Форд Фокус 1.8 TDCI(115к.), 2002г.
-
- потребител
- Мнения: 247
- Регистриран: 13 дек 2008, 14:19
- Модел на автомобила: Фокус седан 1.6TDCI 07г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDCI(115к.), 2002г.
Колега,просто колата е много икономична.Остави тези сметки за разлика в километража от различни гуми.Аз карам с фабрични 15-ки 195 на 65 и още преди няколко месеца писах че с двама човека и нормално каране на извънградско пада до 3.9л.Сега преди два дни се върнах от почивка до Кушадасъ.Бяхме 4-ма човека с пълен багажник и резервоар.Изминах 2100км,повечето извънградско,понякога пусках и климатик.Когато се прибрах средния разход беше 4.2л.И ако някой каже,че не показва вярно ще уточня,че съм смятал и по зарежданията.Пак излиза точно толкова.Моята е 1.6 90к.с. и това е може би най-икономичния двигател в момента на пазара.
- Next
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 30 мар 2008, 17:33
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004, BMW E46 Х2 ,Nissan Navara 2.5di
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDCI(115к.), 2002г.
Това не е ли този двигател дето е разработка с Пежо и имаше една реклама на Пежо над 2000км. с един резервоарmitko1962 написа:Моята е 1.6 90к.с. и това е може би най-икономичния двигател в момента на пазара.

-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
- Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDCI(115к.), 2002г.
Hi,
и аз съм с 15-ки 195 на 60. Важното е, че колата ми доставя удоволствие, въпреки непрекъснатите подмятания на аверите......."а сега ще видиш, като се набута с ФОРД"
..То не бяха приказки, колко много се разваля, колко били скъпи частите.....ама то май тези приказки са от завист...
Лека вечер на всички
и аз съм с 15-ки 195 на 60. Важното е, че колата ми доставя удоволствие, въпреки непрекъснатите подмятания на аверите......."а сега ще видиш, като се набута с ФОРД"


Лека вечер на всички
Последна промяна от niksan79 на 12 окт 2009, 09:34, променено общо 1 път.
Формата е моментна, класата е вечна........
-
- потребител
- Мнения: 247
- Регистриран: 13 дек 2008, 14:19
- Модел на автомобила: Фокус седан 1.6TDCI 07г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDCI(115к.), 2002г.
Точно за същия двигател става въпрос.Съвместна разработка с Пежо.А на Пежото незнам колко му е резервоара,но тази статия бях я чел и ставаше въпрос за Австралия където са изминали 2000км със среден разход 3.5л,а не,че 2000км с един резервоар.Но ако вместимостта му е 70л,значи и така може да се каже.Next написа:Това не е ли този двигател дето е разработка с Пежо и имаше една реклама на Пежо над 2000км. с един резервоарmitko1962 написа:Моята е 1.6 90к.с. и това е може би най-икономичния двигател в момента на пазара.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 26 юли 2009, 15:02
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDCI(115к.), 2002г.
А бе не знам как ги докарвате тия разходи, моята е 1.6 109 к. с. с автоматична скоростна кутия и лятото като ходихме на почивка с пуснат климатик средния ми разход по борд не беше по-малко от 6л/100км. Не съм някакъв състезател - на извънградско освен при изпреварване не вдигам по-вече от 120 км./ч. /ама и с по-малко не карам/. Аз ще съм доволен и на 5.2 среден разход ама не би...mitko1962 написа:Колега,просто колата е много икономична.Остави тези сметки за разлика в километража от различни гуми.Аз карам с фабрични 15-ки 195 на 65 и още преди няколко месеца писах че с двама човека и нормално каране на извънградско пада до 3.9л.Сега преди два дни се върнах от почивка до Кушадасъ.Бяхме 4-ма човека с пълен багажник и резервоар.Изминах 2100км,повечето извънградско,понякога пусках и климатик.Когато се прибрах средния разход беше 4.2л.И ако някой каже,че не показва вярно ще уточня,че съм смятал и по зарежданията.Пак излиза точно толкова.Моята е 1.6 90к.с. и това е може би най-икономичния двигател в момента на пазара.
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
- Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDCI(115к.), 2002г.
Здравейте колеги,
да споделя набързо впечатленията от Синия дзвер, след кратка екскурзия до Одрин...Тръгнахме рано-рано от Бургас(пет човека с доста багаж....
хубаво нещо е комбито ) и към 8 и 30 бяхме в Турция. Последваха - Одрин(църквата "Св. Георги", джамия, музея на здравето и центъра) и Лозенград. Дзвера се държа чудесно на пътя, като единствено при изкачванията си мечтаех за 2.0TDCI с 136 коня...
Разхода на окомер ми излeзе към 5 - 5,5 за 420км. без да претендирам за точност.
P.s Малко ме досрамя, че съм българин....След 200км. в Турско с перфектен път......дойде отсечката М. Търново - Бургас..Просто за пореден път се възмущавам от състоянието на пътя
..Отвратителен е...
Лек ден
да споделя набързо впечатленията от Синия дзвер, след кратка екскурзия до Одрин...Тръгнахме рано-рано от Бургас(пет човека с доста багаж....


