа за 30000 км. Хюндая и той така.

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Още един непродаваем форд фокус TDCI

Мнение от chaosdd » 28 окт 2009, 16:38

diesel1.6 написа:
chaosdd написа: Надали има как да свържеш "разбиване" на двигател, каквото и да се има предвид с каране в такива обороти. То под 1500 си е мъка не каране де.
Именно се разбиват лагери, шийки, помпени елементи на помпата, дюзи и гърбици. Може би се позапазват сегментите. Проблемът е в прекомерните натоварвания при ползването на висок или максимален въртящ момент при ниските обороти. "Икономичните" шофьори освен, че карат на ниски, под 2000, ами и ускоряват на същите вместо в областта малко под номиналните или макс върт момент. Примерно, за да се "грижи" за мотора, не изключва от трета примерно, и на баирчето колата се задъхва, почва да се мъчи с пълна сила и излиза, но с цената на многократно повече износване и дори и разход на гориво в срванение с минаване на същото място по нормалния начин.
Един приятел си ускорява на 1000 оборота... и пасата се разхлопа за 30000 км. Хюндая и той така.
Мда, ясно имаш предвид някакви крайности извън нормалното шофиране. Естествено, че не бива да се допуска да се мъчи и тресе на прекалено ниски обороти.
Както се казва, всичко прекалено, ...
Ford. Feel the difference

Потребителски аватар
XN3K
потребител
потребител
Мнения: 221
Регистриран: 22 юли 2007, 15:55
Модел на автомобила: Fiesta Trend 1.25 (82 HP), 2017
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Още един непродаваем форд фокус TDCI

Мнение от XN3K » 28 окт 2009, 17:25

mrdds написа:Макар,че има динамиката на бензинова кола си се чува тракторското тракане на дизела.За разлика от други дизели фокуса ми е лишен от вибрации при спряло състояние.Което е хубаво все пак,но си се чува шума на двигателя в купето.Нещо,с което не мога вече цяла седмица да свикна.

И аз съм на това мнение. 2 години се мъчих да свикна с една дизелова Фиеста, но не се получи *00101* Сега пак съм на бензин и се родих *00143*

За мен бензина си е бензин ;):
Изображение

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Още един непродаваем форд фокус TDCI

Мнение от mrdds » 28 окт 2009, 18:13

Мхм...някой не иска ли да си замени бензиновия фокус за дизелов.... ;;): ;;): ;;):

Потребителски аватар
Next
потребител
потребител
Мнения: 341
Регистриран: 30 мар 2008, 17:33
Модел на автомобила: Ford Focus 2004, BMW E46 Х2 ,Nissan Navara 2.5di
Status: Извън линия

Re: Още един непродаваем форд фокус TDCI

Мнение от Next » 28 окт 2009, 23:33

Аре давай го насам замяна за бмв
Изображение

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Още един (вече продаден) форд фокус TDCI

Мнение от mrdds » 02 ное 2009, 12:15

Дизеловия фокус се продаде миналата седмица успешно.Вчера капарирах нов фокус,този път бензинов.
*00930* *00930* *00930* *00930* 2003г

черен 1.6 16V Ghia sedan с ляти джанти продукт на Мото Пфое

Снимки : скоро ...

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Още един (вече продаден) форд фокус TDCI

Мнение от madboy » 02 ное 2009, 13:03

Па ти почна да ги продаваш като топъл леб, май.
Сега пък за този капарирания да не кажеш пък, че не върви. :D:
:wink:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Още един (вече продаден) форд фокус TDCI

Мнение от nikolovvd » 02 ное 2009, 13:50

Сега остава да са те запомнили на някоя бензиностанция с диловия и в новия да ти сипят нафта вместо бензин, но нищо ще го ползваш да гониш комарите.

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта