Вече съм доволен потребител на газ
- furcy
- потребител
- Мнения: 369
- Регистриран: 11 юни 2005, 16:32
- Модел на автомобила: Volvo S60 '11 2.4 D5
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Вече съм доволен потребител на газ
така че не ме вълнува особено много... цената не бензина.
И аз се престраших за газова, но имам едно пукане от време на време.. доста рядко но все пак го има, така че ще ходя да ми видят запалването утре. Btw нещо ми мърдат ниските на празен ход на светофар (на газ), а ако я запаля и я държа нормално на празен (след като съм форсирал са да превключи на газ).. са стабилни 950-1000. странно

И аз се престраших за газова, но имам едно пукане от време на време.. доста рядко но все пак го има, така че ще ходя да ми видят запалването утре. Btw нещо ми мърдат ниските на празен ход на светофар (на газ), а ако я запаля и я държа нормално на празен (след като съм форсирал са да превключи на газ).. са стабилни 950-1000. странно

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ако не искаш да си търсиш нови колектори - веднага разбери дали проблема ти е от кабел/и или свещ/и или и двете и сменяй! Няма шега!furcy написа:имам едно пукане от време на време.. доста рядко но все пак го има, така че ще ходя да ми видят запалването утре...
Това е нормално. Все пак компа се мъчи да държи обороти само чрез промяна в дебита на въздуха (разбираемо не може да коригира горивото) но пък оттам влиза и газтаfurcy написа:Btw нещо ми мърдат ниските на празен ход на светофар (на газ)...

- furcy
- потребител
- Мнения: 369
- Регистриран: 11 юни 2005, 16:32
- Модел на автомобила: Volvo S60 '11 2.4 D5
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
@kefi
благодаря за бързия отговор.. аз това ще правя утре сутрин, а дотогава съм на бензин.. за всеки случай.. ако има проблем директно сменям комплекта свещи с кабели.. не си струва за 50 - 60 лв да съсипвам колата..
Все пак вчера сложих газовата и още не мога да и свикна
edit:
Странното е че пукането е само при ниски обороти.. и то много рядко.. обикновено при потегляне от светофар.. пробвах я на "ластик" 20-100 с мръсна газ..нищо..а иначе се получава гърмежа..няма закономерност...
А за оборотите ще искам малко да ги вдигнат..на 1200 ..м@йн@т@ му на разхода.. не обичам да ми гасне колата ... понякога като я изключа от скорост.. преди да спра на кръстовище .. и гасне...
Според мен не е нормално 
благодаря за бързия отговор.. аз това ще правя утре сутрин, а дотогава съм на бензин.. за всеки случай.. ако има проблем директно сменям комплекта свещи с кабели.. не си струва за 50 - 60 лв да съсипвам колата..
Все пак вчера сложих газовата и още не мога да и свикна

edit:
Странното е че пукането е само при ниски обороти.. и то много рядко.. обикновено при потегляне от светофар.. пробвах я на "ластик" 20-100 с мръсна газ..нищо..а иначе се получава гърмежа..няма закономерност...
А за оборотите ще искам малко да ги вдигнат..на 1200 ..м@йн@т@ му на разхода.. не обичам да ми гасне колата ... понякога като я изключа от скорост.. преди да спра на кръстовище .. и гасне...


- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Корекция! Комплект кабели върви >120лв, свещи към 60-70!furcy написа:...не си струва за 50 - 60 лв да съсипвам колата...
НО! Могат да се сменят/купуват и поеденично (за кабелите). Така, че е добре да си подготвен, а не да плащаш каквото ти кажат!
Да! Основно става при потегляне!furcy написа:...Странното е че пукането е само при ниски обороти.. и то много рядко.. обикновено при потегляне от светофар......
Да. Не е нормално. Може да не ти е регулиран добре празния ход, може да не ти е поставен правилно изпарителя, може дати влиза въздух под налягане т.е.от неподходящо място...furcy написа:...А за оборотите ще искам малко да ги вдигнат..на 1200 ..м@йн@т@ му на разхода.. не обичам да ми гасне колата ... понякога като я изключа от скорост.. преди да спра на кръстовище .. и гасне...Според мен не е нормално
- furcy
- потребител
- Мнения: 369
- Регистриран: 11 юни 2005, 16:32
- Модел на автомобила: Volvo S60 '11 2.4 D5
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
@Brock.. извинявам се за отклонението от темата за бензина
Бях разсеян тези дни (доста работа) и не зацепих в коя тема пиша. Другия път ще гледам.
@kefi... под 50-60 лева имах предвид да се смени проблемната свещ /кабел след диагностика. 10х за уточнението на цените все пак.. по моя информация комплекта свещи е ок. 65 лева


@kefi... под 50-60 лева имах предвид да се смени проблемната свещ /кабел след диагностика. 10х за уточнението на цените все пак.. по моя информация комплекта свещи е ок. 65 лева
- furcy
- потребител
- Мнения: 369
- Регистриран: 11 юни 2005, 16:32
- Модел на автомобила: Volvo S60 '11 2.4 D5
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Вече всичко е ОК....срещу 242 лева в МотоПфое
Както много потребители ми казаха оказа се проблем в запалването- имах пропукан тройник вакууми, както и гарнитура на клапаните-> масло при свещите.
цената на частите са :
Запалителни Свещи AYFS22F1 - 4 бр - 45.68 лв
Кабели за запалване за Зетец Е - 58.18 лв
Гарнитура за клапани - 21.86 лв
тест на стенд - 26.00 лв
Другите разходи са труд и ДДС
Благодаря на всички съфорумци..леко и безаварийно пътуване. На следващата сбирка ще имате едно черпене *00107*
П.С. Цените ги давам, за да може да се ориентирате за порядъка (за тези които не го знаят). Ако може един съвет.. преди да си сложите газовата..ако не сте сигурен в състоянието на двигателя си..минете на една хубава диагностика..независимо къде. Ще си спестите време за евентуални проблеми после

Както много потребители ми казаха оказа се проблем в запалването- имах пропукан тройник вакууми, както и гарнитура на клапаните-> масло при свещите.
цената на частите са :
Запалителни Свещи AYFS22F1 - 4 бр - 45.68 лв
Кабели за запалване за Зетец Е - 58.18 лв
Гарнитура за клапани - 21.86 лв
тест на стенд - 26.00 лв
Другите разходи са труд и ДДС
Благодаря на всички съфорумци..леко и безаварийно пътуване. На следващата сбирка ще имате едно черпене *00107*
П.С. Цените ги давам, за да може да се ориентирате за порядъка (за тези които не го знаят). Ако може един съвет.. преди да си сложите газовата..ако не сте сигурен в състоянието на двигателя си..минете на една хубава диагностика..независимо къде. Ще си спестите време за евентуални проблеми после
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 25 фев 2006, 16:58
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8 16V
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега на кое от МП-тата сте правил диагностика - аз бях веднъж в Младост и съм ужасен... едно чесане падна, едно чудене къде са проблемите и ако им беше хванала вяра и колата, трябваше директно в гробницата да я карамfurcy написа:Вече всичко е ОК....срещу 242 лева в МотоПфое![]()
Както много потребители ми казаха оказа се проблем в запалването- имах пропукан тройник вакууми, както и гарнитура на клапаните-> масло при свещите.
цената на частите са :
Запалителни Свещи AYFS22F1 - 4 бр - 45.68 лв
Кабели за запалване за Зетец Е - 58.18 лв
Гарнитура за клапани - 21.86 лв
тест на стенд - 26.00 лв
Другите разходи са труд и ДДС
Благодаря на всички съфорумци..леко и безаварийно пътуване. На следващата сбирка ще имате едно черпене *00107*
П.С. Цените ги давам, за да може да се ориентирате за порядъка (за тези които не го знаят). Ако може един съвет.. преди да си сложите газовата..ако не сте сигурен в състоянието на двигателя си..минете на една хубава диагностика..независимо къде. Ще си спестите време за евентуални проблеми после

-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 25 фев 2006, 16:58
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8 16V
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря колега! Може би в такъв случай ще трябва да търся точно този човек. Не си спомням при кой съм бил миналия път, но тези предположения -"вероятно е от този датчик... ама дай да видим дали не е от онзи... тука нещо се съмнявам, ама не съм сигурен" и т.н. наистина ме пооохладиха откъм ентусиазъм да правя ремонт при тях. Още повече, че това си е специализирана апаратура за диагностика на Форд и би трябвало проблемите в повечето случаи да се локализират лесно. А и ми казаха, че ламбда сондата ми е изгоряла при положение, че я бях сменил преди няма и седмица с BOSCH (не че е гаранция де
)... Все едно - ще се опитам да намеря този приемчик и ще говоря с него - дано даде резултат
Благодаря още веднъж!


- furcy
- потребител
- Мнения: 369
- Регистриран: 11 юни 2005, 16:32
- Модел на автомобила: Volvo S60 '11 2.4 D5
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Един въпрос към всички с газова уредба?
При каране САМО на газ понякога се случва в по-студено време (-5- -10), когато искам да ускоря по-бързо (с повечко изцеждане на оборотите) случва се колата да започва да придърпва около 4000 оборота (не е запушен възд. филтър - нов е). Придърпването е точно като това когато ти свърши газта
. След това внезапно се отпушва и няма пробле дори и над 5000-5500 оборота.
Възможно ли е това да е от студения въздух, с който се смесва газта или е нещо друго?
Проверено на бензин - колата се форсира до 6000+ оборота без проблем.
Просто ми е любопитно дали само на мен се случва това или е нещо нормално в това хубаво зимно време.
При каране САМО на газ понякога се случва в по-студено време (-5- -10), когато искам да ускоря по-бързо (с повечко изцеждане на оборотите) случва се колата да започва да придърпва около 4000 оборота (не е запушен възд. филтър - нов е). Придърпването е точно като това когато ти свърши газта

Възможно ли е това да е от студения въздух, с който се смесва газта или е нещо друго?
Проверено на бензин - колата се форсира до 6000+ оборота без проблем.
Просто ми е любопитно дали само на мен се случва това или е нещо нормално в това хубаво зимно време.

- apock
- потребител
- Мнения: 374
- Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
- Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Включвам се в темата, въпреки, че карам дизел.
Баща ми кара Пежо на газ и имаше същите оплаквания. Аз също го карах и се убедих, така че мога да твърдя че симтомите са абсолютно същите.
След почистване на изпарителя и регулиране няма абсолютно никакви оплаквания, но колата му от 10 започна да харчи 11-12 градско.
Той мислеше, че всичко е перфектно (3 години не беше пипал нищо по газовата BRC), а се оказа, че изпарителя е мръсен и то много и е била ужасно некадърно регулирана (не знам дали центровка е правилния израз).
Баща ми кара Пежо на газ и имаше същите оплаквания. Аз също го карах и се убедих, така че мога да твърдя че симтомите са абсолютно същите.
След почистване на изпарителя и регулиране няма абсолютно никакви оплаквания, но колата му от 10 започна да харчи 11-12 градско.
Той мислеше, че всичко е перфектно (3 години не беше пипал нищо по газовата BRC), а се оказа, че изпарителя е мръсен и то много и е била ужасно некадърно регулирана (не знам дали центровка е правилния израз).
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 25 фев 2006, 16:58
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8 16V
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
И при мен се случва същото колега, въпреки че съм с електроизпарител. Според мен е от температурите... като загрея малко нещата се оправят. Ако при вас обаче не се нормализира поведението на колата след като загрее - търсете причината на друго място - може би колегите, които поназнайват повече ще помогнат
- furcy
- потребител
- Мнения: 369
- Регистриран: 11 юни 2005, 16:32
- Модел на автомобила: Volvo S60 '11 2.4 D5
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
И аз предполагах, че е от изпарителя - може би газта е все още течна а не газообразна и това спомага за по-лошо смесообразуване на горивната смес. След като загрее няма проблем..самолет е.
Според жена ми.. е прекалено бърза за моя стил на шофиране. Май трябва Ford да измислят 1,3 двигател на това купе
Благодаря на всички колеги за отговорите.
Лека доходна и безаварийна



Благодаря на всички колеги за отговорите.
Лека доходна и безаварийна

- dignatov
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 16 авг 2005, 20:19
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1,6 16V Ghia Комби
Форд Галакси 2,3 16V Ghia Автоматик - Контакти:
- Status: Извън линия
Здравйте отново, аз имам подобен проблем и той се изразява в следното. След като мина на газ не ускорява плавно и точно между 4000 и 4500 има едно спъване след това няма проблем. Според мен проблема е с компютъра който управлява запалването и впръскването, защото като покарам по дълго на газ сякаш колата свиква и проблема изчезва или по точно става така на бензин, след известно време каране на бензин се оправя, но пък на газ пак става така. След профилактика на газовата колата върви перфектно на газ само дето докато е студена няма стабилни ниски обороти на бензин, но това може да е проблем на някой датчик за температуа ( не се задейства автоматичния смукач ), ако някой знае нещо по въпроса нека сподели.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 187 госта