P.s Малко ме досрамя, че съм българин....След 200км. в Турско с перфектен път......дойде отсечката М. Търново - Бургас..Просто за пореден път се възмущавам от състоянието на пътя

Лек ден
Формата е моментна, класата е вечна........
-
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 14 авг 2009, 20:27
- Модел на автомобила: ford mondeo 2.0tdci - 130hp - 330Nm
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDCI(115к.), 2002г.
Поздрави и от мен за колата.
А за разхода е нормално на Selevk да е по висок защото е със автоматични скорости.

А за разхода е нормално на Selevk да е по висок защото е със автоматични скорости.

-
- потребител
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDCI(115к.), 2002г.
Колегата по-горе говори за мотора 1.6 - 90 к.с. - този мотор е наистина супер икономичен. Твоят е по-мощен и освен това си с автоматична кутия, но ако имаш нерви карай някой път с не-повече от 100 км/ч и ще паднеш на 5.2л/100км.Selevk написа:А бе не знам как ги докарвате тия разходи, моята е 1.6 109 к. с. с автоматична скоростна кутия и лятото като ходихме на почивка с пуснат климатик средния ми разход по борд не беше по-малко от 6л/100км. Не съм някакъв състезател - на извънградско освен при изпреварване не вдигам по-вече от 120 км./ч. /ама и с по-малко не карам/. Аз ще съм доволен и на 5.2 среден разход ама не би...mitko1962 написа:Колега,просто колата е много икономична.Остави тези сметки за разлика в километража от различни гуми.Аз карам с фабрични 15-ки 195 на 65 и още преди няколко месеца писах че с двама човека и нормално каране на извънградско пада до 3.9л.Сега преди два дни се върнах от почивка до Кушадасъ.Бяхме 4-ма човека с пълен багажник и резервоар.Изминах 2100км,повечето извънградско,понякога пусках и климатик.Когато се прибрах средния разход беше 4.2л.И ако някой каже,че не показва вярно ще уточня,че съм смятал и по зарежданията.Пак излиза точно толкова.Моята е 1.6 90к.с. и това е може би най-икономичния двигател в момента на пазара.
С този мотор (1.6-90к.с.) наистина е поставен световен рекорд близо 2000 км с един резервоар, но!!!!!!!!!!!!!!!!!!! са карали с макс скорост от около 60до80 км. не е включван климатик фугите на вратите са били облепени с тиксо за по-ниско съпротивление (стъклата не са смъквани) и са влизали в автомобила през люк на покрива.
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
- Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDCI(115к.), 2002г.
За да се докара този разход 4,8-5,5l/h. трябва да се кара наистина спокойно. От август до днес максималната ми скорост по GPS-a е 137 km/h...
След 5000км. навъртяни от смяната на маслото/5 на 30 от Форд) не се наложи доливане
P.s Вчера установих, че не ми работи запалката и това е станало след разходката до Турция, защото там използвах GPS-a. В събота ще я закарам да я погледнат, че ми е нервно когато нещо не работи...
Лек ден на всички..............

След 5000км. навъртяни от смяната на маслото/5 на 30 от Форд) не се наложи доливане

P.s Вчера установих, че не ми работи запалката и това е станало след разходката до Турция, защото там използвах GPS-a. В събота ще я закарам да я погледнат, че ми е нервно когато нещо не работи...
Лек ден на всички..............
Формата е моментна, класата е вечна........
-
- потребител
- Мнения: 247
- Регистриран: 13 дек 2008, 14:19
- Модел на автомобила: Фокус седан 1.6TDCI 07г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDCI(115к.), 2002г.
Колега vvasilev,ти къде прочети ,че така е поставен рекорда за икономичност,или си го измисли?Аз наистина карам нормално,но в никакъв случай с 60-80км.Карам с 100-110км,а на магистрала 120-130.Кажи ми ти къде имаш възможност да караш по нашите пътища с повече от 110-120,освен на магистрала?Така,че този разход който съм писал е наистина при нормално каране,а не пълзене.А постигането на икономичност зависи много и от опита като шофьор.Аз съм от 27г професионален шофьор и смея да твърдя,че за да постигнеш икономично каране,не е задължително да караш с 60-70км,а трябва да знаеш кога и как да натискаш педала на газта.
- Next
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 30 мар 2008, 17:33
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004, BMW E46 Х2 ,Nissan Navara 2.5di
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDCI(115к.), 2002г.
+1 Правилно много правилно ! А не да облепяш фугите на вратите с тиксоmitko1962 написа:Колега vvasilev,ти къде прочети ,че така е поставен рекорда за икономичност,или си го измисли?Аз наистина карам нормално,но в никакъв случай с 60-80км.Карам с 100-110км,а на магистрала 120-130.Кажи ми ти къде имаш възможност да караш по нашите пътища с повече от 110-120,освен на магистрала?Така,че този разход който съм писал е наистина при нормално каране,а не пълзене.А постигането на икономичност зависи много и от опита като шофьор.Аз съм от 27г професионален шофьор и смея да твърдя,че за да постигнеш икономично каране,не е задължително да караш с 60-70км,а трябва да знаеш кога и как да натискаш педала на газта.



-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDCI(115к.), 2002г.
Колега niksan79 два- три пъти ти засичам колата явно сме комшии, много е добре Браво! и детето и се радва, била като моята ама по-голяма
)).
Пак ти споменавам за фаровете за мъгла на ST ще ти отвори визията невероятно хем си и с черни фарове. и добре светещи между другото, почвам и аз да си мисля да сложе един ксенон.
Поздрави!

Пак ти споменавам за фаровете за мъгла на ST ще ти отвори визията невероятно хем си и с черни фарове. и добре светещи между другото, почвам и аз да си мисля да сложе един ксенон.
Поздрави!
-
- потребител
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDCI(115к.), 2002г.
Измислих си го от тук! Само, че мотора е 110 к.с., а не 90 както бях написал.mitko1962 написа:Колега vvasilev,ти къде прочети ,че така е поставен рекорда за икономичност,или си го измисли?Аз наистина карам нормално,но в никакъв случай с 60-80км.Карам с 100-110км,а на магистрала 120-130.Кажи ми ти къде имаш възможност да караш по нашите пътища с повече от 110-120,освен на магистрала?Така,че този разход който съм писал е наистина при нормално каране,а не пълзене.А постигането на икономичност зависи много и от опита като шофьор.Аз съм от 27г професионален шофьор и смея да твърдя,че за да постигнеш икономично каране,не е задължително да караш с 60-70км,а трябва да знаеш кога и как да натискаш педала на газта.
http://translate.google.bg/translate?hl ... l%26sa%3DX" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 247
- Регистриран: 13 дек 2008, 14:19
- Модел на автомобила: Фокус седан 1.6TDCI 07г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDCI(115к.), 2002г.
Колега,покажи ми къде пише,че са карали с 60-80км и с облепени с тиксо врати,че не са пускали климатик.Точно за тези твои думи казах,че си измисляш,понеже и аз съм я чел статията.Пише,че рекорда е направен в реални условия,а не на прав и равен път.
-
- потребител
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDCI(115к.), 2002г.
Не си го измислям, а го казаха по телевизията хора знаещи в детайли подробности за рекорда(не помня в кое предаване). Инак хайде направи ти с твоята 3.11/100?
- Next
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 30 мар 2008, 17:33
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004, BMW E46 Х2 ,Nissan Navara 2.5di
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDCI(115к.), 2002г.
Какво се карате бе колеги колите ни са за удоволствие а не за икономичност! Който иска икономичност да не си купува кола!!!
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
- Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDCI(115к.), 2002г.
Здр., колеги.
Днес става една година откакто закупих моя Дзвер. Ще се опитам на кратко да обобщя мнението ми за този автомобил, като ще се опитам да не Ви отегчавам…
Колата е на закупена на 103 000км. по показания на компа. За една година изминах с него 23 000км., като успях да обиколя половин България, малко турско, няколко пъти и в Румъния….Сменял съм въздушен филтър и маслото 3 пъти, без да има нужда да доливам. На втората смяна смених и горивен филтър(на МАЛЕ).
Ето какви технически проблеми съм имал:
1.След проверка състоянието на подгревните свещи, Фокуса отказа да запали и резултата е, „забита” дюза, ремонт и приблизително 430лв. за ремонт.
2.Вода в краката на пасажера и седалката зад него(предполагаема причина-посещение на автомивка и престараване с измиването). Установих, че двете кори, който прикриват механизма на чистачките и под който се намира филтъра на купето не прилепват плътно към предното стъкло. Посетих сервиз за ремонт на стъкла и срещу два лева ми уплътниха разстоянието между корите и стъклото с течна каучукова(или силиконова) смес. В Мото-пфое само при споменаване на проблема, ми съобщиха по 80лв. за подмяна на кора(лява и дясна) и незнайно колко пари за ремонт
.
3.Дефектирало моторче на ел. стъкло на врата на водача на МПС-то. Повредата е в резултат на счупен водач инатлък на задкормилното устройство
. Подменени са четките на моторчето. Цена на услугата-70лв.
4.Лек проблем с климатика – при големите жеги, климатика вдига налягане и изключва през минута-две, в резултат на което се получава недобро охлаждане особенно в градски условия. Проблема се появава периодично.Не съм отстранил проблема, поради факта, че не ми се дава Дзвера пак в ръцете на майстори..
Ето дойде време и за плюсовете:
1.Стегната и здрава возия.
2.Отлично поведение при екстремални условия(дъжд, сняг и многооо тежък път)
3.Икономичен(около 5,5 л/на 100км. за извън градско и около 6,5 до 7л/на 100км. градско) и пъргав мотор.
4.Много място за мен и моето семейство.
Мога да напиша още доста плюсове за колата, но за мен е по важното едно. Вярвам и на тази кола и тя досега не ме предала и изоставила на пътя. Доставя ми удоволствие ускорението, добрата Возия и страхотната Визия(която е благодарение на предишния собственик
)..
Благодаря за вниманието…
Поздрави,
Никсан
Днес става една година откакто закупих моя Дзвер. Ще се опитам на кратко да обобщя мнението ми за този автомобил, като ще се опитам да не Ви отегчавам…
Колата е на закупена на 103 000км. по показания на компа. За една година изминах с него 23 000км., като успях да обиколя половин България, малко турско, няколко пъти и в Румъния….Сменял съм въздушен филтър и маслото 3 пъти, без да има нужда да доливам. На втората смяна смених и горивен филтър(на МАЛЕ).
Ето какви технически проблеми съм имал:
1.След проверка състоянието на подгревните свещи, Фокуса отказа да запали и резултата е, „забита” дюза, ремонт и приблизително 430лв. за ремонт.
2.Вода в краката на пасажера и седалката зад него(предполагаема причина-посещение на автомивка и престараване с измиването). Установих, че двете кори, който прикриват механизма на чистачките и под който се намира филтъра на купето не прилепват плътно към предното стъкло. Посетих сервиз за ремонт на стъкла и срещу два лева ми уплътниха разстоянието между корите и стъклото с течна каучукова(или силиконова) смес. В Мото-пфое само при споменаване на проблема, ми съобщиха по 80лв. за подмяна на кора(лява и дясна) и незнайно колко пари за ремонт

3.Дефектирало моторче на ел. стъкло на врата на водача на МПС-то. Повредата е в резултат на счупен водач инатлък на задкормилното устройство

4.Лек проблем с климатика – при големите жеги, климатика вдига налягане и изключва през минута-две, в резултат на което се получава недобро охлаждане особенно в градски условия. Проблема се появава периодично.Не съм отстранил проблема, поради факта, че не ми се дава Дзвера пак в ръцете на майстори..
Ето дойде време и за плюсовете:
1.Стегната и здрава возия.
2.Отлично поведение при екстремални условия(дъжд, сняг и многооо тежък път)
3.Икономичен(около 5,5 л/на 100км. за извън градско и около 6,5 до 7л/на 100км. градско) и пъргав мотор.
4.Много място за мен и моето семейство.
Мога да напиша още доста плюсове за колата, но за мен е по важното едно. Вярвам и на тази кола и тя досега не ме предала и изоставила на пътя. Доставя ми удоволствие ускорението, добрата Возия и страхотната Визия(която е благодарение на предишния собственик

Благодаря за вниманието…
Поздрави,
Никсан
Формата е моментна, класата е вечна........
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 01 фев 2010, 13:03
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 80к.с. 2004
- Местоположение: Pleven
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDCI(115к.), 2002г.
Баща ми кара фокус комби 2002 само,че е 1.8 тди 90к.с. на 40 000км го взе и все още го кара и е на 250 000км и е супер доволен и нали знаете обидите за фордовете и всичко 1 негов познат като видя,че са толкова сполучливи и той си взе фокус дизелов и е много доволен
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта